Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-11, 22:51
  #301
Medlem
ingetbranicks avatar
Höll nätet? Jösses, vilken pärla.
2024-03-13, 20:10
  #302
Medlem
Drickbacks avatar
Bournemouth: Smith, Zabarnyi, Mepham, Ouattara; Ryan Christie, Cook; Semenyo, Scott, Sinisterra; Solanke

Avb: Travers, Kerkez, Faivre, Tavernier, Adams, Kluivert, Hill, Unal, Billing



Luton: Kaminski; Burke, Mengi, Kabore; Hashioka, Clark, Barkley, Doughty, Ogbene, Chong, Morris

Avb: Shea, Krul, Berry, Woodrow, Mpanzu, Townsend, Nelson, Piesold, Martins
2024-03-13, 21:16
  #303
Medlem
ingetbranicks avatar
Luton har redan tidigare visat sig vara den starkaste nykomlingen, och intrycket består. 3-0 borta mot Bournemouth halvvägs imponerar.

Själv ser jag ju gärna att båda lagen blir kvar i PL, men jag vill inte att Nottingham åker ur heller ... Hur gör jag?
2024-03-13, 21:21
  #304
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Luton har redan tidigare visat sig vara den starkaste nykomlingen, och intrycket består. 3-0 borta mot Bournemouth halvvägs imponerar.

Själv ser jag ju gärna att båda lagen blir kvar i PL, men jag vill inte att Nottingham åker ur heller ... Hur gör jag?
Oväntat många mål.

Tänk på att Everton & Nottingham troligen åker på poängavdrag, kan det rädda dina önskningar?
2024-03-13, 21:42
  #305
Medlem
ingetbranicks avatar
Oj, så läckert Solanke gör 1-3. Mottagning och vändning med klacken som lurar backen fullständigt, och så en kylig liten chip över målvakten. Se och lär, alla anfallare. Inte en chans att Solanke blir kvar i Bournemouth nästa år, oavsett om de blir kvar i PL eller ej.
2024-03-13, 21:45
  #306
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Oväntat många mål.

Tänk på att Everton & Nottingham troligen åker på poängavdrag, kan det rädda dina önskningar?

Men jag vill ju ha kvar Nottingham också! Det lilla laget som vann både ligan och Europacupen, Brian Clough, City Ground ... Nostalgi. Och Everton sen, som jag som femåring höll på ett kort tag efter att ha sett ett lagfoto med deras urtjusiga klarblå tröjor

Kan de inte bara diska City med en gång och låta dem starta om i femtedivisionen?
2024-03-13, 21:53
  #307
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Oväntat många mål.

3-3 nu

Inte världens bästa försvarsspel, men kul med lite mål efter den s.k. seriefinalen härförleden
2024-03-13, 21:53
  #308
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Men jag vill ju ha kvar Nottingham också! Det lilla laget som vann både ligan och Europacupen, Brian Clough, City Ground ... Nostalgi. Och Everton sen, som jag som femåring höll på ett kort tag efter att ha sett ett lagfoto med deras urtjusiga klarblå tröjor

Kan de inte bara diska City med en gång och låta dem starta om i femtedivisionen?
Ibland får man välja likt vilken smak på glassen

Just nu
15. Brentford 26
16. Everton 25
17. Luton 24
18. Nottingham 24
19. Burnley 14
20. Sheffield U 14

Du får hoppas Brentford rasar då.
City ska vara kvar som en garant så ett annat lag inte vinner.

Bournemouth gjort 2-3
2024-03-13, 21:54
  #309
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
3-3 nu

Inte världens bästa försvarsspel, men kul med lite mål efter den s.k. seriefinalen härförleden
Haha nu ska du tänka dig för, inga pekpinnar
2024-03-13, 22:01
  #310
Medlem
Drickbacks avatar
Bournemouth hämtat upp till 3-3

4-3 😱
__________________
Senast redigerad av Drickback 2024-03-13 kl. 22:13.
2024-03-13, 22:16
  #311
Medlem
ingetbranicks avatar
Jag önskar att jag hade bättre öga för detaljer i fråga om taktik m.m. Två halvlekar olika som natt och dag, från 0-3 till 4-3. Bournemouth vinner fler närkamper i andra och visar överlag bättre inställning, men i övrigt har jag svårt att se exakt vad som skiljer. Fast det kanske räcker? Här hade man ju velat ha en riktig expert alternativt en kunnigare kommentator än Claes Andersson.
2024-03-13, 22:20
  #312
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag önskar att jag hade bättre öga för detaljer i fråga om taktik m.m. Två halvlekar olika som natt och dag, från 0-3 till 4-3. Bournemouth vinner fler närkamper i andra och visar överlag bättre inställning, men i övrigt har jag svårt att se exakt vad som skiljer. Fast det kanske räcker? Här hade man ju velat ha en riktig expert alternativt en kunnigare kommentator än Claes Andersson.
Kan vara ett momentum också, sånt är svårt att få stopp på. Många matcher får annan skepnad i paus.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback