Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-05, 20:19
  #4957
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Muntert på Bajen forum just nu
Bluffen har avslöjats.
Citera
2024-05-05, 20:24
  #4958
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
En stolpträff för oss och 0-1 på en målvaktstavla. Därefter en bortslagen straff (igen) och direkt en kontring och 0-2. Det verkar vila någon slags förbannelse över VSK för inget går vår väg. Tre straffmissar av tre möjliga med tre olika straffskyttar måste nästan vara någon form av bisarrt rekord.
Malmö brände väl 6 straffar i följd av 3 olika skyttar 2019 eller vad det var?

.

Ja jävlar vilken berg-o-dalabana till match. Thychosen briljera och Coulibaly fick äntligen utdelning å vilken match! Peking var under stora delar helt under isen men vad fuck gav Alm dom för något i halvtid som boosta dom där i början.. Var skrämmande vilken scenförändring det blev..
Citera
2024-05-05, 21:01
  #4959
Medlem
Pinsam han är den narcissistiska fyllgubben

Citat:
Djurgårdens sportchef Bosse Andersson är en av deltagarna i TV4:s tv-program ”Förrädarna” – och missade cupfinalen på grund av inspelningen.
Nu riktar han kritik mot svenska fotbollförbundet för att de ändrade speldatum på cupfinalen.
–Det är bara i Sverige det kan ske, säger han.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...ge-det-kan-ske
Citera
2024-05-05, 21:43
  #4960
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Muntert på Bajen forum just nu

bajentwitter är hutlöst underhållande just nu.
Citera
2024-05-05, 21:52
  #4961
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Klart du kunde bry dig mindre bubben!
Vad är det för förnekelse och blindhet du snackar om? Att alla tror att Djurgården är värdelösa och kommer vara ett mitten/bottenlag men ingen Djurgårdare håller med?


Varför skulle jag bry mig om aik, det enda som är rätt med dom är deras färger. Klart du inte fattar då du är just blind. Ni slutar som bäst 7a, ni är inte ens bäst i er stad just nu.
Citera
2024-05-05, 21:53
  #4962
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
bajentwitter är hutlöst underhållande just nu.



”Finniläinen
5 maj 2024, 20:37
Med denna fart, så är risken stor att vi ligger på nedflyttningsplats vid sommaruppehållet.”

Hade väl varit kul?
Citera
2024-05-05, 21:58
  #4963
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Varför skulle jag bry mig om aik, det enda som är rätt med dom är deras färger. Klart du inte fattar då du är just blind. Ni slutar som bäst 7a, ni är inte ens bäst i er stad just nu.
Det är ju bara trams att hålla på att påstå att man är blind för att man vet att Djurgården är bättre än att sluta utanför topp 6! Ingen vettig tror på riktigt att detta lag är sämre än topp fyra.
Citera
2024-05-05, 22:05
  #4964
Medlem
Jag ber er kära malmöiter. Fortsätt med "dickpick" olsson. Han kan nog lyckas sänka er på egen hand.
Citera
2024-05-05, 22:07
  #4965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
bajentwitter är hutlöst underhållande just nu.

Ungefär lika underhållande som dina inlägg din skitnödiga wannabe.
Citera
2024-05-05, 22:07
  #4966
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Pinsam han är den narcissistiska fyllgubben



https://www.aftonbladet.se/sportblad...ge-det-kan-ske
Det är tydligt att han prioriterar sitt C-kändiskap!
Citera
2024-05-05, 22:21
  #4967
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är ju bara trams att hålla på att påstå att man är blind för att man vet att Djurgården är bättre än att sluta utanför topp 6! Ingen vettig tror på riktigt att detta lag är sämre än topp fyra.


Du är inte med i matchen. jag påstår att ni är blinda för att ni fortsätter säga att ni är bättre än aik, vilken det inte finns nått som helst belägg för.
Citera
2024-05-05, 22:28
  #4968
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Du är inte med i matchen. jag påstår att ni är blinda för att ni fortsätter säga att ni är bättre än aik, vilken det inte finns nått som helst belägg för.
Okej. Nyss var det för att vi slutar som bäst 7:a.. Tramsa vidare du
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback