Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-25, 22:50
  #3433
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Ser inte problemet där. För länge sedan träffade jag en tjej en tid som var av sådan längd att, när hon bar högklackat, vi var perfekt "inpassade" för att bottna i en "ståfralla" utan någon "akrobatik".

Mycket praktiskt när andan föll på, ett tämligen begränsat utrymme räckte för att göra det som begäret krävde.
Citera
2021-12-25, 22:52
  #3434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killalot
Nej det vill dom inte. Tjejer vill sällan ha en kortare kille. Har däremot pratat med en tjej via ett annat nätforum som säger att hon inte skulle ha några problem med att dejta mig. Men det är för hon är rädd för stora killar då hon blivit misshandlad tidigare i relationer.

Tur för dig då.
Hoppas hon inte är för skadad bara.
Citera
2021-12-26, 08:13
  #3435
Medlem
Zedz24403s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Med tanke på att det nu är flera trådar uppe och fladdrar här i forumet angående vad tjejer tycker om kortväxta män, så tänkte jag att det skulle vara kul att se vad killar tycker om långa och korta tjejer.
Korta tjejer kan vi säga är under 1.60, och långa över 1.75.

Så, låt höra era åsikter och erfarenheter om små, petita damer vs långa, slanka amazoner.

Jag är 163 (kvinna) så jag är väl inget att diskutera då
Citera
2024-05-09, 18:50
  #3436
Medlem
Långa eller korta tjejer, vad är bäst och varför?

Föredrar ni män kvinnor som är ungefär medellängd eller korta eller långa och varför? Och vad räknas som kort/lång, vilken är den bästa längden? Om man är tjej och 174 cm, är man lång då?
Citera
2024-05-09, 18:54
  #3437
Medlem
dwgs avatar
Har då aldrig gått på längden, fattar man tycker så spelar de ingen roll hur kort eller lång personen är
Citera
2024-05-09, 19:09
  #3438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karrankarran
Föredrar ni män kvinnor som är ungefär medellängd eller korta eller långa och varför? Och vad räknas som kort/lång, vilken är den bästa längden? Om man är tjej och 174 cm, är man lång då?
174 är förhållandevis långt för att vara tjej. Medellängden ligger väl på 165-167 däromkring.
Citera
2024-05-09, 19:11
  #3439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
174 är förhållandevis långt för att vara tjej. Medellängden ligger väl på 165-167 däromkring.
Sålänge du inte har stora händer och fötter som en kille så är det bra.
Citera
2024-05-09, 19:13
  #3440
Medlem
Custom_mades avatar
Älskar båda.

Däremot mellanlånga kvinnor.... Blääää!
Citera
2024-05-11, 22:09
  #3441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Jag själv är 1.56-1.57, och har inte fått klagomål på min längd. Visst skulle några cm längre ben sitta fint, men det funkar bra såhär. Min kille är typ 30 cm längre än mig, så lite krångligt ibland med att stå på tå och pussas osv, men som sagt, jag har inte fått nåt klagomål än så länge.
Jag är 2 meter mitt ex som är mamma till min grabb är 1,52 nästan en halvmeter men man är lika lång när man ligger ner,o hon kunde nästan stå rakt o ge mig en BJ😳
Citera
2024-05-12, 15:08
  #3442
Avstängd
Chill.Pills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karrankarran
Föredrar ni män kvinnor som är ungefär medellängd eller korta eller långa och varför? Och vad räknas som kort/lång, vilken är den bästa längden? Om man är tjej och 174 cm, är man lång då?
Det är långt. En del män tycker väl att det är snyggt. Vad ska man göra liksom? 🤷🏻‍♀️Jag är kort. Kanske en del män tycker det är fint.
Citera
2024-05-12, 16:12
  #3443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Det är långt. En del män tycker väl att det är snyggt. Vad ska man göra liksom? 🤷🏻‍♀️Jag är kort. Kanske en del män tycker det är fint.
Kan vara oerhört gulligt med korta tjejer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback