Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-29, 12:17
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Dejtar inte men klart jag skulle kunna ha en kompis som jobbar på Samhall. Ska man säga att nej, jag träffar inte handikappade av någon art alls? En bland de smartaste jag träffat sitter i rullstol.

De som vill dejta de perfekta är inte perfekta själva.

Kanske man inte vill vara ihop med någon som är utvecklingsstörd om man inte är det själv, men att dissa dem rakt av förstår jag inte.

Samhall var iallafall förr en trygg anställning. Normalisarna i mitt liv har lyckats bli arbetslösa.

Varför är normalisar så himla tråkiga? De lever för att köpa ett nytt kök och sådana saker.

Känns som att det är rätt många högstatusyrken man kan få om man sitter i rullstol. Så måste vara något annat problem med den liraren om hen hamnat på Samhall
Citera
2024-04-29, 12:58
  #158
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Känns som att det är rätt många högstatusyrken man kan få om man sitter i rullstol. Så måste vara något annat problem med den liraren om hen hamnat på Samhall

Jo men om anledningen är att man inte vill dejta någon med handikapp alls.
Citera
2024-04-29, 13:41
  #159
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Trots mitt nick så jobbar jag faktiskt inte på samhall å har aldrig gjort. Jobbar dock nära sådana verksamheter då å då. Jag trivs på livets bakgård där jag betraktar div folk som har hamnat lite bakom. Genier som dårar.

Jag dejtar alla samhällsklasser! Jag står bortom alla jävula höger och vänster-patrask!

De Lyckliga Kompisarna - Idioten:

Mitt nicks hemlighet bakom kulisserna:
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback