Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-23, 09:11
  #145
Medlem
treeflows avatar
Klockrent.

Det är inte Jalapeño i en vanlig kebab.
Cannabis "eller hasch eller vad det heter" är inte dödsknark.

Men för att vara något hjälpsam kan jag lugna dig med att om det var Cannabis så äre lugnt, och du kan nog stämma kurden ganska saftigt, iaf få honom att lägga ner verksamheten. Frågan är bara varför i helvete han skulle lägga Cannabis i din kebab, förstår liksom inte vad han tjänar på det.
2011-02-23, 11:13
  #146
Medlem
chipsmeddipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empyrean
Det var ingen större bit. Tänkte att det var en "kärna" eller något i jalapenon, eller peppar eller något. Smakade inte så mycket när jag bet igenom den, fast sedan blev det "utsmetat", kladdigt och fastnade i tungan. Blev en väldigt jordig och brännande smak.

Har inte orkat läst igenom hela tråden men det låter med som du fick lite mögel i kebaben.
Har ätit bröd med mögel på undersidan smakade som du beskriver det.
Och smaken sitter i länge.

Sen var det nog din paranoia som fick dig att hammna på akuten
2011-02-23, 11:50
  #147
Medlem
1. Uppenbart troll

2. yeah det första läkarna tänker på när någon svimmar är att någon knarkat ner honom med cannabis i kebaben.

3. om det var cannabis i kebaben skulle det inte påverkat dig så fort som det gjorde. Eller hur lång tid tog det? Om svimmandet kom mindre än 1 minut efter att du åt så kan det inte vara cannabis, måste vara ungefär 5 minuter efter att du åt.
2011-02-23, 13:49
  #148
Medlem
SmexXs avatar
Alltså.... TROLL!

verken cb eller brunt är stark!

Det finns INGEN! kebab med Jalapeño i!

Hade det vart röka så hade din bakfylla försvunnit därimot!
2011-02-23, 14:08
  #149
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Jag har nog sällan ätit en kebabrulle i Sverige UTAN jalapeno iofs. Alla lokala turkarna hemma slänger i lite jalapeno...
Men men. Jag blir bara så jävla trött på idioter som TS. Oavsett om det är ett troll, eller en mentalt handikappad människa så smutsar TS ner forumet.
2011-02-23, 14:34
  #150
Medlem
stoppljuss avatar
Du kanske är allergisk mot jalapeño
2011-02-23, 14:36
  #151
Medlem
Rawen77s avatar
Läste de första sidorna och orkade inte mer sedan . Hur utbota dum får man vara om man beställer en kebab som enligt min erfarenhet brukar innehålla både Tomat och feferoni (ingår i släktet paprika)
när man är allergisk mot båda dessa ?
Din Historia låter väl fiction för mig så jag säger som så många andra Troll .
Det du behöver är inte att uppsöka läkare för att ta blodprov , utan snarare att uppsöka en så dom kan studera dig och dina vaneföreställningar .
2011-02-23, 14:56
  #152
Medlem
Varulvs avatar
Låser tråden. Svaret är nog allergi som ett par har påpekat och tråden har ingen vidare bra diskussionsnivå.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback