Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-23, 01:01
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Kan ni inte sluta med sånt här trams! Väx upp och försök vara sakliga! Vad 17 har kommunism med detta att göra?

men herregud det var en liknelse, som du ändå inte är tillräckligt påläst för att förstå. Så släpp sargen nu
Citera
2011-12-23, 08:35
  #14
Medlem
Hej igen nazister och kommunister.

vad blir bäst: 10.000 fastpris på blocket
eller: tradera-auktion där högsta bud vinner.

vad tror ni?
Citera
2011-12-23, 14:56
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Hej igen nazister och kommunister.

vad blir bäst: 10.000 fastpris på blocket
eller: tradera-auktion där högsta bud vinner.

vad tror ni?

Mobila guldnummer (t.ex. nummer i stil med 070-XXYY000) kostar 5000kr om man köper dem rakt från telia. Vet inte hur det är med fasta nummer men jag har svårt att se att de skulle vara ofantligt mycket dyrare. Inte det nummer du har åtminstone, då det inte sticker ut väldigt mycket. Någon annan teliaanställd här som vet vad fasta guldnummer kostar?

Mitt tips är därmed att köra en traderaauktion och börja runt 4-5000..

(och det här med att någon kallade mig nazist tar jag väldigt mycket avstånd ifrån, bara för att förtydliga detta)
Citera
2011-12-23, 16:16
  #16
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
men herregud det var en liknelse, som du ändå inte är tillräckligt påläst för att förstå. Så släpp sargen nu

Om du ändå mest skriver för att trycka ner andra med underliga antaganden, tycker jag du ska använda PM istället.

En trevlig ton och sakliga argument kommer du mycket längre med.
Citera
2011-12-23, 18:59
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Om du ändå mest skriver för att trycka ner andra med underliga antaganden, tycker jag du ska använda PM istället.

En trevlig ton och sakliga argument kommer du mycket längre med.

Det här är nog det värsta jag vet, när folk drar sina egna slutsatser om mig utan att ha en aning. Jag kan säga att du har fel, men jag orkar inte gå in på varför. Hur som så tycker jag inte du ska säga åt andra att hålla en trevlig ton och sakliga argument när du inte själv lever upp till det. Nu hoppar jag av den här tråden för jag får ändå inga sakliga argument från någon i dom spörsmål jag öppnat upp.
Citera
2011-12-23, 19:34
  #18
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Det här är nog det värsta jag vet, när folk drar sina egna slutsatser om mig utan att ha en aning. Jag kan säga att du har fel, men jag orkar inte gå in på varför. Hur som så tycker jag inte du ska säga åt andra att hålla en trevlig ton och sakliga argument när du inte själv lever upp till det. Nu hoppar jag av den här tråden för jag får ändå inga sakliga argument från någon i dom spörsmål jag öppnat upp.

Som sagt, fortsätt i PM om du absolut inte kan hålla dig.
Citera
2011-12-24, 10:28
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Som sagt, fortsätt i PM om du absolut inte kan hålla dig.

sluta lek moderator
Citera
2011-12-24, 12:04
  #20
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
sluta lek moderator
Ge dig för fan, tjatigare och envisare har jag sällan varit med om
__________________
Senast redigerad av stelex 2011-12-24 kl. 12:30.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback