Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-05, 22:55
  #30673
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Det står om nån på Facebook som dem konfronterat som verkar vara dömd innan? Flickan skall ha tagit livet av sig? Bör vara #416 i ordningen, men klippet finns inte på på hemsidan🤷🏻‍♂️. Nån som vet hur det hänger ihop? 5 timmar sedan det postades på Facebook- så det bör ju finns till beskådning??
416 finns väl inte.
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Denna gädda är väl också död nu??
Ja. Karman segrade.
Citera
2024-05-05, 23:01
  #30674
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Det var nog ingen som sa att alla kortvuxna är pedofiler, men att kortvuxna är överrepresenterade bland pedofiler. Olika vida begrepp...

De kanske har svårt att känna sig accepterade bland normala människor på 180-185 och uppåt, identifierar sig med barn och vill ha en "jämlik" relation med en litet kortvuxet barn? Något psykologiskt?
Alla är kortare än Patrik. Flera som är jämnlång eller kortare än Sara.
Längd kan påverka män mycket men inte vad man tänder på.
Citera
2024-05-05, 23:13
  #30675
Medlem
KanotklubbenKermits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Denna gädda är väl också död nu??
Ja det stämmer.
Citera
2024-05-05, 23:45
  #30676
Medlem
ComedyBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Förnekelsens ansikte, gädda nr #352.

Jag är helt fast. Ingen annan gädda har fångat mitt intresse lika mycket som denna dvärg, Rektorgäddan kan slänga sig i väggen.
Hur Dumpen förklarar, mitt i butiken, att han har skickat "grova klipp med leksaker". Hur många hörde detta? Hans reaktion.. "va?"

När hon tog upp en selfie av honom i samma ICA-kläder "ja de är jag men vem fan som har tagit?"
Att han släpper in de in till lagret i sin arbetsplats... Att hans kollega kom, hade kollegan bevittnat allt detta?
När han sa "jag vet inte när nästa buss kommer."

Alltså jag fattar inte. Om han såg att han blev påkommen, varför springa in TILL ICA?! Varför inte springa någon annan stans?
Varför släppa in Dumpen till lagret? Varför inte springa iväg?

Jag såg att flera hade tagit självmord här, han måste väl gå på någon suicidkoll? Om jag blev påträffad på det sättet skulle jag nog inte ha orkat leva.
Jag önskar att det fanns mer information om vad han gör nu. Om det fanns mer bilder på han när han jobbat på ICA. Det måste skapas en blogg om honom.

Fan den här gäddan är topp 3 nu.
1- #352.
2- rektorgäddan.
3- den där lilla dvärgflintisen som skickade väldigt grovt innehåll och skröt om Thailand, hoppas han sitter i fängelset, livstid. Annars har jag inget hopp om polisen. Det är därför jag TACKAR dumpen för att exposa dessa. Denna man SKA INTE VARA UTE BLAND FOLK!

Håller med om #352, han är ju topp tre sjukaste fångsten som dumpen har gjort. HUR i hela helvete kan man leva med sig själv med vetskapen att vem som helst, släkt som vänner, kan gå in och se när han pressar in stora dildos i sitt bajsiga rövhål och stönar som en brunstig älgko. När man tror man sett allt kommer 352 och bara levererar som en chef. Med sambons trosor på sig dessutom. Svårt att greppa att sådana jubelidioter finns i samhället mitt ibland oss, till och med bland personalen på Ica.

Han tror att han vunnit jackpot. En 14 åring som blir imponerad och kåt av hans vrickade perversioner. Hans IQ kan inte vara högre än en hamsters. Sannerligen en fascinerande man.
__________________
Senast redigerad av ComedyBall 2024-05-05 kl. 23:54.
Citera
2024-05-06, 00:08
  #30677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Men vad är detta i det andra dumpen forumet så blir man kallad ironisk om man gillar dumpens arbete och är emot pedofiler och sedan kommer man hit och så kallar du pedofiler för kung. Om du dessutom är kvinna som ditt namn antyder så tycker jag det är alldeles förfärligt och hoppas inte att du har barn. Är det ingen som tycker dumpens arbete är bra? Jag tycker de gör ett fantastiskt jobb.
Det är en man och en som älskar att gotta sig i andras olycka, inget annat.

Gäddorna skiter han i liksom utsatta barn och ungdomar.
Citera
2024-05-06, 00:10
  #30678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
https://dumpen.se/2024/05/05/nya-gaddkartan/
Snyggt! Tack.
Citera
2024-05-06, 00:21
  #30679
Avstängd
GulfLundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Nej, det är inte 416. Jag förstår precis vem som åsyftas och det gör majoriteten här inne också.

Din idiot.

Citat:
Mannen i Saaben heter egentligen Mikael.
2019 kom han i kontakt med en liten flicka via KIK. Han hämtade upp henne utanför skolan och åkte iväg med henne i bilen.
Han var en av flera män som våldtog henne under hennes korta tid på jorden.
Mikael har avtjänat ett tvåårigt fängelsestraff för vad han gjorde mot flickan..

Finns det nån tråd om detta brottet? Det låter ju som att ett gäng äldre män har kidnappat denna flicka och gruppvåldtagit henne?

EDIT: Har fått ett idiotPM av den ärkeidioten Xanda att det finns en tråd men att han minsann inte tänker länka den så om det finns nån här som inte är fullt lika efterbliven som Xanda som kan länka vore jag tacksam.
__________________
Senast redigerad av GulfLundell 2024-05-06 kl. 00:56.
Citera
2024-05-06, 00:32
  #30680
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
Håller med om #352, han är ju topp tre sjukaste fångsten som dumpen har gjort. HUR i hela helvete kan man leva med sig själv med vetskapen att vem som helst, släkt som vänner, kan gå in och se när han pressar in stora dildos i sitt bajsiga rövhål och stönar som en brunstig älgko. När man tror man sett allt kommer 352 och bara levererar som en chef. Med sambons trosor på sig dessutom. Svårt att greppa att sådana jubelidioter finns i samhället mitt ibland oss, till och med bland personalen på Ica.

Han tror att han vunnit jackpot. En 14 åring som blir imponerad och kåt av hans vrickade perversioner. Hans IQ kan inte vara högre än en hamsters. Sannerligen en fascinerande man.
Så sjuk i huvudet. 🤮
Lever han idag?
Citera
2024-05-06, 00:43
  #30681
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
5. tre bekräftade självmord vad jag vet, ett i samband med avslöjandet (hann inte ens bli publicerad så det berodde inte på det) de andra kan man inte sätta i samband med Dumpen direkt, flera hade missbruk, skilt sig osv, riskfaktorer för självmord. Alla är väl inte ens bekräftade självmord? Två eller tre av dem?
Det är pedofilerna som vill få det till att alla gäddor som dör efter publicering gjorde det pga Dumpen. Det är inte sant. Man kan se klart och tydligt att han med hund i bilen och Stockholmaren var helt färdiga på jorden. Till sist så kom besvikelsen.
Mr X hängde sig 1,5 år senare. Han skrev dessutom att han hade våldtagit ett barn. Det är inte Dumpens fel.
Citera
2024-05-06, 01:00
  #30682
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Varför skulle grabben behöva ta avstånd ifrån sin farsa för? Hade du gjort det med din farsa?
Det är väl en sak att tycka att ett beteende hos en person är fel, men man behöver ju knappast bryta med hela personen för det.
Personen ifråga kan ju ha tusentals andra goda sidor.
Man behöver inte det, men man gör det.
Alla människor kan uppvisa gott beteende, men det är tillgjort.
Hans pappa orsakar mycket lidande mot dem.
En pedofil tar man avstånd ifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Du är också slut på jorden som njuter av detta spektaklet.
En person som njuter är aldrig slut.
Att se någon som orsakar lidande bestraffas är en lättnad men humana känslor förstår inte alla.
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Tusentals goda sidor väger inte upp mot den enda onda sidan att vara pedofil. Den väger nämligen väldigt, väldigt, väldigt tungt på vågen.
Så är det. Han som hade en pappa (hallon o vispgrädde) tog avstånd utan att tveka. Det hade de flesta gjort. Synd om hans barn.
__________________
Senast redigerad av sunless 2024-05-06 kl. 01:09.
Citera
2024-05-06, 01:13
  #30683
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
https://dumpen.se/2024/05/05/ar-foro...rt-an-barnets/

Vilket # är gäddan som tog livet av sig ett år efter att hans stackars offer Jenny begick självmord? Är det han den ljushårige, skånske som såg ganska normal ut och drog från platsen i bil? Han hade alltså redan vid konfrontationen med Dumpen ett litet barn liv på sitt samvete? Fan vad man inte bryr sig om dessa svin, får däremot en klump i halsen när man ser tjejen med sin hund på bild...
https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-...vete-napp-164/
(2023-01-17)

Alla fick reda på vem han var på riktigt till slut. Nån som vet när han begick självmord?
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Tycker du verkligen synd om hans barn? Varför säger du så när det tveklöst är så. Så taffligt!
Du tycker synd om pedofilerna. Jag tycker synd om deras offer. Det inkluderar hans barn men det förstår inte du.

Det hör inte till diskussionen.
__________________
Senast redigerad av sunless 2024-05-06 kl. 01:17.
Citera
2024-05-06, 07:46
  #30684
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Ni vet Hank, #292.. vad gör den jävla kungen idag?
Vad innuti satan livnär sig den mannen på?

Eftersom han tydligen har flyttat till en soclägenhet så kan du nog räkna ut resten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback