Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2004-05-06, 14:17
  #37
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Hur trovärdiga är mingel.se tror du? Vad har dom för källor?


Det vet jag inte. De skriver ju mest sånt de observerar själva och släpper sällan stora nyheter, men de känner väl dörrvakter och en och annan
kändis"vän". Spelar dock ingen roll. Innehållet som sådant intresserar mig föga, men jag tycker att det är skickligt att lycjas paketera det på det sätt de gör.

/GW
Citera
2004-05-06, 14:19
  #38
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Instämmer till fullo med ovan, hur OT det än må vara.
Med ett litet frågetecken kring om det verkligen går att fördumma den del som redan idag ligger på en anskrämligt låg nivå?

Mingel=fungerande internetprodukt? My @$$!


Well, sajt = besök = annonser = cash. Om du ser nåt annat syfte bakom så...tja..your bad.

/CW
Citera
2004-05-06, 15:09
  #39
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Det vet jag inte. De skriver ju mest sånt de observerar själva och släpper sällan stora nyheter, men de känner väl dörrvakter och en och annan
kändis"vän". Spelar dock ingen roll. Innehållet som sådant intresserar mig föga, men jag tycker att det är skickligt att lycjas paketera det på det sätt de gör.

/GW

Oki, funderade mest då du verkade insatt i deras verksamhet men samtidigt inte trodde på deras tips om vem kändisen på toaletten var.
Citera
2004-05-07, 17:24
  #40
Medlem
bonedust73s avatar
Vem är det då?

Låt oss skippa skitsnacket och fixa en länk till mannen som det handlar om...

Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Det som talar emot lekledaren är att han blivit utkastad för det tidigare. Då stämmer inte följande citat från expressen:

"- Det har hänt tidigare, men då har jag inte blivit påkommen. Det sker spontant och det är ju närmare till muggen än en hotellsäng, säger han."

Tror på BB-D.
Citera
2004-05-07, 20:59
  #41
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonedust73
Låt oss skippa skitsnacket och fixa en länk till mannen som det handlar om...

... and the winner is ...

http://www.bigbrother.se//netchat/in...uid=1075399906
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback