Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-10-25, 17:37
  #37
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av echelonx
Jag har en hel del erfarenhet speciellt på sistonde.

Kännetecken brukar vara:

Utseende: Gargyl, korsning mellan djur och människa, bär på diverse vapen, rider på diverse bestar, de högre uppsatta herrarna känns ganska kungliga/monarkiska i sin stil, ganska långa
Lukt: Bränt järn, bränt kol, bränt lik, svavel, ruttna ägg
Lyder: Herren gud/Lucifer/Salomo annars högre uppsatt demon
Förmågor: Mörda, besätta, kniva, halshugga, spionage
Ljud: Känsla av att nånting går igenom väggen

De flesta som tror de har varit i kontakt med demon har inte varit det. Jag skulle nog säga att 1/10 har det.

Det bästa kännetecknet är att flera andra i rummet känner närvaro. Ett vanligt kännetecken är att flera känner att det luktar bränt järn.

Jag har dagligen kontakt. De brukar ofta be om tillåtelse om diverse saker. Själv älskar jag grabbarna, de är bra kompisar.

Det bästa jag varit med om var när en person på våningen ovanför blev knivad. Personen skrek rätt bra efter att kniven satt i. Folket runt om kring vart chockade eftersom det inte fanns någon mänsklig förövare.

Sen finns det dödsänglar också ex Himmler, Goebbels mm som är rätt goa grabbar. De luktar mer bensin mm.

Lagar våfflor i köket och jamenjo nog luktar det lite bränt järn. Nu blir det demonjakt.
Citera
2011-10-26, 13:01
  #38
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileuronTV
Vilken information vill du sprida? Att du är besatt av en demon? Jaha...vad heter den isf. "Mitt namn är Legion ty jag är många" räcker inte...var mer specifik.

Om du är besatt kan du ju inte styra din själ...så det faller på sin egen orimlighet.

Är det också orimligt att man kan vara besatt/kontrollerad (om man nu kan det) i olika grad, och/eller hela eller delar av tiden? Om så är fallet, hur vet du det?

Citat:
Ursprungligen postat av echelonx
Jag har en hel del erfarenhet speciellt på sistonde.

Kännetecken brukar vara:

Utseende: Gargyl, korsning mellan djur och människa, bär på diverse vapen, rider på diverse bestar, de högre uppsatta herrarna känns ganska kungliga/monarkiska i sin stil, ganska långa
Lukt: Bränt järn, bränt kol, bränt lik, svavel, ruttna ägg
Lyder: Herren gud/Lucifer/Salomo annars högre uppsatt demon
Förmågor: Mörda, besätta, kniva, halshugga, spionage
Ljud: Känsla av att nånting går igenom väggen

Har jag förstått detta rätt, gud, lucifer och jesus är detsamma, eller spelar åtm i samma lag? Finns det någon motsats? Eller allt är bara balanser mellan olika maktfraktioner?

Citat:
Ursprungligen postat av echelonx
Jag har dagligen kontakt. De brukar ofta be om tillåtelse om diverse saker. Själv älskar jag grabbarna, de är bra kompisar.

Kan du ge några exempel på vad de ber om tillåtelse att göra/få? Får du något i utbyte? Är de trevliga (eftersom du säger att det är bra kompisar, jag undrar om du liksom umgås med dom på något sätt som liknar det man umgås med vanliga vänner)?

Citat:
Ursprungligen postat av echelonx
Det bästa jag varit med om var när en person på våningen ovanför blev knivad. Personen skrek rätt bra efter att kniven satt i. Folket runt om kring vart chockade eftersom det inte fanns någon mänsklig förövare.

"Bästa"?

Kan du berätta mer om de exakta omständigheterna? Var det s a s en riktig, fysisk kniv? Vad hade vederbörande gjort för att förtjäna detta?

Citat:
Ursprungligen postat av echelonx
Sen finns det dödsänglar också ex Himmler, Goebbels mm som är rätt goa grabbar. De luktar mer bensin mm.

Kan jag läsa mer om detta någonstans, eller (om det är något du själv kommit fram till) kan du berätta mer? Jag fascineras av nazi-ockultism, nämligen

En sista fråga (jag kanske uppfattats som skeptisk eller dryg genom hela inlägget men jag är enbart nyfiken): Mår du genuint bättre nu, sedan du börjat få kontakt med demoner, och vad beror det isåfall på?
__________________
Senast redigerad av CXT 2011-10-26 kl. 13:10.
Citera
2011-10-26, 17:19
  #39
Medlem
ramsays avatar
det är väldigt svårt diskutera paranormalt märker jag, bara efter några sidor i tråden har man fått typ 250 olika definitioner på vad en demon är och sen ska man diskutera något helt annat baserat på något som alla har sin helt egna definition på.
Citera
2011-10-27, 21:51
  #40
Avstängd
Eternalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
det är väldigt svårt diskutera paranormalt märker jag, bara efter några sidor i tråden har man fått typ 250 olika definitioner på vad en demon är och sen ska man diskutera något helt annat baserat på något som alla har sin helt egna definition på.

Vad vill du veta?
Citera
2014-05-16, 22:14
  #41
Medlem
http://youtu.be/i4xLEM8KvJE kolla denna video han nämner legion , Burn them souls for the legion... Take up di perfection. Låter lockande !!!!
Citera
2024-03-30, 12:31
  #42
Medlem
fellowvessels avatar
Jag har märkt att varelser inom en kropp knappt märks att man har dem i sig, det är inte som på film där ens huvud snurrar 360 grader & blir grönt och så.

Ett sätt att märka att man har sällskap från andra dimensioner är att man blir bättre på språk & till och med kan prata språk man inte kan i och för sig delvis & fläckvis. Ibland blir jag förvånad på ord som kommer ur min mun.

För vissa entiteter är man en busskur för andra en bostad.
Citera
2024-03-30, 21:42
  #43
Medlem
fellowvessels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Jag har märkt att varelser inom en kropp knappt märks att man har dem i sig, det är inte som på film där ens huvud snurrar 360 grader & blir grönt och så.

Ett sätt att märka att man har sällskap från andra dimensioner är att man blir bättre på språk & till och med kan prata språk man inte kan i och för sig delvis & fläckvis. Ibland blir jag förvånad på ord som kommer ur min mun.

För vissa entiteter är man en busskur för andra en bostad.
Vad tystna ni blev era förljugna sopprötter.
Citera
2024-03-31, 08:04
  #44
Medlem
TwoThousands avatar
För att bli besatt och besvärad av demon kan känna närvaro när begår grova synder tillkallar dom.

Har varnat på låtsas att vara på platsen när paranormal aktivitet sker, var inte bra se oheliga väsen.

Försöker att ta kontakt med människan dessa oheliga väsen manipulerar vilseleder människor till vansinnet och begäret.

Försöker att kasta ut dom oheliga väsen avskyr när begår motsatsen till dödssynden begått.
__________________
Senast redigerad av TwoThousand 2024-03-31 kl. 08:09.
Citera
2024-04-01, 07:17
  #45
Medlem
TwoThousands avatar
Har svårt ta dig seriöst har inte sett dig gå upp gentemot oheliga ande väsen motstått frestelsen till att begå dödssynder som förgör själen.

Gudomliga ting känner till mig.
Bli inte förnekad tillträdde till himlen på domens dag.
Suttit av hela tusen år nere i helvetets fängelsehålor.
Den heliga ande håller oss på säkert avstånd till döden.
Citera
2024-04-03, 10:16
  #46
Medlem
TwoThousands avatar
Min vän har gjort det överdrivet och syndat att demon påminner honom om det.
Den byter skepnad och kör olika röster när den besvärar för mildare dödssynder.

Fråga mig ska genast kasta ut sataniska bestialiska oheliga ande väsen åt dig.

Folk har fel världsbild inte beblanda sig med ovetande om verkligheten människor.
Kastade ut en demon blev stämplad terrorist och hamna på en lista för brottslingar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback