Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-05, 16:57
  #1597
Medlem
Mindbreaths avatar
Är det här någon slags konstprojekt du håller på med eller?

Om någon annan är orolig att de fått en könssjukdom, kontakta vårdcentralen.
Kyrkbacken kan kontakta vårdcentralen också, men på grund av sina vanföreställningar.
Citera
2023-02-05, 16:58
  #1598
Avstängd
SMART4SSs avatar
Vad du en gör säg inget till Agneta, gör du det så kommer hon sätta kniven i dig.
Citera
2023-02-05, 16:58
  #1599
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du besöker närmaste STD-mottagning eller beställer ett hemmakit på 1177
Hur går hemmakitet till.

Jag har hört historier om topps i urinröret när man testas och det är inget jag vill utsättas för?
Citera
2023-02-05, 17:19
  #1600
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Hej.

Jag och Agneta träffades på tågluff/språkresa när hon var 14 och vi har ju hängt ihop sedan dess. Det medför självklart att vi inte har legat runt värst mycket.

Nu har jag legat med en kollega i ett svagt ögonblick och är då orolig att jag fått en könsjukdom och smittar Agneta.

Hur fan löser jag detta?
Tja, enklast är väl att knata iväg på provtagning i morgon och vänta med att trycka Agneta tills dess du fått provsvar.
Citera
2023-02-05, 17:36
  #1601
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Kodis i hemmet till du är testad om ni inte väljer att avhålla er från samlivet till du vet om du är frisk?
Citera
2023-02-05, 17:38
  #1602
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Kodis i hemmet till du är testad om ni inte väljer att avhålla er från samlivet till du vet om du är frisk?
Men frugan försöker ju bli gravid så skydd är uteslutet.
Citera
2023-02-05, 17:40
  #1603
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Men frugan försöker ju bli gravid så skydd är uteslutet.

Ja, vissa sjukdomar kan ju skada fertiliteten så då är avhållasamhet till dess att du testat dig det enda alternativet.
Citera
2023-02-05, 19:18
  #1604
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Jo men Agneta försöker ju bli gravid så hon är på mig hela tiden.

Ja och är du könsjuk så kan du smitta henne och i värsta fall kan det bli sterilitet som följd. Så då får du antingen snällt bekänna, eller gå och testa dig (vilket du bör oavsett) eller stålsätta dig.
Citera
2023-02-05, 19:44
  #1605
Medlem
sykkelpumps avatar
Eftersom du inte använde kondom när du satte på kollegan, så får du i fortsättningen använda den när du sexar med Agge.

Det hade varit smartare att göra tvärt om...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback