Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-03, 06:11
  #313
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ingen än som lyckats lista ut varför han inte var närvarande och vad han gjorde?
(Zoccer gör dig inte besväret att kommentera om du inte verkligen har fakta på vart han varit)
Han åkte på en förkylning så därför var han inte närvarande. Men som han själv har sagt, det kommer fler chanser och han kommer driva frågan igen. Det vet jag med största säkerhet!
Citera
2012-03-03, 08:27
  #314
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Explicite
Han åkte på en förkylning så därför var han inte närvarande. Men som han själv har sagt, det kommer fler chanser och han kommer driva frågan igen. Det vet jag med största säkerhet!

Hoppas han inte får en sticka i fingret eller ett skrubbsår på knät nästa gång, vem vet hur länge han bli borta då
Citera
2012-03-03, 19:56
  #315
Medlem
zoccers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Explicite
Han åkte på en förkylning så därför var han inte närvarande. Men som han själv har sagt, det kommer fler chanser och han kommer driva frågan igen. Det vet jag med största säkerhet!
Förkylning my ass!
Han knarkade sig medvetslös som vanligt för att slippa skammen att stå i riksdan och försvara sin korkade interpellation där han visste att han skulle bli fullständigt överkörd. Det vet jag med säkerhet.
Citera
2012-03-03, 23:58
  #316
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Förkylning my ass!
Han knarkade sig medvetslös som vanligt för att slippa skammen att stå i riksdan och försvara sin korkade interpellation där han visste att han skulle bli fullständigt överkörd. Det vet jag med säkerhet.

Blablabla. Har du något att säga som inte bara är bullshit? Vet du varför han inte var där PÅ RIKTIGT? Känner du han? Gör någon? Nä. Jag vet inte varför han inte var där, därför säger jag ingenting om det. Men du verkar ju sitta på väldigt mycket information!
__________________
Senast redigerad av jamesdean 2012-03-05 kl. 21:17.
Citera
2012-03-04, 17:12
  #317
Medlem
svantarn88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Förkylning my ass!
Han knarkade sig medvetslös som vanligt för att slippa skammen att stå i riksdan och försvara sin korkade interpellation där han visste att han skulle bli fullständigt överkörd. Det vet jag med säkerhet.

Men du ljuger.
Citera
2012-03-05, 22:22
  #318
Medlem
zoccers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Blablabla. Har du något att säga som inte bara är bullshit? Vet du varför han inte var där PÅ RIKTIGT? Känner du han? Gör någon? Nä. Jag vet inte varför han inte var där, därför säger jag ingenting om det. Men du verkar ju sitta på väldigt mycket information!
Inte för att ditt inlägg direkt inbjuder till ett hyggligt svar, så är det ändå så att jag vet vad som hände i just detta fall. Och det är i stora drag det jag redan två gånger förmedlat, men alltid är det nån som kommer dragandes med påhitt som att han var förkyld eller nåt annat.
Citera
2012-03-06, 07:42
  #319
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Inte för att ditt inlägg direkt inbjuder till ett hyggligt svar, så är det ändå så att jag vet vad som hände i just detta fall. Och det är i stora drag det jag redan två gånger förmedlat, men alltid är det nån som kommer dragandes med påhitt som att han var förkyld eller nåt annat.
LoL, kastar du sten i glashus också

Sen innan du inte har bevis på vad han gjorde den dagen, så gör dig inte besväret med att försöka ge illusionen om veta vad han gjorde just då.
Citera
thc

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback