Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-04-25, 04:52
  #1
Medlem
Letar efter något som får kilona att rasa i raketfart men helst med så lite bieffekter som möjligt. Jag kan ingenting om dopningspreparat eller anabola men öppet för det mesta.

Förstår att ingenting är riskfritt men så länge som den inte sabbar den naturliga produktionen av testosteron är jag villig att testa de mesta. Någon som har några förslag?

Är just nu endast ute efter snabb viktnedgång inte bygga muskler eller så.
Citera
2023-04-25, 05:25
  #2
Medlem
ZugMaskins avatar
Det är att bara äta kött. Men det måste vara kött som är gräsbetat eller helst vilt. Och det är viktigt att du äter fettet och de endokrina organen. Tex levern. Där har du mycket vitaminer. Sedan en cocktail med ayurvediska örter, d3 och omega 3 9, föreslår EyeQ.

100% noll socker.

Sen behöver du bra flora. Därför äter du surkål kimchi varje dag.

That's it.

Enda anledningen till att jag inte lever så är för att jag inte har råd. Det är dyrt som fan att köpa kött från riktiga gröna gårdar och vilt.

Keto. Det är vansinne.

Dom äter för mycket fett.

Du kan unna dig ekologisk raw hononung också ibland.

Finns folk som har åsikter om detta. Men jag vet att detta är optimal kost.
Citera
2023-04-25, 05:27
  #3
Medlem
ZugMaskins avatar
Annars tar du och spelar lite wild och drar tjack i tre månader.

Skulle inte säga att det är så jävla farligt. Bara du får i dig näring. Kalium tex får man hålla koll på. Mycket vatten.
Citera
2023-04-25, 05:39
  #4
Avstängd
12hoppihagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Annars tar du och spelar lite wild och drar tjack i tre månader.

Skulle inte säga att det är så jävla farligt. Bara du får i dig näring. Kalium tex får man hålla koll på. Mycket vatten.

Detta är ju typ alla bantningspiller som fick kvinnor hooked på 90-talet, noll hunger med höga energinivåer ska inte underskattas.

Är man matmissbrukare, vilket man är om man är överviktig, är det för jävla svårt att bara äta lite och helt plötsligt rätt.

Nutrilettpulver i shakes, flera om dagen håller dig på lägsta möjliga kaloriintag, kombinera med promenader och det kan rinna av 10-15 kg på 2 veckor, beroende på nuvarande övervikt.

Doping och dopingpreparat tenderar att vara inriktade på att bygga muskler och bli större, visserligen kan du deffa men detta känns inte som ett alternativ för en färsking.

Kör Nutrilettpulver och promenader!
Citera
2023-04-25, 05:47
  #5
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Detta är ju typ alla bantningspiller som fick kvinnor hooked på 90-talet, noll hunger med höga energinivåer ska inte underskattas.

Är man matmissbrukare, vilket man är om man är överviktig, är det för jävla svårt att bara äta lite och helt plötsligt rätt.

Nutrilettpulver i shakes, flera om dagen håller dig på lägsta möjliga kaloriintag, kombinera med promenader och det kan rinna av 10-15 kg på 2 veckor, beroende på nuvarande övervikt.

Doping och dopingpreparat tenderar att vara inriktade på att bygga muskler och bli större, visserligen kan du deffa men detta känns inte som ett alternativ för en färsking.

Kör Nutrilettpulver och promenader!

Du menar innan effedrinet blev klassat. Ja det minns jag. Men det var 2000 och framåt typ. Som jag minns det.
Citera
2023-04-25, 05:51
  #6
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Detta är ju typ alla bantningspiller som fick kvinnor hooked på 90-talet, noll hunger med höga energinivåer ska inte underskattas.

Är man matmissbrukare, vilket man är om man är överviktig, är det för jävla svårt att bara äta lite och helt plötsligt rätt.

Nutrilettpulver i shakes, flera om dagen håller dig på lägsta möjliga kaloriintag, kombinera med promenader och det kan rinna av 10-15 kg på 2 veckor, beroende på nuvarande övervikt.

Doping och dopingpreparat tenderar att vara inriktade på att bygga muskler och bli större, visserligen kan du deffa men detta känns inte som ett alternativ för en färsking.

Kör Nutrilettpulver och promenader!

Nutrilett. Dummaste jag hört.

Det som brukar hända då är att förbränningen stannar. Du behöver ex antal kalorier i viloläge bara för att hålla systemet igång. Från cellnivå och uppåt. Kroppen lägger då all näring på att hålla igång sitt basala energibehov. Och sparar det lagrade reservfettet så länge den kan. Först blir du överpigg pga stresshormoner. Tex kortisol. Sen blir du trött. Och du går ändå inte ner särskilt mycket i vikt. Om ens något.

Men visst. Till slut så går du ner i vikt. Men det är ett ohälsosamt och jobbigt sätt. Det kan slita på dina organ med.

Nej. Ät rätt. Se mitt första inlägg.
Citera
2023-04-25, 06:01
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Letar efter något som får kilona att rasa i raketfart men helst med så lite bieffekter som möjligt. Jag kan ingenting om dopningspreparat eller anabola men öppet för det mesta.

Förstår att ingenting är riskfritt men så länge som den inte sabbar den naturliga produktionen av testosteron är jag villig att testa de mesta. Någon som har några förslag?

Är just nu endast ute efter snabb viktnedgång inte bygga muskler eller så.

Enkelt.

Ät Max 1800-2000kalorier/dag.

Välj bort det värsta som socker och bröd.
Drick ö.h.t inga kalorier om det inte är proteindrink.

Fyll tallriken med 50% grönsaker, 25% protein och 25% kolhydrater.

Rör på dig innan frukost varje dag, så mkt du har tid/lust med.
Det gör inte så mkt om det är 15min eller 60, det viktiga är att det blir av och när vanan väl sitter så kommer det gå enkelt att öka om du vill.

Preparat behövs inte, även om det underlättar.

Om du kör preparat och går ner i raketfart utan att byta matvanor, så är sannolikheten väldigt hög för att du kommer gå upp till samma vikt som du tappar +10% till av din vikt.
Citera
2023-04-25, 06:39
  #8
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Letar efter något som får kilona att rasa i raketfart men helst med så lite bieffekter som möjligt. Jag kan ingenting om dopningspreparat eller anabola men öppet för det mesta.

Förstår att ingenting är riskfritt men så länge som den inte sabbar den naturliga produktionen av testosteron är jag villig att testa de mesta. Någon som har några förslag?

Är just nu endast ute efter snabb viktnedgång inte bygga muskler eller så.


Det "mildaste" jag skulle kunna rekommendera jag själv använt för snabb viktnedgång och en hög metabolism är Oxandrolon också känt som Anavar.

Riktigt effektiv för just fettförbränning / viktnedgång. Några veckor på det kombinerat med rörliga aktiviteter + motion och du kommer se resultat snabbt garanterat.
Citera
2023-04-25, 06:45
  #9
Medlem
Mullrets avatar
Sallad och ett hopprep är en bra kombo.
Citera
2023-04-25, 07:43
  #10
Medlem
Biggedys avatar
Kaloriunderskott...
Citera
2023-04-25, 08:46
  #11
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Du menar innan effedrinet blev klassat. Ja det minns jag. Men det var 2000 och framåt typ. Som jag minns det.
Det han surrar om hände dock på 60-talet.
Efedrin lär väl vara klassat möjligen på egna meriter men även för att man gör meta på det.

Väljer man tjackvägen blir det dock viktigt att ändå sköta sömnen.
Kan vara bra att ha tillgång till benso att somna på då.

Som redan nämnts extra intag av vattenlösliga mineraler och näringsämnen för att kompensera utsvettningen.

Tillskott av aminosyrorna tryptofan och tyrosin samt jod och d-vitamin för att säkra upp påfyllning på dopamin och serotonin depoter. Viktigt när man ska pyssla med tjo eller kola längre perioder.

Sedan höjer väl testo metabolismen också om jag inte missminner mig. Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2023-04-25, 09:06
  #12
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varfor
Det han surrar om hände dock på 60-talet.
Efedrin lär väl vara klassat möjligen på egna meriter men även för att man gör meta på det.

Väljer man tjackvägen blir det dock viktigt att ändå sköta sömnen.
Kan vara bra att ha tillgång till benso att somna på då.

Som redan nämnts extra intag av vattenlösliga mineraler och näringsämnen för att kompensera utsvettningen.

Tillskott av aminosyrorna tryptofan och tyrosin samt jod och d-vitamin för att säkra upp påfyllning på dopamin och serotonin depoter. Viktigt när man ska pyssla med tjo eller kola längre perioder.

Sedan höjer väl testo metabolismen också om jag inte missminner mig. Rätta mig gärna om jag har fel.

Tror att testosteron ökar flödet av andra substansignaler som i sin tur ökar förbränningen. Om jag ska gissa.

Tycker nog vi ska lägga till en hel del näring till den där listan också.

Men är man relativt ung. I alla fall under 50. Och sköter sig och får sömn och tar tjack en period, fan asså jag tror det är ett bra sätt att gå ner i vikt. Ja hävdar att det är relativt ofarligt och om man sedan håller vikten och inte börjar punda och flippa ur, då är det nog mest fördelar. Sedan när kroppen varit i ketos mycket osv så får man ju vara försiktig med kolhydraterna. Börjar man äta som man gjorde innan så väger man lika mycket igen efter någon månad eller två.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback