Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-03, 03:29
  #2005
Medlem
Skvistens avatar
Vilket abonnemang krävs för att se hockey wm?

Har googlat och kollat deras sida men finner inte svaret.

Är det medium med sport för 399:-/månaden?
Citera
2024-05-09, 00:12
  #2006
Medlem
IgelBollens avatar
Nu har jag sagt upp, dock så har jag inte fått någon bekräftelse. Säg upp knappen finns fortfarande kvar och det verkar som att man kan klicka på den flera gånger utan att den försvinner...så frågan är om den avslutar innan nästa betalning eller om de kommer dra summan när min gratisvecka är slut och sedan avsluta. Någon som vet?
Citera
2024-05-09, 00:31
  #2007
Medlem
MeppoLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgelBollen
Nu har jag sagt upp, dock så har jag inte fått någon bekräftelse. Säg upp knappen finns fortfarande kvar och det verkar som att man kan klicka på den flera gånger utan att den försvinner...så frågan är om den avslutar innan nästa betalning eller om de kommer dra summan när min gratisvecka är slut och sedan avsluta. Någon som vet?

Det går inte ens att ta bort kreditkortet under betalsätt, så jag antar att de fortsätter att dra pengar så länge kortet är giltigt.

Har du valt klarna, så är du rökt för livet.
Citera
2024-05-09, 01:13
  #2008
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
Det går inte ens att ta bort kreditkortet under betalsätt, så jag antar att de fortsätter att dra pengar så länge kortet är giltigt.

Har du valt klarna, så är du rökt för livet.
Ren ondska, testar att ta bort pengarna från kontot så få vi se vad som händer.
Citera
Idag, 12:38
  #2009
Medlem
IgelBollens avatar
"Din senaste betalning misslyckades. Kontrollera dina betalningsuppgifter så fort som möjligt så att du kan fortsätta titta." - Kan fortfarande titta, fortsättning följer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback