Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-11, 20:30
  #1381
Medlem
Tar fighters smärtstillande innan match eller är det olagligt?
Citera
2015-05-11, 21:05
  #1382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
Tar fighters smärtstillande innan match eller är det olagligt?
Lär garanterat vara dopingklassat. Så ja och ja.
Citera
2015-05-11, 22:29
  #1383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
Tar fighters smärtstillande innan match eller är det olagligt?

Vissa smärtstillande är ju dopingklassat i samband med fight och således förbjudna. Gällande normala receptfria så har de inte någon effekt för en fight och är vad jag förstått inte förbjudna, just eftersom det inte gör någon skillnad. Eller?
Citera
2015-05-12, 08:19
  #1384
Medlem
blodpalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simcon
Vissa smärtstillande är ju dopingklassat i samband med fight och således förbjudna. Gällande normala receptfria så har de inte någon effekt för en fight och är vad jag förstått inte förbjudna, just eftersom det inte gör någon skillnad. Eller?

Paracetamol och dylika är väl blodförtunnande, så det vore ju idiotiskt att ta dessa. Benzo och dylikt är förbjudet, bland annat Leben har ju torskat för det.
Citera
2015-05-12, 19:51
  #1385
Medlem
nousernameneededs avatar
Känns som att UFC gräver sin egen grav i och med denna Reebok deal
Citera
2015-05-13, 22:39
  #1386
Medlem
Ronda Rousey besökte Howard Stern idag.

Hon brukar ha och tycker om att ha sex före fighter för att det ökar nivåerna av testosteron, det fick hon lära sig som tonåring av sin gudfader.



The Howard Stern Show - 05/13/2015 FULL SHOW
https://www.youtube.com/watch?v=mAx05Txy0Ak
Citera
2015-05-21, 13:45
  #1387
Medlem
Någon som vet läget med Alan Belcher, han har inte gått en fight på över 2 år. Har han fortfarande problem med ögonskadan Bisping åsamkade honom i hans senaste match?
Citera
2015-05-21, 14:27
  #1388
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Ronda Rousey besökte Howard Stern idag.

Hon brukar ha och tycker om att ha sex före fighter för att det ökar nivåerna av testosteron, det fick hon lära sig som tonåring av sin gudfader.



The Howard Stern Show - 05/13/2015 FULL SHOW
https://www.youtube.com/watch?v=mAx05Txy0Ak
Fan så trevligt för Brendan Schaub då.
Citera
2015-05-22, 01:52
  #1389
Medlem
OleYellers avatar
Vet inte om det här är tråden men.. I de två senaste avsnitten av komediserien Silicon Valley så har en påhittad streamingtjänst av UFC figurerat och denna har centrerats runt en fight mellan "Molina" som är Ilir Latifi och "Bulgakov" som är Chris Dempsey. Ingen ny footage alltså, bara ett manus där man vävt in deras match.

Rätt stort för Ilir ändå. Hollywood! Undrar om Ilir får cash för det eller om det går rakt ner i Danas ficka. Tippar på det senare...
Citera
2015-05-24, 13:17
  #1390
Medlem
nousernameneededs avatar
Har inte reebook avtalet gått in ännu? tyckte Rumble och Cormier hade fullt med sponsorer på sina shorts osv? eller har jag missförstått något?
Citera
2015-05-24, 15:02
  #1391
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Har inte reebook avtalet gått in ännu? tyckte Rumble och Cormier hade fullt med sponsorer på sina shorts osv? eller har jag missförstått något?

UFC 189 är första galan med nya Reebok-dealen.
Citera
2015-05-24, 15:17
  #1392
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Har inte reebook avtalet gått in ännu? tyckte Rumble och Cormier hade fullt med sponsorer på sina shorts osv? eller har jag missförstått något?
Går reebokavtalet ut på att de inte får ha några andra sponsorer? Helt sjukt i så fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback