2007-09-12, 17:34
Bannlyst
Skulle vilja veta lite saker om growboxarna frn elefanten, s hr kommer lite frgor jag skulle uppskatta om nn kan svara p.

Det r den vanliga growboxen som ska vara mexican.

Jag vgde upp ca 40 grams hgar nr dom var frska och har nu torkat och lagt in i kylskpet.

Ville testa potensen nu i helgen men var ju trg och hadde trippat 0.7 gram copelandia dagen innan s toleransen mste vara grymt hg fr jag tog 4 gram torkade mexican cubensisar och gjorde Te p. fick verkligen inte alls mycket effekt.

s....

Frga 1
Hur mycket behver man ta fr komma nnstans mellan level 2-3 av dom hemmaodlade svamparna. dom r ju inte torkade lika prof som elefanten gr s dom kanske tappa en viss potens eller?

Frga 2
Hur har ni blivit p 4 gram av dessa svampar som varit hemodlade?(nr dom har torkat)

Anledningen jag undra med r fr jag vill inte slsa bort en tripp med att den blir fr svag eller fr stark s vill jmfra lite med er som odlat sjlva dessa och ge mig lite rd.

Tack p frhand
Citera
2007-09-12, 19:06
Medlem
dumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chris_666000
Skulle vilja veta lite saker om growboxarna frn elefanten, s hr kommer lite frgor jag skulle uppskatta om nn kan svara p.

Det r den vanliga growboxen som ska vara mexican.

Jag vgde upp ca 40 grams hgar nr dom var frska och har nu torkat och lagt in i kylskpet.

Ville testa potensen nu i helgen men var ju trg och hadde trippat 0.7 gram copelandia dagen innan s toleransen mste vara grymt hg fr jag tog 4 gram torkade mexican cubensisar och gjorde Te p. fick verkligen inte alls mycket effekt.

s....

Frga 1
Hur mycket behver man ta fr komma nnstans mellan level 2-3 av dom hemmaodlade svamparna. dom r ju inte torkade lika prof som elefanten gr s dom kanske tappa en viss potens eller?

Frga 2
Hur har ni blivit p 4 gram av dessa svampar som varit hemodlade?(nr dom har torkat)

Anledningen jag undra med r fr jag vill inte slsa bort en tripp med att den blir fr svag eller fr stark s vill jmfra lite med er som odlat sjlva dessa och ge mig lite rd.

Tack p frhand

Vnta en till tv veckor mellan varje tripp.
Tror inte torkningen spelar jttemycket roll, vet dock att 40 gram frska blir c:a 4 gram torkat.
4 gram svamp r tokmycket. Catclaw kanske skulle sga ngot annat dock...
Finns utrknare som tar fram exakt hur mycket svamp du ska ta fr att n en viss level, tror det finns lnkat p knarkkorvens sida ( googla "svampinfo" ).
Citera
2007-09-12, 19:27
Bannlyst
jo jag vet att man ska vnta brukar normalt vnta 4 veckor men var helt enkelt fr nyfiken hur stark tolleransen var kokade te p 4 gram och hnde inte s mycket slngde d i mig kanske 0.2gram copelandia d blev jag trippad iofs men inte alls s intensivt som dagen innan. var ju den trkiaste trippen jag har haft med. allt stod stilla och hadde inget och gra . s var bara att sita och vnta ut det i tristess eftersom jag inte hngde med tvn eller ntt.

man lr ju sig av sina misstag hehe

F bli 2 gram till och brja med d sen fr man vlk fylla p efter 1,5 timmar om det inte hnder s mycket nsta gng.

JO sett att catclaw gillar starka doser. jag r helt klart med nyfiken p det men r det alltid s p strre doser att tankarna nstan bara bli jobbiga eller? d r det ju inget kul. kanske behver mer s man nr nn egodd. d borde ju det jobbiga frsvinna med eller hehe
Citera
2007-09-12, 23:34
Medlem
Swibbans avatar
4g hemodlad cubensis fick mig att ligga gurgla under hela peaken fr att sedan inte fatta vad som hnt s visst r det potenta grejer!
Citera
2007-09-13, 00:09
Medlem
chilloutcowboys avatar
kanske r vrldens dummaste frga
men vad menas med egodd?
Citera
2007-09-13, 00:19
Medlem
Veneficuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilloutcowboy
kanske r vrldens dummaste frga
men vad menas med egodd?
Of-T

Ditt ego upplses. Du r allts inte lngre medveten om att du r en fysisk kropp. Du r en del av allt. En del av vrlden runt om kring dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in