Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 12:49
  #145
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Här säger Jones det totala motsatta till vad du gör nu
https://m.youtube.com/watch?v=tPLyGN...9sZm1hbg%3D%3D



Fan trollar du eller är dina föräldrar syskon på riktigt?

Det blir solklart att Jones aldrig träffat honom före den intervjun, särskilt när den första frågan från Dan är när han får komma förbi hans gym och träna.

Sedan nämner Dan att han vill lära sig ett antal tekniker som Jones använder sig av varav Jones svarar att Dan vet var han snackar om. Det är inte samma som att Jones bekräftat att Dan skulle vara legit som du påstår, det han bekräftar är att Dan vet vilka tekniker Jones använder sig av.
Citera
Igår, 12:50
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning


Fan trollar du eller är dina föräldrar syskon på riktigt?

Det blir solklart att Jones aldrig träffat honom före den intervjun, särskilt när den första frågan från Dan är när han får komma förbi hans gym och träna.

Sedan nämner Dan att han vill lära sig ett antal tekniker som Jones använder sig av varav Jones svarar att Dan vet var han snackar om. Det är inte samma som att Jones bekräftat att Dan skulle vara legit som du påstår, det han bekräftar är att Dan vet vilka tekniker Jones använder sig av.

Jag kan endast beklaga att du inte kan flytande engelska. Han säger i klippet att Dan har trovärdighet.
Citera
Igår, 12:52
  #147
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Jag kan endast beklaga att du inte kan flytande engelska. Han säger i klippet att Dan har trovärdighet.

Det är uppenbarligen inte du som inte gått färdigt grundskolan ännu varav du saknar engelskakunskaper eftersom du inte begriper innebörden av vad som sas i videon.
Citera
Igår, 12:55
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Det är uppenbarligen inte du som inte gått färdigt grundskolan ännu varav du saknar engelskakunskaper eftersom du inte begriper innebörden av vad som sas i videon.

Jodå, jag hörde vad han sade. Det är inte svart och vitt i denna världen. Vissa kan ha tagit avstånd för att Dan är så otroligt dryg. Josh barnett är för övrigt ett talanglöst fetto som förlitade sig på styrka.
Citera
Igår, 12:57
  #149
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Jodå, jag hörde vad han sade. Det är inte svart och vitt i denna världen. Vissa kan ha tagit avstånd för att Dan är så otroligt dryg. Josh barnett är för övrigt ett talanglöst fetto som förlitade sig på styrka.

Återigen han är ett stort jävla skämt där hela MMA-världen skrattar åt hans påståenden. Att du är så blåst att du går på hans påhitt gör dig bara ännu mer pinsammare.
Citera
Igår, 13:05
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Återigen han är ett stort jävla skämt där hela MMA-världen skrattar åt hans påståenden. Att du är så blåst att du går på hans påhitt gör dig bara ännu mer pinsammare.

Poängen med mitt inlägg var inte att glorifiera Dan the Wolfman. Poängen var att Tank Abbott levde i en bubbla där endast boxning och brottning/jiujitsu fungerar.

Men den främsta anledningen till detta är inte brottning utan att tank var väldigt tung och stark, kombinerat med kunskaper i brottning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback