Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-03, 18:24
  #2101
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egonomic
Jaså, jag tror att jag är Jesus Kristus. Slå det

Vill fortfarande höra vad Rolf har att säga...

Du får gärna vara jesus kristus. Jag tror inte på honom ändå
2011-08-03, 18:24
  #2102
Medlem
Pattayaruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jao123
det är migrationstarzan som har tiggt pengar på FL.
Tror att det är du och inte TS.
Du blev inspirerad av TS,därför kontaktade du han och så gjorde du en liknande tråd på FL.
2011-08-03, 18:24
  #2103
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egonomic
Var det Jao eller Rolf som skrev det där?

Det var Magge-mannen/Jao123 som skrev det genom den påhittade grisen Roffe, som för övrigt är tooookig i bacon
2011-08-03, 18:26
  #2104
Avstängd
jao123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattayarules
Tror att det är du och inte TS.
Du blev inspirerad av TS,därför kontaktade du han och så gjorde du en liknande tråd på FL.
nej det har jag inte det kan jag Lova'
2011-08-03, 19:10
  #2105
Medlem
loaDss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarginalMan
Det är riktigt, sen är det ju också såhär att lämna ut sådan information är olagligt och Swedbank håller just nu på med en utredning, räkna med att någon kommer få lämna sitt jobb då banksekretessen är rätt hård.

Haha
2011-08-03, 19:15
  #2106
Medlem
Skägg-Krales avatar
Tråden självdog, men som TS skulle sagt; "Gå med gud, so trollas vi igen en annan dag"
2011-08-03, 23:14
  #2107
Medlem
FrasseFloyds avatar
Jag hade velat säga att tråden är låst p g a bristande diskussionsunderlag, men då kommer någon bara säga att Rolf inte riktigt är färdigdiskuterad, eller något sådan. Jag låser därför tråden och det för att den flippat ur totalt. Den handlar inte längre om privatekonomi och kommer därför flyttas härifrån så småningom.

/moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback