Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-22, 00:04
  #1
Medlem
Tagit 100mg oxascand 100mg atarax samt alimezamin 2rör

Antar att det inte är något fara. Bör jag oroa mig? Vad kan väntas
Citera
2023-11-22, 00:31
  #2
Medlem
SvampDamp.s avatar
Ingen fara alls överhuvudtaget, först och främst är oxascand den svagaste bensodiazepinen och sedan är varken Attarax eller Alimemazin något som går att överdosera på i dem mängderna. Blir du inte lite trött så får du antagligen ingen effekt alls. Så det enda som egentligen kan hända är att du får ett såsigare rus.
Citera
2023-11-22, 00:43
  #3
Medlem
Rymdgosses avatar
Atarax är som ett halvt blåbär i en hallonpaj.
Citera
2023-11-22, 00:52
  #4
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Du har förmodligen redan somnat innan du hunnit läsa några svar. Det är allt 🙂
Citera
2023-11-22, 00:55
  #5
Medlem
Har nu lagt till 35 mg stesolid. Gäller fortfarande samma sak? Ingen fara alltså?
Citera
2023-11-22, 00:56
  #6
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdgosse
Atarax är som ett halvt blåbär i en hallonpaj.
Haha kunde inte sagt det bättre själv. Hade dock TS intagit en större mängd opiater finns det en minimal risk att nodden kunde blivit lite starkare. Minns att när jag brukade opiater / opioider så blandade jag alltid med högre doser Lergigan, Attarax eller Alimemazin. Men 100mg av vardera hade ändå inte gjort så stor skillnad. Minst sagt inte på oxscand.

Till dig TS, nästa gång borde du inte blanda olika preparat med varandra, om du inte vet vad som händer om de tas tillsammans. Då borde du inte droga alls. Detta om du faktiskt är rädd om dig själv.

I detta fallet är det dock ingen fara
Citera
2023-11-22, 00:57
  #7
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Har nu lagt till 35 mg stesolid. Gäller fortfarande samma sak? Ingen fara alltså?
Nej ingen fara men stesoliden kommer definitivt boosta på det, du kommer antagligen bli trött nu. Förutsatt att du inte har någon tolerans.
Citera
2023-11-22, 01:00
  #8
Medlem
SvampDamp.s avatar
Du borde dock inte ta mera om du känner dig bäng, det är ett slöseri av tabletter. Efter en viss gräns av bänghet på benso blir man endast dum i huvudet och fattar helt bisarra beslut. Upplevelsen blir alltså inte starkare, eller ”bättre”, utan du blir bara mer väck. Om jag käkar Xanor i större mängder kan jag till och med uppleva mig mindre bäng och känna ett behov av att vräka i mig en handfull tabletter, medan jag i själva verket är så bäng att snuten hade plockat mig på en mils avstånd.
Citera
2023-11-22, 01:19
  #9
Medlem
Fezs avatar
Du kommer bli lite trött och hängig imorrn men inte farligt. Du kan få biverkningar i form av "myrkrypningar" i benen men nog för låga doser för det. Sov gott.
Citera
2023-11-22, 04:57
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Tagit 100mg oxascand 100mg atarax samt alimezamin 2rör

Antar att det inte är något fara. Bör jag oroa mig? Vad kan väntas

Ingenting nu, men om du i framtiden fortsätter att använda benso omfattande, högre doser, starkare opiater osv, blandat med annat. Då kan jag lova dig att de blir jobbigt. :/
Citera
2023-11-22, 05:56
  #11
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Tagit 100mg oxascand 100mg atarax samt alimezamin 2rör

Antar att det inte är något fara. Bör jag oroa mig? Vad kan väntas

All smärta du undviker kommer tillbaka tenfold. Lycka till! Suicid är inget alternativ, samma där. Du får börja om helt enkelt om du gör det.

Styrkekram!
Citera
2023-11-22, 08:10
  #12
Medlem
Nyss fyllt på med 25mg oxascand igen och 25mg stesolid 50mg atarsx och 2 vodka shots. För 1.5 timmar sedan .det var väldigt dumt gjort. Det är ingen fara antar jag?


Totalt asså 125mg oxascand alimezamin 2rör atarax 150mg stesolid 60mg. Jag börjar bli lite orolig

Mycket ångest. Därför
__________________
Senast redigerad av WhoElseButMe1 2023-11-22 kl. 08:12.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback