Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-04, 05:28
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Ja sannerligen inte er iallafall där ni rättfärdigar ondska. Sen att man föds neråt stämmer inte heller så kvittar det om det var ett talesätt då vi föds plant för att läggas bredvid mamma PLANT. Kom med din ockultism du men sanningen som finns i Gud segrar ALLTID.
plant i var 3 dimensionella verkligehet verkar pa djupet och sidled envar i dualitet.
gravitation gor att barnet tryggt kan ligga, dess fotter ar som rotter nar barnet barnet val reser sig upp.
vaxer.tradet upp eller ner ?

det forsta det nyfodda barnet gor ar att andas, andas in och andas ut, in och ut - dualitet.
andas har ordet anden i sig vilket relaterar till Gud.
for perfekt/harmonisk andning ar en balanserad kroppshallning a och o, detta nas i harmoni med de 3 dimensionerna som ar de 6 riktningarna.
ocksa ord i viss kombination har positiv verkan for harmonisk andning - bön, hymner, mantra.
man anvander.sig da av alfabetet - alfa till omega - borjan och slutet - dualitet......
Men i detta finns nagot djupare/högre for oss att upptacka.....
Citera
2023-10-04, 06:28
  #26
Avstängd
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
plant i var 3 dimensionella verkligehet verkar pa djupet och sidled envar i dualitet.
gravitation gor att barnet tryggt kan ligga, dess fotter ar som rotter nar barnet barnet val reser sig upp.
vaxer.tradet upp eller ner ?

det forsta det nyfodda barnet gor ar att andas, andas in och andas ut, in och ut - dualitet.
andas har ordet anden i sig vilket relaterar till Gud.
for perfekt/harmonisk andning ar en balanserad kroppshallning a och o, detta nas i harmoni med de 3 dimensionerna som ar de 6 riktningarna.
ocksa ord i viss kombination har positiv verkan for harmonisk andning - bön, hymner, mantra.
man anvander.sig da av alfabetet - alfa till omega - borjan och slutet - dualitet......
Men i detta finns nagot djupare/högre for oss att upptacka.....
To be fair så vänder sig barnet upp och ner emot slutet av graviditeten. NEJ, vi är inte menade att ha ondska på planeten, du är grundlurad av din sataniska tro. Sluta köp lögnen och öppna ögonen för de lögner du utsatts för. Satan är lögnens mästare och mixar lögn med sanning, låt honom inte kosta dig en evighet i helvetet, snälla.

Säger det inte nedvärderande eller argt utan menar verkligen det bästa, du vill inte hamna där, det är värre än någon kan föreställa sig: https://www.youtube.com/watch?v=YZY_Bdavri0 Finns hur många sådana som helst och de känner inte varann. Alla beskriver himlen och helvetet likadant så kan knappast vara en slump och visst: i detta fall har du rätt; en himmel med allt gott, ett helvete med allt ont så varför välja att hamna i det ondskefulla när du kan välja godheten?
Citera
2023-10-04, 12:00
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
To be fair så vänder sig barnet upp och ner emot slutet av graviditeten. NEJ, vi är inte menade att ha ondska på planeten, du är grundlurad av din sataniska tro. Sluta köp lögnen och öppna ögonen för de lögner du utsatts för. Satan är lögnens mästare och mixar lögn med sanning, låt honom inte kosta dig en evighet i helvetet, snälla.

Säger det inte nedvärderande eller argt utan menar verkligen det bästa, du vill inte hamna där, det är värre än någon kan föreställa sig: https://www.youtube.com/watch?v=YZY_Bdavri0 Finns hur många sådana som helst och de känner inte varann. Alla beskriver himlen och helvetet likadant så kan knappast vara en slump och visst: i detta fall har du rätt; en himmel med allt gott, ett helvete med allt ont så varför välja att hamna i det ondskefulla när du kan välja godheten?
ja dar ser du ”varfor valja”, Gud skapade dig med fri vilja, Gud lat dig fodas i denna verkliget dar det finns gott och saledes maste finnas definitionen ”ont”, det gar ju inte att ha vanster utan att dar existerar hoger, upp/ner, fram/bak...
o.s.v . aven paradiset hade ondskan narvarande som du vet.
och nog sa fanns dar i.a.f nagot av fri vilja nar eva mad sin adam at apple.....och jovisst ja innan eva kom in i bilden sa hade.Gud fixat en annan kvinna till adam - lilith hette hon, men hon var for ondsint mot adam sa Gud dumpade henne och fixade istallet den fagra eva till herr adam..

som du ser - gott och ont symbiosen gar way back.

men nu pratar vi i linjara banor, pa ett djupare/hogre plan av detta finner man cykliska rundor utan borjan och saledes inget slut..

god kvall, i morgon stundar en ny dag.
__________________
Senast redigerad av Kirev 2023-10-04 kl. 12:02.
Citera
2023-10-04, 12:06
  #28
Avstängd
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
ja dar ser du ”varfor valja”, Gud skapade dig med fri vilja, Gud lat dig fodas i denna verkliget dar det finns gott och saledes maste finnas definitionen ”ont”, det gar ju inte att ha vanster utan att dar existerar hoger, upp/ner, fram/bak...
o.s.v . aven paradiset hade ondskan narvarande som du vet.
och nog sa fanns dar i.a.f nagot av fri vilja nar eva mad sin adam at apple.....och jovisst ja innan eva kom in i bilden sa hade.Gud fixat en annan kvinna till adam - lilith hette hon, men hon var for ondsint mot adam sa Gud dumpade henne och fixade istallet den fagra eva till herr adam..

som du ser - gott och ont symbiosen gar way back.

men nu pratar vi i linjara banor, pa ett djupare/hogre plan av detta finner man cykliska rundor utan borjan och saledes inget slut..

god kvall, i morgon stundar en ny dag.
Jo jag ser din poäng och Lilith var ju rakt av demonisk. Men de tusen år av fred som kommer efter att denna 2 timoteus 3 avtagit..Hur förklarar du dem då då de existerar utan ondska? "Lamm skall ligga bredvid lejonungar och ingen osämja skall råda" Hur kan det fungera om godheten behöver ondskan?

Där blev du ägd!
Citera
2023-10-05, 04:54
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Jo jag ser din poäng och Lilith var ju rakt av demonisk. Men de tusen år av fred som kommer efter att denna 2 timoteus 3 avtagit..Hur förklarar du dem då då de existerar utan ondska? "Lamm skall ligga bredvid lejonungar och ingen osämja skall råda" Hur kan det fungera om godheten behöver ondskan?

Där blev du ägd!
god morgon, the sun is up, en ny dag gryr

lamm och leijon - lamm - associerar med Jesus, och Jesus som.Guds son och som vi ser i de olika datum vi firar Kristna hogtider sumbolisera Jesus - Solen.

lejonet - ar en for-kristen symbol for just solen. och som vi vet sa ser kristna pa tidigare religiosa tolkningar och dess symboler som de ar djavulen personifierad - trots att symbologin korrenponderar med var andra.

Tidigare som jag svarat dig sa lever vi i dualites universa.
en tankbar teori sa pa det stora planet ar allt i harmoni, men vi manniskan komm tidigt ur synk och var uppgift sen dess ar att hitta den perfekta harmonin dar vi da ser den sanna vagen - gammalt och nytt/vanlig och annorlunda/fult och snyggt ar egentligen samma i sjalen och saledes nget att braka om.
men det maste ske en forsaelse inom os var och en, det gar inte att tvinga detta pa nagon for det vore att distansera motpoler......Sa darfor ta min teori med en salt nypa

hurusom - den 1000 ariga harmonin med lamm och lejon - dualiteten inom oss har hittat tillbaka till den gemensamma mittpunkten.
__________________
Senast redigerad av Kirev 2023-10-05 kl. 04:58. Anledning: felskrivning
Citera
2023-10-05, 21:30
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Det här är ju superintressant. Jag har studerat illuminaterna och deras 13 familjers blodslinje sedan 2008 och visst är de av luciferiansk tro men jag har aldrig lyckats hitta exakt hur de tror eller varför, enbart smulor av kunskap.

Den här hidden hand, var kan jag finna mer av den? Vill gärna djupdyka lite då det låter som en uppenbar lögn av satan, lögnernas mästare. Han ljög för Eva i paradisträdgården och skapade ett helvete för människan och nu gör han detsamma för dessa på ett sätt, stackarna. De är ju totalt grundlurade!

Man kan undra varför de inte vaknar upp från den här indoktrineringen men ställ er då frågan: Om du hade växt upp i denna lögn som för dig och din släkt var en självklarhet, vore det då så lätt?

Hidden Hand Interview finns här:
https://www.wanttoknow.info/secret_s...en_hand_081018
Citera
2023-10-08, 14:22
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Det här är ju superintressant. Jag har studerat illuminaterna och deras 13 familjers blodslinje sedan 2008 och visst är de av luciferiansk tro men jag har aldrig lyckats hitta exakt hur de tror eller varför, enbart smulor av kunskap.

Den här hidden hand, var kan jag finna mer av den? Vill gärna djupdyka lite då det låter som en uppenbar lögn av satan, lögnernas mästare. Han ljög för Eva i paradisträdgården och skapade ett helvete för människan och nu gör han detsamma för dessa på ett sätt, stackarna. De är ju totalt grundlurade!

Man kan undra varför de inte vaknar upp från den här indoktrineringen men ställ er då frågan: Om du hade växt upp i denna lögn som för dig och din släkt var en självklarhet, vore det då så lätt?

Jag tror också de är lurade.

Min bild är sammanfattande att det är mäktiga familjer som styr världen. 13 blodslinjer. Dit hör Rockefeller, Morgans, Rothchild m.fl. Dessa är upplysta och känner till existensen av Gud och djävulen men de anser att Gud är den onda. De är luciferianer och illuminater. Genom påverkan på centralbanker, banker och storföretag kan ekonomin styras. Big Tech, Big Pharma och Military Industrial Complex (MIC) används för övervakning, underrättelseinhämtning samt eliminering av blommor (jordänglar som motarbetar satans plan). Psykvården är en ”gate keeper” som används som vapen mot de som genomskådat hur världen fungerar i verkligheten.
Citera
2023-10-08, 15:25
  #32
Avstängd
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldCrow
Jag tror också de är lurade.

Min bild är sammanfattande att det är mäktiga familjer som styr världen. 13 blodslinjer. Dit hör Rockefeller, Morgans, Rothchild m.fl. Dessa är upplysta och känner till existensen av Gud och djävulen men de anser att Gud är den onda. De är luciferianer och illuminater. Genom påverkan på centralbanker, banker och storföretag kan ekonomin styras. Big Tech, Big Pharma och Military Industrial Complex (MIC) används för övervakning, underrättelseinhämtning samt eliminering av blommor (jordänglar som motarbetar satans plan). Psykvården är en ”gate keeper” som används som vapen mot de som genomskådat hur världen fungerar i verkligheten.
Gah, you were doing so well until.. "Psykvården är en gate keeper".. Nej. Psykiatrin är korrupt ja då den inte botar eller vill bota utan diagnosticerar för att kunna sälja läkemedel, alltså kemiska preparat som oftast inte hjälper.

Vad gäller de som sitter på psyket kan jag garantera dig de mår ultradåligt och behöver hjälp men psykiatrin kan inte hjälpa dem eftersom den är korrupt. Att köra el genom hjärnan på en som är manisk så den kommer ut skakandes i kroppen och inte vet var den är, anser jag barbariskt och på stenåldersnivå, det borde kriminaliseras att behandla en annan människa så. Jag tror att man läker med näring, se efter näringsbrister i kroppen, korrigera dem och utvärdera senare igen. Erbjud homeopati! (Något som botade min ångest pga autoimmun sjukdom) Förskriv näring, inte kemiska medel baserade på Rockefellers bensin. Drottning Elizabeth använde sig ju av homeopatläkare och blev ultragammal.

Men de gör ju inte det.. och tar man en titt på psyket (vilket jag sett med egna ögon) mår de fruktansvärt dåligt däruppe.

Blommor..den biten vet jag inte vad du menar med? Jag har läst någon bok om att vi behöver äta levande ting såsom växter och frukt/grönsaker eftersom dessa innehåller en del av helig ande, med tanke på fotosyntesen och hela den biten, så de motverkar sjukdomar (förmodligen pga att de ger näring) minns inte namnet på författaren nu men det kan säkert stämma, är det något ditåt du syftar på?
Citera
2023-10-08, 15:43
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Gah, you were doing so well until.. "Psykvården är en gate keeper".. Nej. Psykiatrin är korrupt ja då den inte botar eller vill bota utan diagnosticerar för att kunna sälja läkemedel, alltså kemiska preparat som oftast inte hjälper.

Vad gäller de som sitter på psyket kan jag garantera dig de mår ultradåligt och behöver hjälp men psykiatrin kan inte hjälpa dem eftersom den är korrupt. Att köra el genom hjärnan på en som är manisk så den kommer ut skakandes i kroppen och inte vet var den är, anser jag barbariskt och på stenåldersnivå, det borde kriminaliseras att behandla en annan människa så. Jag tror att man läker med näring, se efter näringsbrister i kroppen, korrigera dem och utvärdera senare igen. Erbjud homeopati! (Något som botade min ångest pga autoimmun sjukdom) Förskriv näring, inte kemiska medel baserade på Rockefellers bensin. Drottning Elizabeth använde sig ju av homeopatläkare och blev ultragammal.

Men de gör ju inte det.. och tar man en titt på psyket (vilket jag sett med egna ögon) mår de fruktansvärt dåligt däruppe.

Blommor..den biten vet jag inte vad du menar med? Jag har läst någon bok om att vi behöver äta levande ting såsom växter och frukt/grönsaker eftersom dessa innehåller en del av helig ande, med tanke på fotosyntesen och hela den biten, så de motverkar sjukdomar (förmodligen pga att de ger näring) minns inte namnet på författaren nu men det kan säkert stämma, är det något ditåt du syftar på?

Visst finns det de som mår fruktansvärt dåligt på psyket. Sen finns det dem som inte gör det och är tvångsintagna av andra skäl..
Blommor är en typ av jordängel som har ett uppdrag för en bättre värld. Uppdraget finns programmerat i DNA:t. Den andra typen av jordängel är hjärta som ska sprida kärlek. Jordänglar är det största hotet mot luciferianerna därför försöker dessa spåra och eliminera dem med alla medel. Det är vad hidden hand menar med "angels in disguise" och att det pågår ett krig.
Citera
2023-10-08, 16:32
  #34
Avstängd
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldCrow
Visst finns det de som mår fruktansvärt dåligt på psyket. Sen finns det dem som inte gör det och är tvångsintagna av andra skäl..
Blommor är en typ av jordängel som har ett uppdrag för en bättre värld. Uppdraget finns programmerat i DNA:t. Den andra typen av jordängel är hjärta som ska sprida kärlek. Jordänglar är det största hotet mot luciferianerna därför försöker dessa spåra och eliminera dem med alla medel. Det är vad hidden hand menar med "angels in disguise" och att det pågår ett krig.
Åh.. Ja detta vet jag inget om, de jag såg däruppe var de som mådde oerhört dåligt och jag såg inte dem bli hjälpta men de var riktigt justa att snacka med.
Citera
2023-10-09, 14:00
  #35
Avstängd
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldCrow
Hidden Hand Interview finns här:
https://www.wanttoknow.info/secret_s...en_hand_081018

Hmm, tycker jag frågorna är ointelligent ställda och frågar om saker man redan vet. Bara de som enbart hört om illuminati via rapartister och dylikt tänker att man kan "joina" dem. Självfallet är det att föds in som gäller. Han har ett stort tålamod med frågeställaren men kanske är de ställda så för att de som är mindre vetandes ska förstå? Tycker bara det är onödigt eftersom han spiller tiden med att få fråga ut en av dem och missar att ställa väsentliga frågor.

Kan ju gissa att om jag fick fråga, skulle varenda svar bli "I cannot disclose this"

Han låter extremt högfärdig också och alla visste att de försökte krasha börsen 2008 (2007 var det känt) så han kan likabra vara en helt vanlig psykopat som försöker göra sig märkvärdig och få lite uppmärksamhet och beundran. Han imponerar INTE på mig men sedan har jag väldigt svårt för högfärdiga personer också då jag är kristen och på andra sidan så att säga, där ödmjukhet står högst i kurs, ödmjukhet, hjälpsamhet, ärlighet, transparans o.s.v. Så givetvis hade vi skurit oss personlighetsmässigt. Han verkar vara vand vid det då han förvarnar om att hålla tonen och visa respekt.

Han säger även att han är inom den "spirituella" delen av familjen. Ja en överstepräst inom satanismen då alltså. Vad han utsatt små barn för (programmering tänker jag här inom project monarch) vill jag knappt tänka på och där sitter han i en fåtölj och spelar högre och bättre än andra. Vedervärdigt.

Sen att ha MAGE att säga det finns mer än en skapare och sitta och häda om Gud..Det vänder sig i magen på en.

Lyckligtvis säger han dock att de har en plan B och plan C för allt så vad som än händer, kvittar utkomsten då alla vägar ändå leder till att herrens plan förverkligas. Och så är det ju: profetior. han har även rätt om att intelligensen i många av konspirationsforumen är för låg, de tär den överlag i världen då de flesta inte är särskilt intelligenta, har man tur kanske man kan hitta en mindre grupp intelligenta men inte mer än så.

Får dock säga jag tror jag greppar vad han menar: De tror också på slutet aka sista dagarna och de är ute efter att få det att komma snabbast möjligt, därav "There must be negativt thought pattern for it to happen" Stämmer, det måste vara så illa det blir för att HAN (Jesus) ska komma.

Som jag förstår honom menar han möjligen att Gud var en och samma men delade sig i tre och därav treenigheten? Det hade iofs förklarat en del och kan tänkas troligt. Därav "sonen" -Delen av honom som kan tala till och besöka människor. Född av eller delad av Gud själv. Förklarar också varför de tär oförlåtligt att förolämpa helig ande då det är delen av honom som ger liv. Extra heligt alltså. Intressant.

Han menar alltså att denna första Guden är den de tillber och tror på och att Yahweh (kristendomens) är en senare. Jag köper inte detta. Yahweh skulle aldrig säga han vill se världen bli ett enda land då han skapade särskilda länder med särskilda folk just för ATT de skulle vara annorlunda. Denna Guden vill samla alla till en enda. Det går emot biblens ord. I smell bullshit men jag betvivlar inte att de är grundlurade själva. Satan är en oerhört intelligent ängel, han var Guds högra hand. Det sägs att änglar har IQ'n på 1000, jämfört med våra kring 100 så för honom att manipulera människor är en piece of cake.

Således ställer jag mig höst tveksam till allt han berättar då det för mig iallafall enbart finns Yahweh, sonen och den helige ande. Men visst, jag har kommit halvvägs och ska läsa klart. Det är intressant either way, lögn eller sanning.

Edit: "Our Creator, is the one you refer to as 'Lucifer', "The Light Bearer" and "Bright and Morning Star".

Boom, där kom den, ja. All lies, du kan borträkna allt denne kilen sagt s om lögn då han erkänner sig som satanist. Det finns alltså enbart en och det är Yahweh.
__________________
Senast redigerad av Vildblom 2023-10-09 kl. 14:56.
Citera
2023-10-09, 16:35
  #36
Avstängd
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldCrow
Hidden Hand Interview finns här:
https://www.wanttoknow.info/secret_s...en_hand_081018
Måste bomba dig igen:

"Our Creator is not "The Devil" as he has been spuriously portrayed in your bible. Lucifer is what you would call a "Group Soul" or "Social Memory Complex", which has evolved to the level of the Sixth Density, which in effect, means that he (or more accurately "'we") has evolved to a level sufficient that he (we) has attained a status equal or arguably 'greater' than that of Yahweh"

De tror sig alltså stå inte bara högre än andra, extremt ickeödmjukt, utan högre än Gud själv!

Det här är ju totalt söndermanipulerade och helt grundlurat folk. De ser massorna som ointelligenta men det är ju de som är det, jag ser det nu. No wonder han talade så högfärdigt och fisförnämt, han lider av sjuklig stolthet.

Jag tycker lite synd om dem nu alltså.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback