Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-14, 23:05
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Hur går det för alla?
Nya Östberga nätverket - vad händer där?
Gamla Östberga nätverket - de som fortfarande lever av de aktiva eller inaktiva, vad gör dom idag?

Länge sen man läste något om nått av det splittrade nätverket som delats upp i två falanger
randjar är tydligen på fri fot igen så vi får se vad som händer
Citera
2023-06-18, 12:42
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
randjar är tydligen på fri fot igen så vi får se vad som händer

Har sett han i östberga nyligen
Citera
2023-06-20, 21:11
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Har sett han i östberga nyligen
https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p84821611

undrar om dessa va ute efter Randjar?
Citera
2023-07-29, 10:21
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Har sett han i östberga nyligen


Det kan inte stämma
Om randjar var ute skulle det vara självmord att va i Östberga igen
Han har ingen på sin sida
Citera
2023-08-09, 21:34
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Det kan inte stämma
Om randjar var ute skulle det vara självmord att va i Östberga igen
Han har ingen på sin sida

Om han skulle hämnas sina bröder och vad som hände hans far - vilka är det? Är han helt solo utan kontakter även om det inte är i Östberga?
Citera
2023-08-09, 21:39
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Om han skulle hämnas sina bröder och vad som hände hans far - vilka är det? Är han helt solo utan kontakter även om det inte är i Östberga?

Om man läser på flashback så verkar det som att han är själv. Läser man Aftonbladets gänggranskning så verkar ett tiotal personer stå bakom honom.
Det verkar som att han är ensam.
Men vem vet vilka kontakter han har?
Citera
2023-08-10, 12:16
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Om man läser på flashback så verkar det som att han är själv. Läser man Aftonbladets gänggranskning så verkar ett tiotal personer stå bakom honom.
Det verkar som att han är ensam.
Men vem vet vilka kontakter han har?

Svårt att tänka mig att han lämnar allt som hänt bakom sig och startar ett nytt liv, snarare att det enda han har kvar är ett hämndbegär och också att världen/kulturen han lever i förväntar sig att han gör ngt.
Citera
2023-08-11, 11:34
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Svårt att tänka mig att han lämnar allt som hänt bakom sig och startar ett nytt liv, snarare att det enda han har kvar är ett hämndbegär och också att världen/kulturen han lever i förväntar sig att han gör ngt.

Jag tror inte heller att han lämnar, jag tror att han ganska omgående när han kommer ut blir dödad. Vad som går att läsa så har han ingen bakom sig, alla allierade har vänt han rygger pga hur han betett sig. Han har ensam splittrat Östberga nätverket och fått dom på fall.
Citera
2023-08-12, 16:40
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Jag tror inte heller att han lämnar, jag tror att han ganska omgående när han kommer ut blir dödad. Vad som går att läsa så har han ingen bakom sig, alla allierade har vänt han rygger pga hur han betett sig. Han har ensam splittrat Östberga nätverket och fått dom på fall.

Som jag uppfattat det är han redan ute men det kan vara fel. Den som lever får se helt enkelt. Helt jäkla sjukt hur utv i Sverige blivit, vore intressant om typ BBC eller DW gjorde dokumentär om Stockholms alla nätverk, konflikter och skjutningar och se det med icke-svenska ögon. Tyvärr har man ju vant sig och hjärnan accepterat allt långt fortare än man trodde var möjligt.
Citera
2023-08-14, 16:26
  #34
Medlem
Har det kommit fram någon info om vilka som mördade Sangar på hotellet?
Citera
2023-08-14, 17:53
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Om han skulle hämnas sina bröder och vad som hände hans far - vilka är det? Är han helt solo utan kontakter även om det inte är i Östberga?

Vad hände med hans far?
Citera
2023-08-14, 19:51
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Vad hände med hans far?

Han blev påkörd/mordförsök ngn vecka efter hotellmordet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback