Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 13:29
  #14641
Medlem
EndastJag01s avatar
En bra sammanställning, tycker jag. Svårt att tro att det är sant med alla konstiga saker. Men det är nog inte Escobar Inc som gör att USA vill ha tag i honom. Blir spännande att få veta mer om den kriminella organisationen som Olof är med i, handel med stulen konst...

https://en.wikipedia.org/wiki/Escobar_Inc
Citera
2024-04-27, 16:26
  #14642
Medlem
Roidberts avatar
Läste en artikel om honom precis och får intrycket att han är en mytoman. Men även om han inte tjänar de miljoner som han hävdar, verkar det gå bra för honom? Drar han in stålar via någon form av bedrägeri? Eller bor han hemma i mammas källare och lever på aktivitetsstöd?
Citera
2024-04-27, 20:07
  #14643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Läste en artikel om honom precis och får intrycket att han är en mytoman. Men även om han inte tjänar de miljoner som han hävdar, verkar det gå bra för honom? Drar han in stålar via någon form av bedrägeri? Eller bor han hemma i mammas källare och lever på aktivitetsstöd?


Går jävligt bra. Suttit i spanskt häkte sen december
Citera
2024-04-27, 21:45
  #14644
Medlem
KuReLuBs avatar
Många avundsjuka på Gris-Olle. Man hajar det när man ser Olles stekarliv.
Citera
2024-04-27, 21:59
  #14645
Medlem
novastorm1918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Många avundsjuka på Gris-Olle. Man hajar det när man ser Olles stekarliv.

Ja vem vill inte sitta i ett Spanskt fängelse i väntan på en eventuell utlämning och fängelsestraff i USA, som är så kända för sina exotiska och barmhärtiga fängelser.. En riktigt våt dröm för många verkligen
Citera
2024-04-27, 22:03
  #14646
Medlem
flugornass avatar
Är det någon här som har träffat honom ansikte mot ansikte?
Personlig erfarenhet av att köpa serietidningar eller beställt telefon och blivit blåst?
Citera
2024-04-27, 22:47
  #14647
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melbax
Går jävligt bra. Suttit i spanskt häkte sen december

Hur gick det för honom innan dess då? Om det inte är för jobbigt för dig att ge en kort sammanfattning av vad du vet. Blev mycket nyfiken när jag såg honom i nyhetsflödet och hittade den här tråden, men orkar av uppenbara skäl inte läsa alla sidor. Vill minnas att jag läste den här tråden när den skapades 2011.
Citera
2024-04-27, 23:08
  #14648
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Lajfen eller Schlajfen, That's it mannen!
Citera
2024-04-28, 08:03
  #14649
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Hur gick det för honom innan dess då? Om det inte är för jobbigt för dig att ge en kort sammanfattning av vad du vet. Blev mycket nyfiken när jag såg honom i nyhetsflödet och hittade den här tråden, men orkar av uppenbara skäl inte läsa alla sidor. Vill minnas att jag läste den här tråden när den skapades 2011.
Finns intervju med honom om man googlar. Där framstår han som den patetiske psykopaten han är.
Citera
2024-04-28, 08:31
  #14650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Är det någon här som har träffat honom ansikte mot ansikte?
Ja. Här har du ett klipp från det https://youtube.com/shorts/pNAdsKtoUN4
Citera
2024-04-28, 15:48
  #14651
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massooddon
Ja. Här har du ett klipp från det https://youtube.com/shorts/pNAdsKtoUN4

Han ser riktigt bredaxlad ut måste jag säga. Ingen jag skulle vilja mucka gräl med direkt.
Citera
2024-04-28, 16:05
  #14652
Medlem
novastorm1918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Han ser riktigt bredaxlad ut måste jag säga. Ingen jag skulle vilja mucka gräl med direkt.

Ja men verkligen! Det går förmodligen snabbare att gå över honom är runt honom
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback