Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-22, 15:13
  #1
Medlem
finns det kriminella gäng eller gangsters i åkersberga?
Citera
2010-06-22, 17:06
  #2
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarium
finns det kriminella gäng eller gangsters i åkersberga?

Jag har hört att det ska vara en del problem med våldsamma ungdomsgäng i Åkersberga. Hittade lite tidningsartiklar. Svårt att säga om det är något organiserat dock, eller om det bara är lokala "kompisgäng" som hamnat i bråk med varandra.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article379530.ab
http://sverigesradio.se/sida/artikel...artikel=955626
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article408217.ab

Det verkar ju ändå i en del fall röra sig om lite äldre personer så det är mycket möjligt att det är något mer organiserat än stökiga ungdomar.
Citera
2010-06-22, 19:52
  #3
Medlem
knebuss avatar
jag har varit i Åkersberga en gång (en gång för mycket) dejtade en pingla som bor där och kom dit på kvällen för att gå ut på krogen. Dom va på et riktigt skitställe med massa fjantar som hadde ett mode som sthlm gbg och malmö hadde 1992. tusen moppe pojkar sladdade utanför och det var säker någon traktor som åkte förbi också. en skit kväll bland bondlurkar helt enkelt.

det enda som va bra med den kvällen var att jag träffade två kusiner ca 18 bast som sög av mig.
Citera
2010-06-22, 20:18
  #4
Avstängd
Nicke1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knebus
jag har varit i Åkersberga en gång (en gång för mycket) dejtade en pingla som bor där och kom dit på kvällen för att gå ut på krogen. Dom va på et riktigt skitställe med massa fjantar som hadde ett mode som sthlm gbg och malmö hadde 1992. tusen moppe pojkar sladdade utanför och det var säker någon traktor som åkte förbi också. en skit kväll bland bondlurkar helt enkelt.

det enda som va bra med den kvällen var att jag träffade två kusiner ca 18 bast som sög av mig.


haha nåja så bonde aktigt kan det väl inte vara där ute
åkersberga är väl ett jäkligt lugnt område?? kanske inte lika bra som vallentuna, men ändå en av dom lugnare kranskommunerna
Citera
2010-06-22, 20:34
  #5
Medlem
knebuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1
haha nåja så bonde aktigt kan det väl inte vara där ute
åkersberga är väl ett jäkligt lugnt område?? kanske inte lika bra som vallentuna, men ändå en av dom lugnare kranskommunerna

dagtid så kan jag tänka mig att det är helt dött, visst kan det säkert finnas en häst eller två som står och tuggar gräs men i övrigt är det nog inte så mycket liv där.
Citera
2010-06-22, 20:36
  #6
Medlem
knebuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1
haha nåja så bonde aktigt kan det väl inte vara där ute
åkersberga är väl ett jäkligt lugnt område?? kanske inte lika bra som vallentuna, men ändå en av dom lugnare kranskommunerna

Dagtid är det nog inte så livat, visst kan det säkert finnas en häst eller två som står och betar lite gräs men i övrigt så är det nog ganska lungt!
Citera
2010-06-22, 20:43
  #7
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knebus
Dagtid är det nog inte så livat, visst kan det säkert finnas en häst eller två som står och betar lite gräs men i övrigt så är det nog ganska lungt!

Usch jag blir mer och mer äcklad av dig för varje dag som går. Du har bajs som avatar och har blivit avsugen av dina kusiner isch isch.

Anyway, blev lite förvånad över tidningsartiklarna jag hittade, det verkar ju ändå som att det är rätt stökigt därute. Det låter lite som en whitetrash ort.
Citera
2010-06-22, 21:24
  #8
Medlem
knebuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Usch jag blir mer och mer äcklad av dig för varje dag som går. Du har bajs som avatar och har blivit avsugen av dina kusiner isch isch.

Anyway, blev lite förvånad över tidningsartiklarna jag hittade, det verkar ju ändå som att det är rätt stökigt därute. Det låter lite som en whitetrash ort.

nu sa jag ju inte att det var MINA kusiner, men va fan man lever bara en gång s¨å jag kanske ska ringa upp mina egna och kolla om det finns möjlighet till rite oralsex!

varför är det så många som komenterar min avatar? något fel med den!?
Citera
2010-08-10, 09:29
  #9
Medlem
thelastmohicans avatar
känner en polare som bor i trakten.
han berättade om att det finns en hel del 20 åringar som röjer runt, kvaddar bilar, misshandlar folk, säljer knark
Citera
2010-08-12, 00:39
  #10
Medlem
kepi blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican
känner en polare som bor i trakten.
han berättade om att det finns en hel del 20 åringar som röjer runt, kvaddar bilar, misshandlar folk, säljer knark


Hoppas du förstår vilken jävla idiot du är. Efter två månaders tänkande är detta du har att komma med. Finns väl inte en enda håla i hela Sverige som inte har vad du försökte beskriva ovan, fucking hell jävla efterblivna sate Ok kanske tog i lite, med herre gud....


MVH
k.b
Citera
2011-06-13, 11:37
  #11
Medlem
Svaret på den ursprungliga frågeställningen torde väl vara givet efter dödsskjutningarna i helgen. Möjligen finns det dock några färre sådana individer idag ...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback