Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 08:03
  #757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HopplostFall90
Jag gick upp strax efter 09 nu i torsdags 25 /4..
Hämtade 7 herrar som fick följa med till polaren. La verkligen inte upp allt rakt upp o ner på tallriken kanske 1 totalt o sen fylldes det på 1 gång till så max 1.5-2 på hela kvällen som jag var där och lämnade en liten hög när jag gick dit jag skulle sova. 1så polaren skulle kunna klara av resterande av natten.. ingen sömn mellan torsdag och fredag hittills.. iväg från fredagseftermiddagen tills man var hemma vid 18 igen.
Ska inflika att jag kan tvinga i mig mat och dricker allt från vatten, alkohol, saft och allt som strupen gillar. Och vilken mat som helst.mina ögon ändras heller inte så som vännernas gjort.
Natten mellan fredag och lördag bestod mest utav scrollande ungefär som de ser ut nu.. inga skuggmänniskor ännu men hörseln är ju 3 gånger så intensiv än vanligt. Får se om det kanske blir lite sömn inatt.. annars går vi även på söndagen utan sömn.. ska tilläggas att ja har ca 1.5 kvar i påsen. O har gett och bjudit bort ca 2herrar.

Fortsättning följer 😉😘

Fortsättning natt mellan lördag och söndag :
Lyssnade på poddar minns dock inte hur många bara att jag hade lagt mig i sängen runt 02.45. Vaknade med ett ryck 03.14 över att höra mig själv snarka och försöker få mina händer att sträckas ut. Drömmer mer verklighetsdrömmar då jag verkligen skulle packa lådor, när jag ligger i sängen, det var som att jag inte sov. Såg lådorna framför mig , i min hand och mina försök att få dem att stå rätt för att kunna packa flera.
Klockan är nu 08. Det vill säga att jag fått 10 min max 20 mins sömn sen i torsdags. Är extremt ljuskänslig, mycket saliv som produceras och ja gör något skevt med tungan och konstiga ljud. Jag har bytt linorna mot duttar i snus locket istället för att tjafsa med en tallrik. Tung i kroppen, tar år o dar innan jag kommer till skott även om hjärnan säger åt mig att GÖR DE DU MÅSTE GÖRA NU! Igår kändes det som att det var söndag och jag var bombsäker på det. Det här måste ta slut idag / ikväll för att kunna vara människa under veckan som kommer. Det är ca 1 herre kvar av de som köptes i torsdags. Känns rätt skönt ändå att jag inte smällt i mig alla 7 själv
Citera
2024-04-28, 08:15
  #758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HopplostFall90
Fortsättning natt mellan lördag och söndag :
Lyssnade på poddar minns dock inte hur många bara att jag hade lagt mig i sängen runt 02.45. Vaknade med ett ryck 03.14 över att höra mig själv snarka och försöker få mina händer att sträckas ut. Drömmer mer verklighetsdrömmar då jag verkligen skulle packa lådor, när jag ligger i sängen, det var som att jag inte sov. Såg lådorna framför mig , i min hand och mina försök att få dem att stå rätt för att kunna packa flera.
Klockan är nu 08. Det vill säga att jag fått 10 min max 20 mins sömn sen i torsdags. Är extremt ljuskänslig, mycket saliv som produceras och ja gör något skevt med tungan och konstiga ljud. Jag har bytt linorna mot duttar i snus locket istället för att tjafsa med en tallrik. Tung i kroppen, tar år o dar innan jag kommer till skott även om hjärnan säger åt mig att GÖR DE DU MÅSTE GÖRA NU! Igår kändes det som att det var söndag och jag var bombsäker på det. Det här måste ta slut idag / ikväll för att kunna vara människa under veckan som kommer. Det är ca 1 herre kvar av de som köptes i torsdags. Känns rätt skönt ändå att jag inte smällt i mig alla 7 själv
Haha Fyfan vilken igenkänningsfaktor 🤣
Citera
2024-04-28, 16:57
  #759
Medlem
Samowiedzas avatar
12 dagar / 11 nätter.

Verklighetsuppfattningen stämde kanske inte helt överrens med verkligheten men inte värsta grejen.

Väldigt andfådd & spydde blod var väl det jobbigaste, men det gör jag då och då.
Citera
2024-04-28, 22:59
  #760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HopplostFall90
Fortsättning natt mellan lördag och söndag :
Lyssnade på poddar minns dock inte hur många bara att jag hade lagt mig i sängen runt 02.45. Vaknade med ett ryck 03.14 över att höra mig själv snarka och försöker få mina händer att sträckas ut. Drömmer mer verklighetsdrömmar då jag verkligen skulle packa lådor, när jag ligger i sängen, det var som att jag inte sov. Såg lådorna framför mig , i min hand och mina försök att få dem att stå rätt för att kunna packa flera.
Klockan är nu 08. Det vill säga att jag fått 10 min max 20 mins sömn sen i torsdags. Är extremt ljuskänslig, mycket saliv som produceras och ja gör något skevt med tungan och konstiga ljud. Jag har bytt linorna mot duttar i snus locket istället för att tjafsa med en tallrik. Tung i kroppen, tar år o dar innan jag kommer till skott även om hjärnan säger åt mig att GÖR DE DU MÅSTE GÖRA NU! Igår kändes det som att det var söndag och jag var bombsäker på det. Det här måste ta slut idag / ikväll för att kunna vara människa under veckan som kommer. Det är ca 1 herre kvar av de som köptes i torsdags. Känns rätt skönt ändå att jag inte smällt i mig alla 7 själv

Sista uppdateringen : ingen chans till sömn på hela dan, dvs full rulle konstant. Seg i kroppen , nedstämd , huvudvärk, lättretlig, ont i tänderna och jag har bara tagit nasalt så snoken är nog rätt paj nu. Lagt undan de som finns kvar då jag inte känner att det ger någon effekt mer än att dra mig längre ner i depressionen som jag stött på nu den senaste timman. Och käften går i ett.. så va har vi räknat ut av detta. Tjack/tjo/ blommor osv gör en pigg så man lätt kan vara vaken 2-3 dagar non stop utan att verka påtänd. MEEEN man måste se till syy dricka och försöka få i sig Mat. Jag hoppas på sömn nu om inte allt för lång tid. Så torsdag, fredag , lördag och söndag. Räcker gott och väl.

Tack för mig!
Citera
2024-04-29, 00:17
  #761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HopplostFall90
Sista uppdateringen : ingen chans till sömn på hela dan, dvs full rulle konstant. Seg i kroppen , nedstämd , huvudvärk, lättretlig, ont i tänderna och jag har bara tagit nasalt så snoken är nog rätt paj nu. Lagt undan de som finns kvar då jag inte känner att det ger någon effekt mer än att dra mig längre ner i depressionen som jag stött på nu den senaste timman. Och käften går i ett.. så va har vi räknat ut av detta. Tjack/tjo/ blommor osv gör en pigg så man lätt kan vara vaken 2-3 dagar non stop utan att verka påtänd. MEEEN man måste se till syy dricka och försöka få i sig Mat. Jag hoppas på sömn nu om inte allt för lång tid. Så torsdag, fredag , lördag och söndag. Räcker gott och väl.

Tack för mig!
Vatten & magnesium kan hjälpa dig på vägen. Pallar du så försök att fixa till en en omelett.
Citera
2024-04-29, 23:51
  #762
Medlem
Babbisbabbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HopplostFall90
Sista uppdateringen : ingen chans till sömn på hela dan, dvs full rulle konstant. Seg i kroppen , nedstämd , huvudvärk, lättretlig, ont i tänderna och jag har bara tagit nasalt så snoken är nog rätt paj nu. Lagt undan de som finns kvar då jag inte känner att det ger någon effekt mer än att dra mig längre ner i depressionen som jag stött på nu den senaste timman. Och käften går i ett.. så va har vi räknat ut av detta. Tjack/tjo/ blommor osv gör en pigg så man lätt kan vara vaken 2-3 dagar non stop utan att verka påtänd. MEEEN man måste se till syy dricka och försöka få i sig Mat. Jag hoppas på sömn nu om inte allt för lång tid. Så torsdag, fredag , lördag och söndag. Räcker gott och väl.

Tack för mig!



Ja man blir rätt mör efter 4 dygn på tjack, men fan va kul det är!
Tips är tvinga i sej mat och dryck! Under tiden du kör! Järn, magnesium, c-vitamin, e-vitamin som extra tillskott och så multivitaminer! Gärna vätskeersättning med!
Och när det är dags att sova så är det så
Citera
2024-05-01, 07:53
  #763
Medlem
Nkpgisits avatar
8 dygn har jag för mig och när jag va hyfsat ny på doset och särskilt IV så älskade jag att vaka länge men efter 2-3 år så ändrade jag min uppfattning och nu så orkar jag inte va vaken så länge och har eller ingen motivation till att va vaken så länge. Går åt jävligt mycket dos som bara är slöseri egentligen då vid 3-4 dygn (kom skevheten för mig) så krävdes det många pannor per dygn och det ända det gör är att göra en knepigare och knepigare och för att inte tala om vad tid jag la ner på att hitta svar…. Kunde sitta i timmar men det kändes som 30 min för att få i mig en panna. Och att äta och dricka var inga problem när jag va lite ingåd på det men när jag körde sådana race så blev jag alltid så skev så jag helt glömde bort vad mat och vatten var för något.

Nu blir jag oftast knepig direkt om jag inte tar väldigt små doser som att IV:a en 0.2-0.3a men centralstims har för länge sedan tappat sin charm och allt som var positivt finns inte kvar. Så som att bli väldigt social, driftig, nyfiken och kreativ. Nu blir jag sjukt inåtvänd, tystlåten, osocial, folkskygg, lat och stel. Jag började min amfetamin-karriär 2017 och hade testat att snorta och bomba en gång innan men så testade jag det IV och det är det sämsta beslut jag tagit i livet. Men jag va 16 skulle snart fylla 17 när jag testade amfetamin IV och sen dess har det varit allt från bostadslöshet där jag fick ta och stjäla kött några gånger i veckan för att ha råd med knark samt olika typer av klassiska pundar-bryt och hade en period då jag sålde dos och lite annat där jag hade fri tillgång till det så den perioden va väldigt dekadent och IV:ade sjuka mängder dos per dag. Kommer ihåg att jag kunde injicera en panna på 1.5g och gå och lägga mig och sova 3-4 timmar efteråt utan problem. Har har även suttit inlåst 2+ år och och haft jobb och sambo där jag tog någon gång i veckan. Detta är mellan 2016-2024. Även gjort en frivillig behandling uppe i Kramfors som i 9 månader som jag kom hem från för lite över en månad sedan och klev på PV och doset nästan direkt. Även gjort en snabb vända på Basta arbetskollektiv för att slippa LVM.

Nu håller jag på att plugga upp betyg ifrån grundskolan samt gymnasiet då jag inte gick ut grundskolan eller gått på något gymnasium. Trivs väldigt bra i skolan och känns bra att ta tag i sådana saker som jag struntade i förut.

Såg nu hur långt inlägget är och där inte mycket alls har med själva frågan att göra. Skulle försöka få lite sömn vid 05 tiden då jag ska iväg vid 10 och hjälpa min lillebror att flytta men någon sömn känns ganska onödigt nu då det blir en knapp timma om jag lyckas somna på sekunden vilket jag inte lär göra. Varit vaken i 2 dygn nu och känns som någon plussat på en dag då tiden åkt i ultrarapid.

Får bli att gå och ta en dusch samt äta lite kött med rödvinssås till frukost. Mina ögon ser lite halv sådär ut med röda områden och större pupiller så får kanske nog ta och vila ögonen lite iallafall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback