Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-01-26, 02:26
  #25
Medlem
Cancertids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaofgreen
Undrar åxo över denna fråga.
Har hört att om man vägrar att lämna blod så får dom använda tvång.

Undrar även om detta endast sker i fucking svergie?

Hehe, så du skulle hellre tampas med poliser i andra länder? Sverige har ju rena pepparkakorna till poliser, så snälla så.
2010-07-21, 21:30
  #26
Medlem
Någon som faktiskt har anmält en sköterska till HSAN? Skulle vara intressant att höra hur det gick.
2010-07-21, 23:19
  #27
Medlem
Daftdesigns avatar
Jag vill minnas att droger först försvinner från blodet, sen urinen, sist hårstrån.
Således borde det vara bättre för dig med blodprov och dessutom får du ju lite mer tid på dig.

Om vårdpersonal sen får ta blodprov trots att du nekar är en intressant fråga.
2023-09-27, 14:26
  #28
Medlem
Regimen hade skulle inte fredligt få tagit en milliliter av blod eller kiss ifrån mig. Jag hade gjort motstånd med all min makt, vad som hade hänt med mig i denna regims rättsapparat, straff skiter jag i, av princip är detta vad jag hade gjort.


Om jag blir rik blir det kanske att sätta upp en fond som lobbyar för förändring och som betalar ut till de som har fått våld riktat mot sig i form av tvång till att ha nålar inkörda och blod stulet
2023-09-27, 15:41
  #29
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Juridik /låst
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback