Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-30, 14:21
  #433
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clickflickan
Inte alls, kändes precis som vanligt. Bara extremt skönare känsla, sån eufori jag typ aldrig känt och så positiv till ALLT i livet, även sånt jag hatar helt grym känsla jag sååå gärna vill känna igen...

Förstår! Har du skjutit tjack någon gång? Låter som en panna bra tjack du beskriver men det är väl långsökt. Tror detta är ett mysterium. Man kan bara spekulera.
Citera
2023-12-30, 14:30
  #434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Förstår! Har du skjutit tjack någon gång? Låter som en panna bra tjack du beskriver men det är väl långsökt. Tror detta är ett mysterium. Man kan bara spekulera.
Ja det har jag och till skillnad från detta så sved det något förjävligt... och inte alls samma känsla. Visst, en nice känsla men inte samma eufori eller lika skön känsla i kroppen. Mer uppåt och speedad men inte lika positiv. Alltså det är som du säger, går bara att spekulera.. men ville mest ha hjälp med vad jag ska köpa och testa först! Vad det liksom mest troligt skulle kunna vara
Citera
2023-12-30, 14:42
  #435
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clickflickan
Ja det har jag och till skillnad från detta så sved det något förjävligt... och inte alls samma känsla. Visst, en nice känsla men inte samma eufori eller lika skön känsla i kroppen. Mer uppåt och speedad men inte lika positiv. Alltså det är som du säger, går bara att spekulera.. men ville mest ha hjälp med vad jag ska köpa och testa först! Vad det liksom mest troligt skulle kunna vara

Okej! Kan vi utesluta det då.

En till tanke. Bankade stavar, om dom kommer ifrån USA så kanske dom lagt i crystal meth, det är ju något många i Sverige inte har skjutit.

Annars kan det vara 3-CMC är en otrolig rush på den substansen.. men det svider utav helvete.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback