Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 18:23
  #205
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Kul att Arteta får fira sin 100:e PL-vinst som tränare just på Englands mest fancy arena.

Hur länge håller Nottingham ut? Klarar dom 20min?

City ska nog inte underskatta forest, ett lag som absolut kan skrälla mot city.
Fan egentligen gillar man inte direkt arsenal , speciellt efter förra och denna säsongen men man vill ju helst inte se city återigen ta en ligatitel. Hade hoppats att liverpool kunde steppa upp och ta den men det lär absolut inte ske så man får välja mellan pest eller kolera .
Citera
2024-04-28, 18:42
  #206
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
City ska nog inte underskatta forest, ett lag som absolut kan skrälla mot city.
Fan egentligen gillar man inte direkt arsenal , speciellt efter förra och denna säsongen men man vill ju helst inte se city återigen ta en ligatitel. Hade hoppats att liverpool kunde steppa upp och ta den men det lär absolut inte ske så man får välja mellan pest eller kolera .

Nä, dom har kommit till ett par lägen ändå. Wood missade ju ett guldläge t.ex.

Får jag fråga varför du ogillar arsenal extra mycket av dom två senaste säsongerna?

Obs. Du är ju uppenbart inte ensam om det, matchtrådar dör oftast direkt efter att dom vunnit en sån här match, samma som i tisdags.
Citera
2024-04-28, 18:55
  #207
Medlem
Dessa lägen Nottingham haft i matchen får mqn inte ofta mot City
Citera
2024-04-28, 18:56
  #208
Medlem
Forest på hemmaplan kan vara en utmaning för alla lag, även för City i kväll.
Citera
2024-04-28, 19:05
  #209
Medlem
Drickbacks avatar
Haaland kommer in och visar målform, De Bruyne assist. Nottingham blir nog lite sänkta av 0-2, som kände de verkligen var med i matchen.
Citera
2024-04-28, 19:09
  #210
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Nä, dom har kommit till ett par lägen ändå. Wood missade ju ett guldläge t.ex.

Får jag fråga varför du ogillar arsenal extra mycket av dom två senaste säsongerna?

Obs. Du är ju uppenbart inte ensam om det, matchtrådar dör oftast direkt efter att dom vunnit en sån här match, samma som i tisdags.

Tycker mest det är pga artetas barnsliga agerade samt en hel del av deras fansskara (ja jag vet att det finns en hel del från andra klubbar med men det har blivit så jäkla tydligt från arsenal supporar).
Citera
2024-04-28, 19:11
  #211
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Tycker mest det är pga artetas barnsliga agerade samt en hel del av deras fansskara (ja jag vet att det finns en hel del från andra klubbar med men det har blivit så jäkla tydligt från arsenal supporar).
Där håller jag med dig, sjukt hur deras fans beter sig!

Det gäller utanför flashback också så kom inte och säg att det bara är en användare.
Citera
2024-04-28, 19:17
  #212
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Där håller jag med dig, sjukt hur deras fans beter sig!

Det gäller utanför flashback också så kom inte och säg att det bara är en användare.

Jag tänker enbart utanför FB, räknar inte riktigt med FB när jag gör dessa "beräkningar". Socialamedier överlag är där de visar sin rätt dåliga sida (AV fans har även de varit rätt framstående på twitter måste jag säga). Med allt detta sagt så har jag en hel del individer som är fans av dessa klubbar och är vettiga vilket jag ändå hoppas och tror merparten av fansen är . Dock har jag galet svårt för Arteta då jag tycker han agerar helt orimligt för en individ med hans position. Vissa vill få det att han "endast är känslosam" men det håller jag inte med om, Pep och Mourinho är känslosamma men gör det på ett "vettigt" sätt till skillnad från Arteta (klopp gick var på gränsen även han de senaste två åren ska påpekas).
Citera
2024-04-28, 20:38
  #213
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Tycker mest det är pga artetas barnsliga agerade samt en hel del av deras fansskara (ja jag vet att det finns en hel del från andra klubbar med men det har blivit så jäkla tydligt från arsenal supporar).

Visst han har gjort några barnsliga saker, men jämför med t.ex. Conte eller Mourinho så ligger han ju långt efter. Sen är han ung och det är hans första jobb, så sånt där hoppas jag kommer försvinna med tiden och jag tycker att det märks skillnad denna säsong mot förra.

Är det att dom är överdrivet glada/dryga eller? Jag tycker sånt brukar hända med alla lags fans som har plågats och hånats länge, minns själv hur störiga mina Liverpoolpolare var när det började gå bra för dom. Men ja, det finns stora delar av Arsenals fans som jag själv spyr på - därför jag lämnade reddit och kom hit.

Men då vet jag hur du tänker.
Citera
2024-04-28, 20:43
  #214
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Där håller jag med dig, sjukt hur deras fans beter sig!

Det gäller utanför flashback också så kom inte och säg att det bara är en användare.

Självklart är det inte bara en användare här på FB som gör att du känner så. Men då finns det miljontals sv fans som har plågats i 2 decennier. Blivit hånade år efter år, självklart blir många störiga när det väl börjar gå bra för en gångs skull. Jag vet själv att jag blir lite dryg/hetsig i matchtråden då man är mitt uppe i adrenalinet (speciellt en match som dagens), men annars hoppas jag att jag är normal. 😁
Citera
2024-04-28, 20:46
  #215
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Visst han har gjort några barnsliga saker, men jämför med t.ex. Conte eller Mourinho så ligger han ju långt efter. Sen är han ung och det är hans första jobb, så sånt där hoppas jag kommer försvinna med tiden och jag tycker att det märks skillnad denna säsong mot förra.

Är det att dom är överdrivet glada/dryga eller? Jag tycker sånt brukar hända med alla lags fans som har plågats och hånats länge, minns själv hur störiga mina Liverpoolpolare var när det började gå bra för dom. Men ja, det finns stora delar av Arsenals fans som jag själv spyr på - därför jag lämnade reddit och kom hit.

Men då vet jag hur du tänker.

Ja, jag vet inte riktigt som du säger så kanske det går över för Arteta men för mig personligen så börjar han i rejäl uppförsbacke. Det är inget snack om att han är en bra tränare som har chans att kunna bli riktigt stor och slå kanske slå in sig bland giganterna. Det ska dock påpekas att jag egentligen inte lägger allt för stor energi att bry mig om just detta, det är bara det att det viktar över vem man föredrar till titeln, egentligen är det väl skitsamma när det inte är ens egna lag som är med och fajtas om titeln.
Citera
2024-04-28, 20:48
  #216
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Självklart är det inte bara en användare här på FB som gör att du känner så. Men då finns det miljontals sv fans som har plågats i 2 decennier. Blivit hånade år efter år, självklart blir många störiga när det väl börjar gå bra för en gångs skull. Jag vet själv att jag blir lite dryg/hetsig i matchtråden då man är mitt uppe i adrenalinet (speciellt en match som dagens), men annars hoppas jag att jag är normal. 😁
Det är inte bara störiga utan helt plötsligt så har vettet gått ur dom och kollar man någon intervju med Arsenal fans (som dom brukar göra utanför arenan) så har dom tappat verklighetsnärvaron helt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback