Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2012-05-29, 23:23
  #109
Medlem
Revisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KevinRiley
Samma här....varför har man gjort det

Finns väl inget som hindrar dig från att göra slut, eller knulla runt utan sambons vetskap om du måste vara ett svin?
Citera
2012-06-16, 14:50
  #110
Medlem
Necrofilis avatar
Skön guide. Jag har dock löst det med denna utrustning:

1 skylt.
En pinne eller likande,
En spritpenna.

På skylten har jag skrivit följande!

"Svettig kille med tveksamt utseende, utrustad med lite penis söker ligg."
Citera
2012-06-16, 15:00
  #111
Medlem
fitnessrxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wyris
JA älskar festivaler då brukar jag och mina kompisar tävla om vem som ligger med flest killar och jag vinner alltid! det är mest därför vi åker dit (även fast ingen vågar erkänna det) och alla som är på festivaler är oftast så snygga och fräscha , älskar såna

haha nej väldigt få som är på festivaler är snygga och jag gillar inte flensfittor därför vill jag inte ha sex på en festival.
Citera
2012-06-16, 21:43
  #112
Medlem
Vinets avatar
Eh. . . Varför den långa listan?

Så här skulle du ha skrivit:

"Så får du ligga på festivaler

1. Åk till en festival."
Citera
2012-06-16, 22:03
  #113
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Relationer och samlevnad /mod
Citera
2012-06-16, 22:58
  #114
Medlem
Insanedudes avatar
Hur än översexuell jag nu må vara, så skulle jag inte finna det något givande att åka på festival och ligga med någon okänd brud nån enstaka gång. Själva miljön i sig skulle dessutom vara enormt stressande att göra det i.

Men lycka till er som vill försöka förstås.
Citera
2012-06-17, 11:10
  #115
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insanedude
Hur än översexuell jag nu må vara, så skulle jag inte finna det något givande att åka på festival och ligga med någon okänd brud nån enstaka gång. Själva miljön i sig skulle dessutom vara enormt stressande att göra det i.

Men lycka till er som vill försöka förstås.

Man åker inte på festival för att knulla. Det slabbiga och svettiga och alltid lika dåliga festivalknullet blir bara ett plus i kanten.
Citera
2012-06-17, 13:07
  #116
Medlem
sister.fockas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Eh. . . Varför den långa listan?

Så här skulle du ha skrivit:

"Så får du ligga på festivaler

1. Åk till en festival."

+1

Fyfan så WT med festivalligg.
Citera
2012-06-17, 23:08
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Sex på festival är trångt, kallt, svettigt, obekvämt och troligen är ingen av parterna speciellt attraktiva rent hygieniskt. Men uppskattar man kvantitet före kvalitet så är det bara att köra.
Man får ju se till att ha ett sjyst näste, och man raggar ju inte direkt på skabbiga brudar heller. Och så får man se till att själv vara fräsch!
Citera
2024-05-07, 22:17
  #118
Medlem
Det har gått 12 år sedan TS skrev denna tråd!

Anser ni att personens raggningstips på festivaler/camping är fortfarande relevant i allra högsta grad? Eller har det passerat bäst-före-datum?
Citera
2024-05-08, 20:35
  #119
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawaykonto001
Det har gått 12 år sedan TS skrev denna tråd!

Anser ni att personens raggningstips på festivaler/camping är fortfarande relevant i allra högsta grad? Eller har det passerat bäst-före-datum?

Finns det ens festivaler 2024? Musikfestivaler är väl för 50-plussare som bor på hotell eller i husbil?
Citera
2024-05-11, 22:33
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Finns det ens festivaler 2024? Musikfestivaler är väl för 50-plussare som bor på hotell eller i husbil?
Finns P&L och sånt man åkte på när man var ung kvar?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback