Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-18, 12:06
Medlem
linkuss avatar
haha gå in på powerbits hemsida!

Dom har fått otrevliga gäster!
Citera
2007-11-18, 12:08
Medlem
Ödlans avatar
verkar fungera.
Citera
2007-11-18, 12:09
Medlem
Kaspersky 0_os avatar
Ush, antaligen bara några ungar som blev bannade eller något som vill ha hämnd.

Print:
http://i5.tinypic.com/6p4buyu.jpg
Citera
2007-11-18, 12:09
Medlem
linkuss avatar
vänta ja han få en print

http://i232.photobucket.com/albums/e...r/namnls-1.jpg
Citera
2007-11-18, 12:10
Medlem
Ergoims avatar
http://i17.tinypic.com/72hpj43.jpg

Intressant!
Citera
2007-11-18, 12:10
Medlem
yess aldrig gillat dom
Citera
2007-11-18, 12:12
Medlem
linkuss avatar
jo dom va juh skit bra har alltid haft bra speed och många ny bara spela program m.m. kommer där tycker de va synd
Citera
2007-11-18, 12:13
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky 0_o
Ush, antaligen bara några ungar som blev bannade eller något som vill ha hämnd.

Ja, för det är ju mycket lättare att deface'a än att kringgå bannen, tror du inte?

Är det inte SysOp som envisas med att läcka användaruppgifter till andra sidor förresten?
Citera
2007-11-18, 12:15
Medlem
Jegars avatar
Men mogna leechers som blivit bannade och ska ge igen, fattar inte vad som är fel på sidan, tankar ju i maxad speed hela tiden, och vad som kan sägas om designen skiter väl jag i, jag vill bara ha mina förbannade torrents
Citera
2007-11-18, 12:16
Medlem
Kaspersky 0_os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Ja, för det är ju mycket lättare att deface'a än att kringgå bannen, tror du inte?

Är det inte SysOp som envisas med att läcka användaruppgifter till andra sidor förresten?
Haha, jag har ingen aning pysen. Jag är inte någon super h4x0r eller vad ni kallar det nuförtiden. Men om personerna som hackade inte var väldigt sura på ägarna av PowerBits, och vill att de ska stänga trackern/tappa medlemmar, så hade de inte gjort så här.
Hade de bara varit mogna nog så hade de låtit det passera.
Citera
2007-11-18, 12:18
Medlem
jaccees avatar
d0ct0r har ju jävlats med swebits för.
Citera
2007-11-18, 12:20
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegar
Men mogna leechers som blivit bannade och ska ge igen, fattar inte vad som är fel på sidan, tankar ju i maxad speed hela tiden, och vad som kan sägas om designen skiter väl jag i, jag vill bara ha mina förbannade torrents

Vad får dig att dra sådana slutsatser att det skulle vara "leechers" som knäckt sidan?

Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky 0_o
Haha, jag har ingen aning pysen. Jag är inte någon super h4x0r eller vad ni kallar det nuförtiden. Men om personerna som hackade inte var väldigt sura på ägarna av PowerBits, och vill att de ska stänga trackern/tappa medlemmar, så hade de inte gjort så här.
Hade de bara varit mogna nog så hade de låtit det passera.

Låtit vad "passera"? Varför måste det finnas anledning bakom handlingarna som gör eran kära tracker säkrare? Ser ingen nackdel med att hålet som använts (förhoppningsvis) täppts igen och att användarna informerats om att deras personliga integritet inte alls är prioriterad och att nyfikenhet står över den. Se det från en ljusa sidan, era användaruppgifter läckte inte och trackern verkar fortfarande finnas uppe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in