Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-29, 00:35
  #1525
Medlem
En tår betyder att man sprutar spärma.
Citera
2018-03-02, 18:46
  #1526
Avstängd
BusigaArnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpimping
(FB) Knivmisshandel i Visby 2015-08-03

Detta är tråden gällande mordförsöket på Schani för den som vill läsa

Shani sitter alltså inte inne längre för sin president och polarens tog hans tjej?
Citera
2018-11-15, 19:47
  #1527
Medlem
Undercasts avatar
Någon som vet om detta gäng fortfarande är verksamma?

Kan vara en slump, och förmodligen inte ha med gänget att göra men såg en snubbe med One Life tatuering på halsen i Malmö i somras.
Citera
2019-05-24, 12:16
  #1528
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Allt är möjligt. Dom kanske var ett gäng färskingar förr, men svartbältare var ju vitbältare en gång.
Citera
2021-09-22, 00:14
  #1529
Medlem
Bebblischs avatar
Satt och kollade dokumentärer på Youtube och kom in på denna, blev sedan väldigt förvånad när jag såg att det fanns en stor tråd här på Flashback om detta gäng som förekommer vid 14.19

Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=FhaL...P%C3%A5skmusta

Är det sant att han Victor tog sitt liv efter inspelningen? Vet någon vad de andra gör idag? Känns helt sjukt att en sådan dokumentär ens gjordes, tänk något liknande idag när Diamanten filmar Shottaz i en soffa i Rinkeby där de har rånarluvor på sig och röker cigg och berättar om hur mycket de alltid velat ha ett gäng.
Citera
2021-09-28, 23:23
  #1530
Avstängd
Romaniraklos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Satt och kollade dokumentärer på Youtube och kom in på denna, blev sedan väldigt förvånad när jag såg att det fanns en stor tråd här på Flashback om detta gäng som förekommer vid 14.19



Är det sant att han Victor tog sitt liv efter inspelningen? Vet någon vad de andra gör idag? Känns helt sjukt att en sådan dokumentär ens gjordes, tänk något liknande idag när Diamanten filmar Shottaz i en soffa i Rinkeby där de har rånarluvor på sig och röker cigg och berättar om hur mycket de alltid velat ha ett gäng.

Victor lever inte men inte pga av dokumentären som folk försökte få det till.
Han dog för att han var trasig. Shani är väl kvar på Gotland. Millan som han har barn med träffade en annan snabbt efter dokumentären men tyvärr var hon redan med barn då.

Shani är han som pratar 0.17
https://www.youtube.com/watch?v=ptTj597Qv34
Babben 2.17 som jag glömt namnet på har jag hört jobbar inom fryshuset när han inte tittar på gangsterfilmer.

3:55 rätt av från filmen Heat eller föregångaren Made in LA.
Snorvalpar som fick gratis bolagssprit av TV4 .
Citera
2021-09-29, 17:54
  #1531
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romaniraklo
Victor lever inte men inte pga av dokumentären som folk försökte få det till.
Han dog för att han var trasig. Shani är väl kvar på Gotland. Millan som han har barn med träffade en annan snabbt efter dokumentären men tyvärr var hon redan med barn då.

Shani är han som pratar 0.17
https://www.youtube.com/watch?v=ptTj597Qv34
Babben 2.17 som jag glömt namnet på har jag hört jobbar inom fryshuset när han inte tittar på gangsterfilmer.

3:55 rätt av från filmen Heat eller föregångaren Made in LA.
Snorvalpar som fick gratis bolagssprit av TV4 .

Måste väl varit därför de ställde upp? Han med rånarluvan, Shani (?), påminner om snubben med ostbågarna utanför Christiania-skylten som lackar på en reporter
Citera
2021-10-04, 11:14
  #1532
Medlem
Vad gör dessa grabbar idag?
Citera
2021-10-05, 11:31
  #1533
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Vad gör dessa grabbar idag?

Dom krigar på
Citera
2021-10-05, 20:56
  #1534
Avstängd
Romaniraklos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Dom krigar på
Undrar vilka som var muppigast, Gangland med Raffa Badei eller dessa?
Citera
2023-09-21, 11:28
  #1535
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romaniraklo
Undrar vilka som var muppigast, Gangland med Raffa Badei eller dessa?


Det är en väldigt intressant fråga.

Victor hade enl. hans mamma, halkat efter i utveckling3en och var inte så smart, han var betydligt begränsad i sin intellektuella kunskap .

Vilken klart och tydligt framgår när man hör han prata.
Med sig hade han Shanti, som sitter inne för sin president, där man kan direkt jämföra han med Kiss-Ante.
Sen kan man jämnföra Radda med Victor.
Så jag tror nog det blir jämnt lopp
Citera
2023-11-06, 14:55
  #1536
Avstängd
Skaraboos avatar
Shani är väl kvar på Gotland . Tror han fick en kniv i sig för några år sedan. GM var väl inte så imponerad av hans tuffhet ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback