Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2012-10-14, 19:29
  #85
Medlem
Det händer mig ofta. Jag brukar försöka ett par gånger och så funkar det sen.
Citera
2012-10-14, 20:55
  #86
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Det händer mig ofta. Jag brukar försöka ett par gånger och så funkar det sen.
Det brukar bli så när man markerar ett PM som redan är borttaget, och som fortfarande visas. Blir så jämt för mig, bara att uppdatera sidan och försöka igen.
Citera
2012-12-14, 18:24
  #87
Medlem
rEEgs avatar
Det här händer mig även fast jag inte har raderat meddelantet eller meddelanden innan men brukar lösa sig då jag refreshar.

Nu har jag även märkt att i samband med den buggen så kan jag inte ens skicka ett pm efter att ta-bort-buggen har uppenbarat sig
Citera
2013-01-05, 14:57
  #88
Medlem
Redoxreaktions avatar
Det hände igår. Idag verkar det fungera igen.
Citera
2013-02-20, 06:29
  #89
Medlem
0th3rlands avatar
Rapporterade reklam igår och idag kan jag inte radera.
Funkar inte på ngt sätt & refresha funkar inte heller.
*ogilla*
Citera
2013-02-20, 06:41
  #90
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0th3rland
Rapporterade reklam igår och idag kan jag inte radera.
Funkar inte på ngt sätt & refresha funkar inte heller.
*ogilla*

Har du flera flikar igång med FB? Ser inget fel på din profil iaf.

admin5
Citera
2013-04-19, 12:01
  #91
Medlem
Markerar ni alla PM:s och sedan raderar dem? Eftersom jag vill spara vissa PM:s och radera andra så brukar jag gå till sista sidan i inkorgen, öppna ett PM som jag eventuellt vill ha kvar, backar ut till sista sidan i inkorgen, markerar resten av alla PM:s och sedan väljer jag att radera dem - då fungerar det inte.

Det verkar hursomhelst fungera bättre för mig om jag inte öppnar något PM, markerar dem och sedan raderar dem. Det fungerar också om jag gör som jag beskrev först men när jag backar tillbaka till inkorgen så uppdaterar jag sidan för att sedan utföra resten av stegen.
Citera
2013-04-27, 09:19
  #92
Avstängd
Ippskiffs avatar
Jag får det där problemet kontinuerligt, och har spårat det till att det har att göra med när man har fler fönster öppna och sedan stänger ett innan man är färdig med arbetet med inboxen.

Problemet löses genom att man stänger ALLA fönster och laddar om inboxen, därefter har man tillgång igen.

Problemet uppstår även när man skriver PM och mitt i öppnar upp en ny forumsida och sedan stänger den igen. Då tappar man accessen att skicka sitt PM.

Det ord som först dyker upp i mitt mind är "expired link" med detta fenomen, men det undviks som sagt mycket enkelt genom att antingen INTE öppna upp en massa nya fönster när man gått till sin mailbox, eller genom att man stänger alla fönster och börjar om.
Citera
2013-04-27, 15:58
  #93
Medlem
MrsMagoos avatar
Det händer att man får ett meddelande då man ska radera och man får helt enkelt göra om det, så brukar det funka. Däremot blir man lite paff och undrar varför det kommer upp en sida att man saknar behörighet. Men som sagt så funkar det en andra gång.
Citera
2013-05-12, 20:05
  #94
Medlem
langaocbs avatar
Det här händer oftare än det fungerar. Första inlägget i denna tråd är från 2008 , bra jobbat!
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback