Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-21, 21:40
  #601
Medlem
MaQens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G73
Alltså kom igen, detta fan-boy kriget hör väl inte hemma i den här tråden, vem fan bryr sig om det egentligen? Xbox Live kostar bla bla, det blir väl roligare att spekulera kring hårdvara/spel osv.

Ser fram emot E3 nu där vi får se riktigt feta gameplayrullar från Xbox One och förhoppningsvis PS4, efter det så får vi se vilken konsol som hamnar i min tvbänk iaf.


Håller med dig Vill verkligen se något extremt bra stealthspel från dom Möjligtvis något "nytt" som vi inte sett så mycket av innan.
Citera
2013-05-21, 21:46
  #602
Medlem
Jag ser varken på tv eller gillar sport.
Den här streamningen kändes riktad till män i USA.
Riktigt tråkigt.
Det ser inte ut att bli så stor succé för XBOXone här i Europa.
Citera
2013-05-21, 21:47
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownAwareness
Wow! Man kan leana i nya CoD! Sicken innovation! Helt sjukt ju!

Aaa tänk asså att kunna stå bakom väggen och luta sig ut och skjuta lite terrorister. Sjukt!
Citera
2013-05-21, 21:47
  #604
Medlem
Nytt-kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
http://www.vg247.com/2013/05/21/xbox...parate-device/

Bekräftat att tv-delen bara funkar i USA vid release. De siktar på att få det att fungera världen runt på sikt, frågan är ju hur många år bort det är?
Hahahahaha vad var det jag sa

En sak som är positivt är att den iallafall kommer klara satellit i usa och då klar iallafall hårvaran av det. Sen känns det mer tveksamt om Sverige blir prioriterat och om Canal+ och Viasat kommer certifiera hårdvaran. Känns tveksamt med tanke på att dom vill ha monopol på hårdvaran...




Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
14-15 åringar på Flashback? Myndighetsregeln borttagen?
Lägg fram ett bevis på att dom är under 18 utan att outa någon. Om du inte kan det är det OT och då är det en varning till dig som gäller.
__________________
Senast redigerad av Nytt-konto 2013-05-21 kl. 21:51.
Citera
2013-05-21, 21:49
  #605
Medlem
G73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Jag ser varken på tv eller gillar sport.
Den här streamningen kändes riktad till män i USA.
Riktigt tråkigt.
Det ser inte ut att bli så stor succé för XBOXone här i Europa.

Microsoft körde en presentation i en timma och ville få ut något utav det viktiga för dom, varför skulle de inte ta upp något som är så pass stort på den Amerikanska marknaden? Vi kommer garanterat få något hit till Europa med, men kanske inte direkt vid release.
Citera
2013-05-21, 21:49
  #606
Medlem
Ricques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
http://www.vg247.com/2013/05/21/xbox...parate-device/

Bekräftat att tv-delen bara funkar i USA vid release. De siktar på att få det att fungera världen runt på sikt, frågan är ju hur många år bort det är?

Leverera en "halvfärdig" produkt i typ resten av hela världen, classic. Att få dit en tv-tablå som passar övriga länder, ska det vara så svårt? NFL förstår jag, med alla licenser and stuff. Eller har jag missförstått hela grejen med Live-tv? Ska den ersätta boxarna från ComHem, Viasat m.m?
__________________
Senast redigerad av Ricque 2013-05-21 kl. 21:52.
Citera
2013-05-21, 21:51
  #607
Medlem
PeterMangss avatar
Verkar awsome! ett solklart val för mig. Nu får man bara hoppas att det finns ett Gta spel bland dem första spelen, men whatever lär köpa dom flesta ändå
Citera
2013-05-21, 21:52
  #608
Medlem
ronken82s avatar
Efter att ha läst både Aftonhorans artikel och era faktapåståenden angående Xbox One, så kan jag lugnt och eftertänksamt som äggskallen i riksdagen, säga att Ms inte kommer att få en sikel ur min sparbössa, giriga kräk! , nej det blir vid Teutates en Ps4 !
Citera
2013-05-21, 21:54
  #609
Medlem
Nytt-kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMangs
Verkar awsome! ett solklart val för mig. Nu får man bara hoppas att det finns ett Gta spel bland dem första spelen, men whatever lär köpa dom flesta ändå
Måste då få fråga dig och ni andra som blev sugna på den här produkten. Varför vill ni ha den, vad ser ni för funktioner som är så bra?

Ni kan ju inte säga spelen eftersom dom inte ens visat upp det ännu, var bara trailers och inget från själva spelet
Citera
2013-05-21, 21:56
  #610
Medlem
De gav upp spelmarknaden, Sony har vunnit, stort. Dator är alltid bäst ofc.
Citera
2013-05-21, 21:56
  #611
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Aaa tänk asså att kunna stå bakom väggen och luta sig ut och skjuta lite terrorister. Sjukt!
Antagligen en funktion som kommer funka med att Kinect känner av att du lutar dig höger/vänster, så ja det är sjukt coolt och kommer ge en inlevelse andra konsoler inte kan ge.

Citat:
Ursprungligen postat av AkForce
De gav upp spelmarknaden, Sony har vunnit, stort. Dator är alltid bäst ofc.
Välkommen in i matchen: http://www.polygon.com/2013/5/20/434...-the-next-xbox

Citat:
"It's a lot of laying the foundation, and then just a couple weeks later we go to E3, and E3 is all about the games. It's going to be tons of exclusives [and] world premieres."
__________________
Senast redigerad av Fina Gubben 2013-05-21 kl. 22:00.
Citera
2013-05-21, 21:57
  #612
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytt-konto
Hahahahaha vad var det jag sa

En sak som är positivt är att den iallafall kommer klara satellit i usa och då klar iallafall hårvaran av det. Sen känns det mer tveksamt om Sverige blir prioriterat och om Canal+ och Viasat kommer certifiera hårdvaran. Känns tveksamt med tanke på att dom vill ha monopol på hårdvaran...

Mycket tveksamt ja. I Europa kommer ju UK först, därefter kommer väl säkert tyskarna. Sedan ska väl sydeuropéerna ha sitt också. Först därefter kommer väl Sverige/Norden. Men frågan är ju hur Canal Digital och Viasat ställer sig till detta? Som du säger är de ju väldigt måna om monopol på hårdvaran.

Citat:
Ursprungligen postat av Ricque
Leverera en "halvfärdig" produkt i typ resten av hela världen, classic. Att få dit en tv-tablå som passar övriga länder, ska det vara så svårt? NFL förstår jag, med alla licenser and stuff. Eller har jag missförstått hela grejen med Live-tv? Ska den ersätta boxarna från ComHem, Viasat m.m?

Som jag förstod artikeln så måste du fortfarande ha din tv-box och koppla in den i XboxOne.
Det där med NFL är ett försök att sälja något som i stort sett redan finns. I USA går det utmärkt att titta på NFL via sin PS3 tex. Det här med fantasy football går utmärkt att följa via smartphones och tablets.

Xbox kommer alltid att vara en USA-centrerad produkt där det största krutet läggs på dem. Frågan är ju hur långt de kommer att gå för att göra dessa funktioner bra och tillgängliga i mindre länder som Sverige?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback