Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-22, 23:22
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollPussy
Ja vissa tjejer vill väll inte vara ensamma. Många killar vill inte vara ensamma.ganska naturligt.
Att leva med någon är ju väldigt lugnande, inte massa sökande efter den rätta eller krogen.
Man mår ju dåligt över ons pga att det känns som man förlorar en del av sig själv när man gör det av fel anledning, tex att man inte ens tyckte killen var attraktiv.
Jag hade ingen ånger dagen efter om killen va het. Men fyllebrillor gör många snyggare.
Tjejer som inte kan slappna av under sex, även med nån man tycker om, har svårt att njuta av det.

Man ska stöna, man ska suga av, man ska vara villig. Det är inte alltid det naturliga sättet som en tjej njuter på.. Jag tex brukar vara jävligt tyst, hamnar i trans på nått vis.

Ontopic så finns det många tjejer som går ut just för att dansa, och vissa av dom har inte sexiga kläder bara för att bli raggad på. Jag har aldrig strulat med nån som raggat på mig, men vill jag ha nån så går ja efter honom. Man ska va jämnställd


Önskade att det fanns fler tjejer som tänkte som du.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback