Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-15, 09:28
  #265
Medlem
Fordies avatar
Denna tråd är verkligen ett bevis på hur dumma, bakom, efterblivna osv 90-talare är.
Fyfan säger jag bara när folk födda under 2000-talet börjar hänga på flashback..

Bara jag som får rysningar i kroppen när man tänker att det är något som sker inom 2-3 år?

OnT: Rolig tråd, kan du inte ringa 11414 anonymt och tipsa om att det luktar brass från din lägenhet etc?

Sen var det någon som skrev att snuten ringer låssmed inom 20 min.. Jo, tjena.
Det händer inte ofta, har egna erfarenheter av det.
Dom har inte kommit in till mig en enda gång då jag vägrat öppna, inte ens en gång då jag var efterlyst och dom visste att jag var hemma.
Dom drog efter ett tag och kom tillbaka efter ett par timmar.

/Fordie
Citera
2010-03-16, 17:18
  #266
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Denna tråd är verkligen ett bevis på hur dumma, bakom, efterblivna osv 90-talare är.
Fyfan säger jag bara när folk födda under 2000-talet börjar hänga på flashback..

Bara jag som får rysningar i kroppen när man tänker att det är något som sker inom 2-3 år?

OnT: Rolig tråd, kan du inte ringa 11414 anonymt och tipsa om att det luktar brass från din lägenhet etc?

Sen var det någon som skrev att snuten ringer låssmed inom 20 min.. Jo, tjena.
Det händer inte ofta, har egna erfarenheter av det.
Dom har inte kommit in till mig en enda gång då jag vägrat öppna, inte ens en gång då jag var efterlyst och dom visste att jag var hemma.
Dom drog efter ett tag och kom tillbaka efter ett par timmar.

/Fordie

Ringa anonymt och tipsa? Jadu jag tror inte på att dom går på en sån nitlott.

Ang. ringa låssmed.. ofta ringer dom ju bostadsföreningen först för att försöka få tag på huvudnycklar osv.
Citera
2010-03-16, 18:25
  #267
Medlem
AIK.STHLMs avatar
TS verkar ju ändå ha det rätt lugnt nu. Skönt för honom, på ett sätt hoppas jag ändå att de kommer tillbaka, bara för att få ett lite roligare avslut på denna historia.

Och sen de klassiska "hoppa från balkongen".
Tänk ifall snubben bor på några våningar upp. Blir ju inte mycket till att gå in igen då...
Citera
2010-03-16, 21:15
  #268
Medlem
BraZZens avatar
Beställ någon laglig rökmix och ställ dig sedan och rök en rackare på balkongen/vid fönstret Och se vad som sker. Du har ju inget att förlora på det iaf.
Citera
2010-03-18, 01:56
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BraZZen
Beställ någon laglig rökmix och ställ dig sedan och rök en rackare på balkongen/vid fönstret Och se vad som sker. Du har ju inget att förlora på det iaf.

Jo, var det inte pulse ultra som var laglig som polisen hade beslagtagit och skickat in på analys vilket hade visat att den innehöll en olaglig substans. Känns dumt att riskera något alls.
Om man är ute efter att provocera kan man bara rulla en egen cigg med rulltobak.
Citera
2010-06-27, 20:40
  #270
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Denna tråd är verkligen ett bevis på hur dumma, bakom, efterblivna osv 90-talare är.
Fyfan säger jag bara när folk födda under 2000-talet börjar hänga på flashback..

Har man inget att göra kan det vara kul att läsa såna här trådar, men jag skall erkänna att det många gånger inte var någon särskilt vacker syn. Det återkommande fenomenet med folk som inte läser trådarna och bara svarar eller lämnar katastrofalt efterblivna bäbisförslag på vad TS skulle kunna ta sig till, är också obehagligt att se eftersom vissa av dom troligtvis även har rösträtt. Men förhoppningsvis växer 90-talarna upp en dag de med och förstår hur korkade de varit. Eller så röker de bort allt rimligt förstånd de har.

Det bästa jag läste var dock ändå att TS skulle bjuda på kaffe och bullar. Tyvärr spricker hela den idén när det kommer till poliser i tjänst. Det är mig veterligen inte ofta polismän tackar ja till sånt. De brukar vilja tänka på sin egna säkerhet i första hand, brukar det heta. Men annars, tack till er som gjorde läsningen behaglig.
Citera
2013-07-25, 02:53
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrlustig
Mm patetiskt, kan inte ALLA inse nångång, alla är så himla okunniga om cannabis..

De flesta ser KNARK som KNARK, visst det finns livsfarliga grejjer men cannabis och amfetamin är inte samma sak, långt ifrån.

Legalisera cannabis, det kmr bli så förr eller senare, alla kan inte leva i en lögn föralltid.
Tillslut inser folket att jorden inte är platt.

Fan vad glad jag blev när jag läste vad du skrev. Tänker EXAKT vad du skriver 24/7. Fast än jag bara röker kanske 1 gång i veckan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback