Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-16, 16:07
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kothic
12mg Alprazolam är ekvivalent med 6mg Triazolam.
Tror faktiskt inte att du kommer ha speciellt mycket roligt på en sådan hög dos av ett så starkt hypnotikum. Mest troligt kommer du somna som en sten.


Skulle nog säga 12mg Xanor är som 1-2mg Triazolam.
Citera
2016-06-05, 19:22
  #146
Medlem
attackks avatar
Ni som har dessa på recept hur lyckades ni med det? det är väl den sömnmedicin som skrivs ut mest sällan right?
Citera
2016-06-06, 02:48
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attackk
Ni som har dessa på recept hur lyckades ni med det? det är väl den sömnmedicin som skrivs ut mest sällan right?

Jag bad om den. Men tyckte den snabbt skapade tolerans. Ingen bra medicin enligt mig, i början funkade den dock bra och var trevlig. Jag vettefan vilken som är bästa sömnmedicinen. Flunitrazepam och Nitrazepam får jag dagtrötthet efter. Stilnoct brukar jag vakna under natten av, Imovane är ok. Men tror nog jag tycker kombon Stilnoct och Imovane är bäst. Annars tycker jag RCn Fonazepam var helt okej om man kom upp i några milligram, sederande och muskelavslappnande utan några direkta biverkningar. Förstår inte helt varför inte den är medicin, men det finns väl forskning kring det där med tanke på att Fonazepam är den icke N-metylerade versionen av Flunitrazepam.
Citera
2016-06-11, 13:31
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attackk
Ni som har dessa på recept hur lyckades ni med det? det är väl den sömnmedicin som skrivs ut mest sällan right?

Jättebra och effektiv att snorta och kortverkande, vilket ju kan vara en nackdel om man vill missbruka den. Det handlar om effekt i 1 h kanske. Man blir glömsk.
Snortade i mig 1,5-2 mg, om jag minns rätt. Fixade en massa saker, städning, gräs och sånt utan att komma ihåg det så lite lik zolpidem är den på det viset, fast man blir inte lika bäng av Halcion.

Toppen för sömnen för de som behöver somna utan att vakna trötta.
Citera
2016-06-21, 17:31
  #149
Avstängd
BetterWorlds avatar
Tycker inte denna benzo e mycket till världen ,tycker z analogen zolpidem slår den långa vägar...

Men har hört vissa personer som tycker denna e riktigt bra ,men som sagt jag röker inte tabletter eller IVár dem eller snortar dem

Jag äter dem som vanligt o då är dessa ganska tråkiga om man e ute efter hypnotisk effekt som man är om man söker Halicion (triazolam) Stilnoct samma halveringstid 2 timmar men mer eufori i vaket tillstånd enligt mig.

BW
Citera
2016-06-24, 23:12
  #150
Medlem
Det är nog en hel del faktorer som spelar in. Har i stort sett testat alla sorter och inget kommer nära i sömnväg. Har dock inte ångest eller spänningar i kroppen, bara svårt att sova. Kommer nog aldrig kunna få tag på dem igen tyvärr...
Citera
2016-07-19, 15:58
  #151
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attackk
Ni som har dessa på recept hur lyckades ni med det? det är väl den sömnmedicin som skrivs ut mest sällan right?

Jag säger att de är perfekta att ta, om man vaknar astidigt, typ kl 04 och behöver hjälp med att somna om. De är faktiskt helt jävla perfekta till det. Brukar ta tre stycken och få några timmar till. Då är jag mycket mer utvilade på dagen och därmed mycket mindre mottaglig för ångest!
Citera
2016-08-15, 15:16
  #152
Avstängd
aderenalins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Likabra det ,hae aldrig varit så missnöjd med triazolam som jag blev när jag fick detta utskrivet ,starkaste bensot osv enligt dom sedvanliga tabeller!
Stilnoct kickar Halicion lång väg. Halvering tid på 2 timmar var dera men man får ut ett mycket bättre lungn /skönhet till att lägga sig.

Helt ärligt kände jag inget på halicion ,drog någras i näsa med när jag blev desperat...
Så ingen höjdar benzo alls kommer inre att bli missad där jag umgås bland benzo killar iallafall


Håller med 100%

Zolpidem spöar triazolam ,gick tillbaka till zolpidem efter 1 månad efter tjatat om halicion
Citera
2016-08-17, 21:13
  #153
Medlem
när jag var i Australien hade jag några släktingar som har problem med söm , dels för att det är så varmt på natten , ja flöde me henne en dag o kolla vad hon fick , och det stod triazolam , hon sa att alla som hade problem fotas fick den


ja tänkt fan i sverige har ja lyckas få ett 20 packet med fm1 en gång flunitrazepam
en av d få suegn på testa den så ja har sån problem med sömn
Citera
2016-08-18, 11:47
  #154
Medlem
Älskar den. Bra att flumma med eller om man vill sova bra. Dock bör man undvika alkohol då vad som helst kan hända 😉.
Citera
2016-08-30, 21:40
  #155
Avstängd
BenzLifes avatar
Zolpidem spöar triazolam hela dagen.......triazolam ger ingen eufori eller något .somna jo men kan väl vara gott innan
Citera
2016-09-19, 02:03
  #156
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Hur restriktiva är läkarna i Sverige med att skriva ut triazolam om man jämför med flunitrazepam? Tror ni att chansen är stor att få testa triazolam, om man har haft flunizar ett ganska bra tag på recept?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback