Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-13, 02:35
  #181
Medlem
Granskogens avatar
Hur gick det? uppdagades det aldrig? hoppas kroppen är såpass smart att den inte tar upp mer av just den substansen än vad den orkar, värre om det vore något annat kanske men jag är ingen opartisk läkare. Problemet med att ringa upplysningen är att dom i princip alltid säger att man ska åka in akut, förmodligen för att dom ska ha ryggen fria senare. man skulle ha en HELT opartisk och ej juridiskt bindande fälla som kunde ge mer fakta råd. Men har du ett svagt kärl i hjälrnan lär ju det brista, antar att huvudvärken var förjävlig.. tror dock Ts överlevde sitt misstag vore dock intressant om Ts sökte vård vad dom sa och gjorde åt det hela
Citera
2012-09-29, 09:42
  #182
Medlem
Tjena intresserad hur d gick om du nu överlevde de ända e ju at du fick en OD å somna SOMNA IN hör av dig
Citera
2012-09-30, 19:18
  #183
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granskogen
Hur gick det? uppdagades det aldrig? hoppas kroppen är såpass smart att den inte tar upp mer av just den substansen än vad den orkar, värre om det vore något annat kanske men jag är ingen opartisk läkare. Problemet med att ringa upplysningen är att dom i princip alltid säger att man ska åka in akut, förmodligen för att dom ska ha ryggen fria senare. man skulle ha en HELT opartisk och ej juridiskt bindande fälla som kunde ge mer fakta råd. Men har du ett svagt kärl i hjälrnan lär ju det brista, antar att huvudvärken var förjävlig.. tror dock Ts överlevde sitt misstag vore dock intressant om Ts sökte vård vad dom sa och gjorde åt det hela

Update finns på sida 14.
Citera
2012-10-02, 11:31
  #184
Medlem
Valtieris avatar
Folk här måste generellt sluta nojja och lipa om polisen hela tiden!
I varje tråd som den här är det "buuhuu jag vill inte bli tagen av konstapeln!"

"buuhuu jag vill inte få böter för då kan jag inte köpa nya converse!"

Kom igen..... och ring 1177 ist för FB
Citera
2012-10-03, 03:27
  #185
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFlashbacker
Update

För det första så har jag goda erfarenheter inom Drog världen.

För det andra så snacka inte om hur kvallén är eller att man inte kan överdosera det, Jag var nära döden när jag bomba detta.

För det tredje gillar jag testa gränser och inta höga doser, Och nej jag trollar inte.

Häng med i mitt tempo elr så kan ni droppa mina trådar. Hälften här inne är snorungar & snackar skit bakom skärmen.

FRED

Bara en fråga då... Varför ens lägga upp den i drogakuten om du ändå bara är coolare än alla andra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback