Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2007-07-11, 08:42
  #1
Medlem
Jag vet inte om det raknas som en trip men tankte anda beratta hur det var att testa de i Nya Zealand lagliga partypillren.
Dessa finns i olika sorter inneholande olika blandnigar av bzp och tfmpp.

Testade forst en sort med bara bzp. Tog forst tva 75 mgs kappslar. De star pa forpackningen att man ska dricka stora mangder vatten men jag gjorde tvart om och satte mig i en bastu nagra timmar. Efter ungefar tva timmar borjar de sla och det kanns ungefar som daligt tjack. Men anda batre an vantad. Ar ganska nojd.

Lamnar badhuset och bastun och drar tillbaka till mitt vandrarhem dar massa folk sitter och super. Jag dricker inget for jag tror inte att det skall gjora nan skildnad. Snart borjar effekten ga ur och jag kanner mig sjukt trott. Tar mitt sista och en timme senare mar jag ratt bra igen. VI gar pa krogen men ganska snart borjar det dala. Letar som fan efter nan liqerstore som ar uppen men gor det inte. Faan. Borjar supa istallet vilket var ett smart drag for avtandnigen forsvinner och en lysande fylla infinner sig istallet. Jag kanner mig full men otroligt pigg. Dansar en timma i strack innan krogen stanger. Vill inte ga hem.

Dagen efetr som en bakfylla fast varre. Bzp ar mkt vatskedrivande. Kanner mig desutom ganska nmere inte sugen pa nat.


Tva dagar senare koper jag och min kompis en annan sorts piller. Dessa heter nating med karlek och innehaller 220 mg samt ganska mkt tfmpp. Tar forst ett och det slar ganska snabbt(halvtimme kanske). Tar en halv till och det blir annu battrer. paminner mkt om extacy. Vi gar runt i Auckland ett bra tag och forsoker hitta nan bar dar vi kan chilla. Benen ar helt bortdomnade och det ar ratt skont att ga. Det gar dock ur ganska snabt sa vi gar och koper 3 till. Tar ett. Kommer snabbt upp till samma niva som forut. Sedan ganska mkt battre. Vi sitter bada tva och sager hela tiden att "Fan det ar ju precis som extacy, jag fattar ingenting hur kan det vara lagligt" Alltsa ett mkt behagligt rus.
VI sitter och vatar pa att det ska ga ur som den forsta men det gor den aldrig. Det gar manga timmar och vi sitter kvar i baraen och dricker vatten.

Typ 6-7 timmar senare borjar det dala. Kans inte sakul. Det markliga ar att synen forblir suddig efter att det gatt ner. Det vill aldrig ga ur. Javligt jobbigt faktiskt. Alltting vibrerar och jag kan inte fasta blicken vid nanting. Klarar inte att sova pa hela natten och morgonen efter maste vi checka ut. Maste snart kora bil till flygplatsen sa jag hoppas att jag ska borja se klart snart. Forst sent pa kvallen borjar jag bli normal och det har varit en riktigt seg dag.

Slutsats: bzp skall blandas med alkohol eller tfmpp. Avtandnigen ar fordjavlig.
Kan man fa tag pa tjack eller E sa ska man ta det istallet. Blir foresten olagligt i NZ efter jul.
Citera
2008-11-16, 06:57
  #2
Medlem
B_F_Gs avatar
Inte mycket till tripprapport direkt.

Nagon som vet lite mer exakt var man koper detta piller i Auckland och hur mycket dom kostar?
Citera
2008-11-16, 11:35
  #3
Bannlyst
Dålig tripprapport, jag orkar inte ens läsa skiten färdigt pga. att ditt jävla tangentbord saknar bokstäver med prickar över...
Citera
2009-02-20, 12:57
  #4
Medlem
Zequrs avatar
Jag vill ha bzp aaaahhhhh!!! Men r*-e har slut o GHL verkar vara sniglar eller scam...
Citera
2009-02-20, 13:54
  #5
Medlem
Acrenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trinity1
Testade forst en sort med bara bzp. Tog forst tva 75 mgs kappslar. De star pa forpackningen att man ska dricka stora mangder vatten men jag gjorde tvart om och satte mig i en bastu nagra timmar. Efter ungefar tva timmar borjar de sla och det kanns ungefar som daligt tjack. Men anda batre an vantad. Ar ganska nojd.

När jag och min polare köpte Bzp för ett år sen så bomba bi först 100mg var, sen efter kanske 40 minuter 150mg var igen eftersom det inte kom någon effekt.
Efter det var vi toktjackade från tidigt på kvällen till sent på morgonen konstant, på bara den dosen.

Sen köpte vi tfmpp också och tänkte göra såna där piller.. men gick inte vidare. Polaren testade dock tfmpp rent några veckor efter det, han han blev helt väck och helt go o mysig och fnissig o rolig av det typ. Dock så börja ruset med att han fick spy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in