Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-22, 03:09
  #13
Medlem
Coconocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliWarrior
Vi hade en trevlig förmiddag på jobbet och chefen fick för sig att beställa in pizza till lunch.
Alla tyckte självklart det lät som en bra idé då chefen skulle bjuda.
Vi fick aldrig chansen att riktigt berätta vad för pizza vi ville ha då han var tvungen att beställa lite snabbt pga våran relativt korta lunch.
Pizzan kommer och vi sätter oss till bords, jag ser en stor familjepizza och en enskild, kanske den var till chefen?
Icke.
Han hade beställt en extra pizza till mig, det var en sån här Africana, med banan och curry, jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera, var detta något personligt eller räckte en familjepizza helt enkelt inte? Jag åt hursomhelst min pizza men var smått irriterad
Kan jag anmäla min chef någonstans eftersom jag ser detta som ett personligt påhopp?

(Mod flytta tråd om den ligger fel tack!)



Sluta trolla din hund
Citera
2011-04-22, 08:53
  #14
Medlem
Otacksamt av dig!!
Citera
2011-04-22, 08:53
  #15
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliWarrior
Vi hade en trevlig förmiddag på jobbet och chefen fick för sig att beställa in pizza till lunch.
Alla tyckte självklart det lät som en bra idé då chefen skulle bjuda.
Vi fick aldrig chansen att riktigt berätta vad för pizza vi ville ha då han var tvungen att beställa lite snabbt pga våran relativt korta lunch.
Pizzan kommer och vi sätter oss till bords, jag ser en stor familjepizza och en enskild, kanske den var till chefen?
Icke.
Han hade beställt en extra pizza till mig, det var en sån här Africana, med banan och curry, jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera, var detta något personligt eller räckte en familjepizza helt enkelt inte? Jag åt hursomhelst min pizza men var smått irriterad
Kan jag anmäla min chef någonstans eftersom jag ser detta som ett personligt påhopp?

(Mod flytta tråd om den ligger fel tack!)
Du är ett jävla troll och det lär den här tråden du tidigare skapat bevisa.

https://www.flashback.org/p29550474#p29550474

Känner man sig diskriminerad av sin arbetsgivare vänder man sig främst till facket eller DO. Om man är neger och får banan på sin pizza kan man nog kamma hem mellan 50000 och 100000 om man lyckas nå en förlikning. Om det går till domstol blir summorna betydligt lägre.
Citera
2011-04-22, 17:12
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cunt.Dracul
Säger killen som aldrig kommer få ett arbete.

LOL! Ska tänka på det när jag drar till jobbet på Tisdag ...

Får man en gratis pizza ska man fan vara tacksam! Om det inte passar så kan man skita i att äta den, och inte gnälla om "rasism"!

Förresten har dom väl inte ens pizza i Somalia? Där käkar man väl gräs och sand och liknande? No joke!
Citera
2011-04-22, 17:55
  #17
Avstängd
Flow91s avatar
Du måste verkligen vara ett troll. Mata inte trollet!
Citera
2011-04-22, 17:59
  #18
Medlem
Gå och gråt ut hos DO då din jäkla nogger, då kan du nog få ett par tusen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback