Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-22, 08:34
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Ur reglerna:



/Mod

är utforskning om nuvarande status av sadistiska gruppvåldtäktsmän att ses som trakasserier?
Ej heller tror jag att upplysning om deras kriminalitet till deras omgivning kan klassas som trakasserier, det är snarare preventiv brottsbekämpning.
Citera
2013-08-22, 14:31
  #74
Avstängd
johndoe01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz98
är utforskning om nuvarande status av sadistiska gruppvåldtäktsmän att ses som trakasserier?
Ej heller tror jag att upplysning om deras kriminalitet till deras omgivning kan klassas som trakasserier, det är snarare preventiv brottsbekämpning.
Absolut inte. Detta är ju 2013 grannsamverkan mot brott, detta vidriga brott är ej rättvist, ett hån är vad det är.
Jag vet inte om avskummet iraniern Mohame* bor kvar i Bromsten på Erik Tegels väg. Behöver en bild på honom. Han kan räkna med att grannar aka upplysas och få beta vilket sjukt svin han är. Ett sånt perverst pedofil våldtäktsman borde ha fotboja för livet. Fy fan alltså.
Citera
2013-08-23, 02:37
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johndoe01
Absolut inte. Detta är ju 2013 grannsamverkan mot brott, detta vidriga brott är ej rättvist, ett hån är vad det är.
Jag vet inte om avskummet iraniern Mohame* bor kvar i Bromsten på Erik Tegels väg. Behöver en bild på honom. Han kan räkna med att grannar aka upplysas och få beta vilket sjukt svin han är. Ett sånt perverst pedofil våldtäktsman borde ha fotboja för livet. Fy fan alltså.


Ja han står fortfarande skriven på den addressen

http://www.hitta.se/mashhadi+ghasem/...g_och_personer
Citera
2013-08-23, 06:28
  #76
Avstängd
johndoe01s avatar
Avskummet bor alldeles för nära svenska barn och kvinnor! Grannar skall fan upplysas igen!
Citera
2013-08-23, 06:32
  #77
Avstängd
johndoe01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johndoe01
Avskummet bor alldeles för nära svenska barn och kvinnor! Grannar skall fan upplysas igen!
Ps. Behöver hela hans namn korrekt, det vore ju synd o stava fel! p.m gärna!
Citera
2013-08-23, 07:41
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johndoe01
Ps. Behöver hela hans namn korrekt, det vore ju synd o stava fel! p.m gärna!

se inlägg #24 i denna tråd
Citera
2013-08-26, 23:28
  #79
Medlem
Jag har precis läst tråden och blivit nyfiken på hur det gått för samtliga inblandade.
Jag hittade ingen adress på han som bytt efternamn Am*d Ans*ri (* = a), men eftersom han går att finna på Ratsit gissar jag att han lever.
När ingen adress finns på honom, vad betyder det?
Han han flyttat utomlands utan att meddela var, eller sitter han inne på förvaring någonstans?
Citera
2013-08-27, 01:54
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havererad
Jag har precis läst tråden och blivit nyfiken på hur det gått för samtliga inblandade.
Jag hittade ingen adress på han som bytt efternamn Am*d Ans*ri (* = a), men eftersom han går att finna på Ratsit gissar jag att han lever.
När ingen adress finns på honom, vad betyder det?
Han han flyttat utomlands utan att meddela var, eller sitter han inne på förvaring någonstans?

Senaste notering jag har på Amad är denna;

https://www.realisten.se/2012/05/03/...-i-sodertalje/

28-årige AA befanns skyldig till grov stöld. Påföljden blev skyddstillsyn. Han förekommer sedan tidigare under 26 punkter i belastningsregistret men då tingsrätten ansåg att han verkar försöka vilja komma tillrätta med sitt tidigare kriminella beteende, nöjde sig domstolen med en mildare påföljd, skyddstillsyn.

verkar ha fortsatt sin kriminella bana, daltas som vanligt med av aningslösa sossekäringar. Om han nu dragit utomlands eller ej, vet jag inte, kanske jihadist i Syrien?
Citera
2013-08-27, 12:09
  #81
Avstängd
johndoe01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz98
Senaste notering jag har på Amad är denna;

https://www.realisten.se/2012/05/03/...-i-sodertalje/

28-årige AA befanns skyldig till grov stöld. Påföljden blev skyddstillsyn. Han förekommer sedan tidigare under 26 punkter i belastningsregistret men då tingsrätten ansåg att han verkar försöka vilja komma tillrätta med sitt tidigare kriminella beteende, nöjde sig domstolen med en mildare påföljd, skyddstillsyn.

verkar ha fortsatt sin kriminella bana, daltas som vanligt med av aningslösa sossekäringar. Om han nu dragit utomlands eller ej, vet jag inte, kanske jihadist i Syrien?
Hoppas dör en plågsam död.
Rekat runt våldtäktsmannen Mohame* bostad i Bromsten, Erik Tegels väg i helgen. Behöver hitta en bild på aset, någon?
__________________
Senast redigerad av johndoe01 2013-08-27 kl. 12:12.
Citera
2013-10-19, 20:59
  #82
Medlem
flakmopedistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johndoe01
Hoppas dör en plågsam död.
Rekat runt våldtäktsmannen Mohame* bostad i Bromsten, Erik Tegels väg i helgen. Behöver hitta en bild på aset, någon?
Hur har det gått?
Citera
2014-03-18, 11:32
  #83
Medlem
encefalons avatar
Har ni slutat kolla vad dessa individer syslar med?
Citera
2014-03-27, 18:41
  #84
Medlem
Ickså nyfiken på resultatet..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback