Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-05, 20:04
  #7405
Medlem
g33kns avatar
Ja detta ämne fuckar upp skallen rejält. Väldigt många år sedan jag gick på det men har därefter ingen effekt av oralt intag av E. Behöver slå i mig för någon som helst effekt..

För övrigt väldigt starkt preparat. Som tidigare skrivit, var försiktig. Aldrig i mitt liv varit så påtänd. Även aldrig mer påtänd därefter..

Helt klart den bästa/värsta drog som finns.

Punda lugnt
Citera
2024-01-16, 23:35
  #7406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g33kn
Ja detta ämne fuckar upp skallen rejält. Väldigt många år sedan jag gick på det men har därefter ingen effekt av oralt intag av E. Behöver slå i mig för någon som helst effekt..

För övrigt väldigt starkt preparat. Som tidigare skrivit, var försiktig. Aldrig i mitt liv varit så påtänd. Även aldrig mer påtänd därefter..

Helt klart den bästa/värsta drog som finns.

Punda lugnt

Ja, det vore intressant att veta hur många av alla här inne som hade sin 6apb-turné 2011-2013 får för effekt idag av andra droger.

För precis som du skriver så får jag inte alls samma effekt av kola, alkohol eller what ever som innan den där sommaren 2012
Citera
2024-01-20, 14:45
  #7407
Medlem
Någon som försökt ta in denna nyligen? Funderar att beställa från en kines
Citera
2024-01-30, 13:46
  #7408
Medlem
Någon som vet biotillgänglighet rektalt, eller är det ingen skillnad på att inta oral/rektalt?
Citera
2024-01-30, 18:18
  #7409
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canabbis
Någon som vet biotillgänglighet rektalt, eller är det ingen skillnad på att inta oral/rektalt?

Många substanser har avsevärt högre biotillgänglighet i rektum än i magen, och 6-APB bör inte vara ett undantag. Uppskattningsvis 80-90% mot kanske halva till 60% i magen. Detta är dock bara siffror som är tämligen godtyckliga men troligen pekar åt rätt håll.

Vanligen är det väsentlig skillnad mellan peroral och intrarektal administrering. Den senare slår oftast på både betydligt snabbare och hårdare, och på lägre dos därtill.
Citera
2024-02-18, 21:10
  #7410
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten
Ja, det vore intressant att veta hur många av alla här inne som hade sin 6apb-turné 2011-2013 får för effekt idag av andra droger.

För precis som du skriver så får jag inte alls samma effekt av kola, alkohol eller what ever som innan den där sommaren 2012
Till er som inte får lika bra effekt efter sommaren 2012: har ni haft något längre uppehåll på serotonerga droger efter den sommaren, på minst ett halvår?

Om jag inte minns fel så togs 6-apb fram som en mindre neurotoxisk ersättare för MDMA, men tar du för mycket så kommer du såklart ändå bränna serotonin-receptorerna, och för att de ska "växa tillbaka" så måste man ta ett rejält uppehåll på minst ett halvår


Jag själv får fortfarande lika bra effekt på andea droger, trots att jag brukade ganska mycket 6-apb där i några år - men jag översteg aldrig mer än 300 mg utspritt över ett halvt dygn (120mg startdos och sen påfyllnad med 80mg efter 3-4 timmar var mitt modus) och tog alltid avbrott mellan varje gång (2-3 veckor mellan varje gång säkert, förutom en gång på emmaboda då det blev två ggr under 3-4 dagar(?))
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback