Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 17:05
  #2353
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebyb
Jag gillar att du börjat använda AI när du skriver här. Var försiktig när du använder det juridiskt bara. ChatGPT har hallucinerat fram ett antal intressanta mål i EU-domstolen när jag testat att researcha med det.
Citat:
Ursprungligen postat av GDPRWarrior
Vad är det som är så speciellt med det jag skrev här? Det är mina ord haha du är ju Rolig . Jag använder olika verktyg för att förbättra texten, men det viktigaste är att mitt budskap kommuniceras tydligt.
Varför blev du så defensiv, GDPRWarrior? Han påpekade ju bara att du använde AI, och det är ganska uppenbart för alla.




Citat:
Ursprungligen postat av GDPRWarrior
Det är inte så att AI har ett eget medvetande. Dessutom så är jag är en IT Tekniker,Jurist,politker,företagare och är även en filantropist Var försiktig när du använder det juridiskt bara? Jag har betydligt mer kunskap än dig på detta område, du är duktig på skriva på tangetbordet bakom en skärm, medan jag möter eliten och dem giriga företagarna face to face i rättssalen så låt mig sköta den biten. Har du varit bortkopplad från media senaste tiden? Jag lova dig att det inte finns något hallucination när det gäller mig, allt jag gör händer på riktigt och det går åt rätt riktning. AI är farlig för den som saknar hjärnceller eller inte har någon utbildning i något och tror på allt som den säger.
Men snälla, börja inte nu igen! Du är inte jurist eller politiker (IT-tekniker eller företagare vet jag inte, du kanske menar att du registrerat ett företag? och filantrop - du lade lite pengar i bössan på ICA? ).

Det är de saker du vill vara, men du kan inte bara hävda att du är dem bara för att du vill vara dem.

Får också påminna dig om att du inte har mött företagarna i rättssalen ännu...

PS. Att ha startat några tvistemål för egen räkning gör dig inte till jurist.
Citera
2024-05-04, 22:33
  #2354
Medlem
fendadens avatar
Citat: