Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-02, 03:33
  #1
Medlem
paprikaflickans avatar
om jag är hemma själv använder jag nästan aldrig något annat än amfetamin, på exempelvis extacy är jag ju oftast ute och dansar så då är det ju inte lika lätt att vara "introperspektiv" sas, men tror att jag har märkt av detta även på E.

Till ämnet så har jag har märkt att mina känslor påverkas jättestarkt av vad jag lyssnar på. alltså om jag lyssnar igenom ett album som svänger av mot det melankoliska hållet kan jag mitt under ett rus känna "oh fuck här kommer avtändningen" och bli helt tom, för att sedan byta till tex detektivbyrån och på ett kick bli helt euforisk och rysa i hela kroppen.

vad jag antar att jag försöker säga väl att jag blir väldigt mottaglig för yttre stimuli, till skillnad från på gräs, opiater och benso då jag tar allt med ro och tycker allt är finemang avsett vad som händer i "den yttre världen" utanför mitt sinne.

någon som brukar känna samma sak och uppleva lika dant? och är det så för alla centralstimulana eller bara amfetamin?

Citera
2012-01-02, 08:43
  #2
Medlem
GlennGBGs avatar
Japp, så funkar det. Och det är ju en av de fina egenskaperna hos vissa droger tycker jag, att musik verkligen tar tag i dig, och tar sig in i skallen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback