Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 16:36
  #1345
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Spelat 3 gånger nu och förlorat 75 kronor, vart är min miljardvinst? (vad är knepet?)

Om det var så enkelt skulle alla vara miljonärer 🙏
Citera
2024-04-25, 09:56
  #1346
Medlem
Är det bara jag eller man hör väldigt sällan om storvinster från andelsspel?

Tänkte lägga andelsspel 10 pers när potten låg på 1miljard+, eftersom 100m räcker gott ändå. Sen insåg jag att man hör fan aldrig om andelsvinster
Citera
2024-04-25, 10:43
  #1347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
Är det bara jag eller man hör väldigt sällan om storvinster från andelsspel?

Tänkte lägga andelsspel 10 pers när potten låg på 1miljard+, eftersom 100m räcker gott ändå. Sen insåg jag att man hör fan aldrig om andelsvinster
Ja, det är en bra fråga.. Har aldrig läst om att svenska spel ringt 10 pers som har delat på jackpotten.
Citera
2024-04-25, 10:54
  #1348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
Är det bara jag eller man hör väldigt sällan om storvinster från andelsspel?

Tänkte lägga andelsspel 10 pers när potten låg på 1miljard+, eftersom 100m räcker gott ändå. Sen insåg jag att man hör fan aldrig om andelsvinster

Det är väldigt svårt att vinna om man tittar på statistiken. Då spelar det ingen roll om det är andelsspel eller inte. Det ökar inte chansen nämnvärt.

Gäller att ha tur helt enkelt
Citera
2024-04-27, 09:56
  #1349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Det är väldigt svårt att vinna om man tittar på statistiken. Då spelar det ingen roll om det är andelsspel eller inte. Det ökar inte chansen nämnvärt.

Gäller att ha tur helt enkelt

Ja såklart, men man hör ofta om vinnare som lagt enkelrader, däremot andelsspel…nästan aldrig.

OT men läste om en brittiskt par vars stående rad på Euromillions prickade alla nummer på £182m jackpot, enda problemet var att det hade saknats täckning när betalningen skulle dras på autogiro då köpet hade ej gått igenom = ingen vinst, fy fan alltså. Hade nog aldrig slutat tänka på det
Citera
2024-04-27, 11:38
  #1350
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chewgum
Tyskland och Slovenien fick dela på potten. Spelade inte ikväll så får la vänta tills den är uppe på miljarden igen. Men nu lär väl jackpotten falla ut flera dragningar på kort tid som den alltid verkar göra efter att någon vunnit maxpotten.

Stjärnnummer 1 har förövrigt varit med hela 7 dragningar i rad nu.

Slovenien kan väl inte ha allt för många spelare .?🤔
Citera
2024-04-27, 12:03
  #1351
Medlem
Var roligare förut när det var 10 stjärnnummer. Snart höjer de väl till 14st
Citera
2024-04-27, 12:23
  #1352
Medlem
1 rad med 1 + 2 rätt: 191 kr 🥳
Citera
2024-04-27, 18:00
  #1353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
Ja såklart, men man hör ofta om vinnare som lagt enkelrader, däremot andelsspel…nästan aldrig.

OT men läste om en brittiskt par vars stående rad på Euromillions prickade alla nummer på £182m jackpot, enda problemet var att det hade saknats täckning när betalningen skulle dras på autogiro då köpet hade ej gått igenom = ingen vinst, fy fan alltså. Hade nog aldrig slutat tänka på det
Eller det paret som förnyade sin rad men samtidigt så blev det något fel så raden registrerades aldrig. De hade prickat jackpotten om det inte hade blivit något tekniskt fel https://youtu.be/K3Y9F9Nrr0c?si=_HJjDgg_KAd8zpDK
Citera
2024-04-28, 01:51
  #1354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
Är det bara jag eller man hör väldigt sällan om storvinster från andelsspel?

Tänkte lägga andelsspel 10 pers när potten låg på 1miljard+, eftersom 100m räcker gott ändå. Sen insåg jag att man hör fan aldrig om andelsvinster
12/4 och 19/4 gick miljonvinster till andelsspel, båda gångerna var det det andelsspel med 10 spelare online som fick dela på 1,4 respektive 2,8 miljoner.
Blir ju inte så mycket när det delas på 10 personer dock.

Står mer i artiklarna:
https://om.svenskaspel.se/eurojackpo...a-eurojackpot/

https://om.svenskaspel.se/nyheter-tu...a-eurojackpot/
Citera
2024-04-28, 01:57
  #1355
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
OT men läste om en brittiskt par vars stående rad på Euromillions prickade alla nummer på £182m jackpot, enda problemet var att det hade saknats täckning när betalningen skulle dras på autogiro då köpet hade ej gått igenom = ingen vinst, fy fan alltså. Hade nog aldrig slutat tänka på det
Wow. Det hade man aldrig kommit över.
Vilken ironi... sakna täckning när man kunnat bli miljardär. Wow igen.
Citera
2024-04-28, 01:59
  #1356
Medlem
1754s avatar
Vilket land gick jackpotten i Tisdags ut till? Till Tyskland som vanligt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback