Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-21, 17:37
  #31453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerking1
Absolut , helt rätt jag sa samma sak en ordentlig deff hade nog gjort skillnad . Han har Laro (metadon) utskrivet som han tagit i över 10år hans testo värden låg på 2 vilket är lågt så han skulle få nebido utskrivet men mottagningens läkare gick i pension så han lär inte trt behandling på ett tag
Saken är att :
Han har redan påbörjat en testo E kur med en annan polare men nu vill han köra en oral kur i någon vecka till testot för att få bättre resultat . Kan man köra exempel : testo E året runt och lägga till en winstrol kur i några veckor och sedan lägga av med winnar och fortsätta testo only igen?

Ja det kan han. Bara levern orkar med det också. Vet inte vilken påverkan metadon har på levern men om den har det så skippa tabletter helt. Då får han istället lägga till någon inject eller att han ökar dosen testo periodvis.
Citera
2022-11-21, 18:16
  #31454
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Ja det kan han. Bara levern orkar med det också. Vet inte vilken påverkan metadon har på levern men om den har det så skippa tabletter helt. Då får han istället lägga till någon inject eller att han ökar dosen testo periodvis.

Metadon har ingen negativ påverkan på levern, det gäller även alla opioder/opiater. Dock ska de som har nedsatt leverfunktion vara försiktiga då det kan leda till reducerad metabolism.
Citera
2022-11-22, 01:20
  #31455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Ja det kan han. Bara levern orkar med det också. Vet inte vilken påverkan metadon har på levern men om den har det så skippa tabletter helt. Då får han istället lägga till någon inject eller att han ökar dosen testo periodvis.


Är det bättre om han höjer dosen testo istället för att klämma in orala , han kör testo e 250 e5d , vad tror du om han höjer de till Testo E 500mg e5d istället ?
Citera
2022-11-22, 12:44
  #31456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerking1
Polaren ska börja sin första kur , han har rätt mycket fett och väldigt lågt testo värden BT och hela kittet , han har hoppat på testo E och tänker köra de länge alltså inga planer att hoppa av på ett tag .
Han vill bygga muskler och bränna fettet samtidigt .
Undrar lite vad som är bäst ?
Han funderar på
* Fortsätta med testo e 250 e5d
*klämma in winstrol

Hur ska han lägga upp det om han kör winstrol i några veckor men inte tänker lägga av med testot på kanske månader om inte ett par år? Kan han hoppa av win och fortsätta med testo ?
Lite luddigt förklarat ? Ställ gärna frågor

Citat:
Ursprungligen postat av Tigerking1
Är det bättre om han höjer dosen testo istället för att klämma in orala , han kör testo e 250 e5d , vad tror du om han höjer de till Testo E 500mg e5d istället ?

Varför ska han höja dosen? Det är hans första kur. Han ska redan öka dosen?

Hur långt in på kuren är han? Har oljorna ens "kickat in", nått steady state? Så han verkligen fått utvärdera sin dos rättvist?

1 ml (250 mg) E5D är 350 mg EW. Det är en rimlig passande veckodos för sin förstakur.

Du snackar nu om dubbla dosen, 700 mg EW som nybörjartjockis? Då lär du åka på gyno. Desto mer fett du har desto mer aromatisering (östrogen). Givetvis också individuellt hur mycket aromatisering.


Att han överväger winstrol i sin sits tänker jag inte ens kommentera.
Citera
2022-11-22, 20:55
  #31457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Metadon har ingen negativ påverkan på levern, det gäller även alla opioder/opiater. Dock ska de som har nedsatt leverfunktion vara försiktiga då det kan leda till reducerad metabolism.
Bäst är väl om han börjar med en lägre dos då kanske.

Citat:
Ursprungligen postat av Tigerking1
Är det bättre om han höjer dosen testo istället för att klämma in orala , han kör testo e 250 e5d , vad tror du om han höjer de till Testo E 500mg e5d istället ?

500mg e5d blir 700mg ew, klarar han att köra det utan att aromatisera så är det bättre än lägga till något annat.
Han skulle kunna lägga till primobolan istället. Det är rätt dyrt och har man otur så får man fejk.
Citera
2022-11-23, 09:49
  #31458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Bäst är väl om han börjar med en lägre dos då kanske.



500mg e5d blir 700mg ew, klarar han att köra det utan att aromatisera så är det bättre än lägga till något annat.
Han skulle kunna lägga till primobolan istället. Det är rätt dyrt och har man otur så får man fejk.


Jag har fått honom att släppa tankar kring winstrol bl.a förtillfället. sa att de är lika bra att köra testo only för att lära känna det och för att kunna känna vilket preparat som han känner av vid ev biverkningar osv.
När ni säger öka dosen testo ”periodvis” vad menas då?
500mg var en exempel fråga .
Kan ju räcka om han höjer till 300-350 ew , eller?
Är det någon som vill lägga upp ett stick schema även pct kur ? Så får han väl ta o hålla sig till det?
Har aldrig sett ett kur upplägg längre än några veckor , nu i hans fall kommer han köra minst ett år!
Citera
2022-11-23, 17:06
  #31459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerking1
Jag har fått honom att släppa tankar kring winstrol bl.a förtillfället. sa att de är lika bra att köra testo only för att lära känna det och för att kunna känna vilket preparat som han känner av vid ev biverkningar osv.
När ni säger öka dosen testo ”periodvis” vad menas då?
500mg var en exempel fråga .
Kan ju räcka om han höjer till 300-350 ew , eller?
Är det någon som vill lägga upp ett stick schema även pct kur ? Så får han väl ta o hålla sig till det?
Har aldrig sett ett kur upplägg längre än några veckor , nu i hans fall kommer han köra minst ett år!

350 ew räcker gott och väl. Han kommer må riktigt bra på den dosen. Kan bli problem om man ökar i form av aromatisering men det är väldigt individuellt. 250mg e5d blir 350mg ew.

Han kan köra 250mg e5d i 12-14 veckor. I hans fall hade jag nog kört power PCT för om han haft problem med opiater och kör metadon nu då har han vart nedstängd väldigt länge.
Citera
2022-11-27, 04:11
  #31460
Medlem
Gabbegy000s avatar
Kommer med en kanske dum fråga men när man använder sig av dom blå kanylerna för att sätta i rumpan är meningen att man ska trycka ner hela kanyler för att genomföra injektionen?
Citera
2022-11-27, 07:12
  #31461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Kommer med en kanske dum fråga men när man använder sig av dom blå kanylerna för att sätta i rumpan är meningen att man ska trycka ner hela kanyler för att genomföra injektionen?


Ja.
Citera
2022-11-27, 07:21
  #31462
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigknigt
Tja grabbar. Fick mitt resultat idag av VC och ja hade inga alls dåliga värden. Blodtrycket var lite högre än normalt. De dåliga kolesterolet helt på gränsen och de bra var lite under gränsen. Men mina levervärden var perfekta Dom funkar till o med bättre. Nästan 6 veckor sedan ja körde dbol . Dagen efter sista tab blev de Liv.52. Så jag undrar , kan ja eller borde ja avstå att slänga in dbollar igen med doseringen 30mg ED?

Du har alltså sämre värden än mig som suttit bakom datorn i 18 år?
Det "dåliga" kolesterolet kan du inte träna bort. Det kräver år av bättre kost. Nu är jag i fel forumsdel. Men ta för fan inga steroider, du kommer ångra det när eller om du blir äldre.
Citera
2022-11-28, 14:35
  #31463
Medlem
snooper123s avatar
Hej!
Fråga nr 1: jag bor på behandlingshem och vill börja ta en kur. Kan dom se på urinprov om jag tagit testosteron?
Fråga nr 2: vad kan avslöja mig om jag börjar ta steroider? Alltså vad kan personalen upptäcka?

Mvh
Citera
2022-11-30, 15:08
  #31464
Medlem
.jpegs avatar
Har funderat på kura för första gången.
Är det ens värt att köra 12v, testo e, kommer jag förlora alla gains när jag blir avstängd?
Även om jag kör en riktigt pct, i kombo med anavar typ.

Tacksam för svar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback