Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-16, 16:35
  #217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Finns det ett namn på denne brutala brottsling?

Jag googlade Ådalsmannen och fick en träff på en man född 1950. 🤷‍♂️
Citera
2022-09-16, 18:21
  #218
Medlem
Skaraborg2s avatar
1950.

Citat:
Ursprungligen postat av fr3D
Jag googlade Ådalsmannen och fick en träff på en man född 1950. 🤷‍♂️

"Ådalsmannen" är helt riktigt född 1950.
Citera
2022-10-19, 01:06
  #219
Medlem
Ettsjutrettons avatar
"Ådalsmannen" verkar ha skrivit sig på okänd adress, men med särskild postadress till det "gamla" huset i Tullinge. Har han och frun skilt sig?

Tillägg: När jag läste några sidor bak i tråden, såg jag att "Ådalsmannen" är frånskild.
__________________
Senast redigerad av Ettsjutretton 2022-10-19 kl. 01:09.
Citera
2022-10-19, 23:18
  #220
Medlem
Skaraborg2s avatar
Vill leva inkognito.

Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
"Ådalsmannen" verkar ha skrivit sig på okänd adress, men med särskild postadress till det "gamla" huset i Tullinge. Har han och frun skilt sig?

Tillägg: När jag läste några sidor bak i tråden, såg jag att "Ådalsmannen" är frånskild.

Han tycker väl att han har blivit för mycket uppmärksammad och vill nu leva mer inkognito.
Citera
2022-10-19, 23:25
  #221
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Han tycker väl att han har blivit för mycket uppmärksammad och vill nu leva mer inkognito.
Så är det förmodligen. Intressant nog så kommer hans fru (f d fru?) också från Ångermanland. Hon är förvisso född i Nordmaling, knappt 15 mil norr om "Ådalsmannens" födelseby Ytterlännäs. Kanske träffades de inom "vården"?
Citera
2022-10-22, 16:25
  #222
Medlem
Skaraborg2s avatar
Bor numera på okänd adress.

Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Så är det förmodligen. Intressant nog så kommer hans fru (f d fru?) också från Ångermanland. Hon är förvisso född i Nordmaling, knappt 15 mil norr om "Ådalsmannens" födelseby Ytterlännäs. Kanske träffades de inom "vården"?

Inget vi vet förstås men kan ev. vara fullt möjligt.

Jag "Mannen från Väja" vill säkert på ålderns höst bo på en adress som ingen känner till.
Citera
2023-10-14, 18:09
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Inget vi vet förstås men kan ev. vara fullt möjligt.

Jag "Mannen från Väja" vill säkert på ålderns höst bo på en adress som ingen känner till.
Han kanske har fått mottaga hot??
Citera
2023-10-15, 13:49
  #224
Medlem
Skaraborg2s avatar
Konsekvenser.

Citat:
Ursprungligen postat av grrevinnan
Han kanske har fått mottaga hot??

Mycket möjligt att "Mannen från Väja" har fått mottagit ett flertal hot.

Konsekvenserna av vad han gjorde 1970-71 får han leva med hela sitt liv. Folk glömmer inte och då speciellt inte de som själva råkade ut gör honom samt från anhöriga.
Citera
2024-04-19, 19:28
  #225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackslash
Du kan få den av mig, skriv pm

Du kan inte ladda upp den till oss alla?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback