Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-01-18, 23:26
  #37
Medlem
hur tog du tjacket? IV? snortade du? bombade?

Jag vet inget om tjack men jag kan nog tänka mig att om man tar det IV så behöver man mindre än om man snortar eller bombar, kan skillnaderna i hur mycket man behöver ta verkligen vara så stora beroende på hur man tar det?
Citera
2005-01-19, 01:57
  #38
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mormor
hur tog du tjacket? IV? snortade du? bombade?

Jag vet inget om tjack men jag kan nog tänka mig att om man tar det IV så behöver man mindre än om man snortar eller bombar, kan skillnaderna i hur mycket man behöver ta verkligen vara så stora beroende på hur man tar det?

Fast vid IV så avtar effekten mycket snabbare - tar nog slut snabbare vid IV bruk om man är lite inkörd vill säga ..
Citera
2005-01-19, 02:12
  #39
Medlem
Hej mormor... Jag snortade och bombade det hela. Har aldrig skjutit.... Än... Säg aldrig aldrig?

Lagar du lika god broccoli grattäng som min mormor? Vems mormor edu förresten? Vill du va min extra mormor....? vade nu än kan betyda *nästan*



Citat:
Ursprungligen postat av Mormor
hur tog du tjacket`'? IV? snortade du? bombade?

Jag vet inget om tjack men jag kan nog tänka mig att om man tar det IV så behöver man mindre än om man snortar eller bombar, kan skillnaderna i hur mycket man behöver ta verkligen vara så stora beroende på hur man tar det?
Citera
2005-01-19, 16:08
  #40
Avstängd
Herr Papavers avatar
Herregud människa, ta en kurs i svenska...
Citera
2005-01-19, 16:29
  #41
Awaiting Email Confirmation
shaolinmasters avatar
..

ursäkta ja vara turk o ja vara neger nu ja ja bli utkastad från detta land.

inte kunna språket.

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Herregud människa, ta en kurs i svenska...
Citera
2005-01-19, 22:57
  #42
Medlem
green_dragons avatar
Tjack är verkligen en underlig drog!
För några år sedan då jag använde ganska mycket tjack så hände en skit konstig grej!
Jag hade varit vaken i ca 40timmar, det är inte speciellt lång tid det vet alla som kört ett
riktigt tjack race. Men efter de här 40h så kunde jag bara inte hålla mig vaken längre, det
spelade ingen roll hur mycket jag drog i mig. Drog lina efter lina men jag blev inte piggare
för det, utan blev bara mer och mer borta! Var bara att snällt gå och lägga sig, sen sov jag
i ca 10h sen va allt som vanligt igen! I vanligafall så brukade jag kunna köra i 3-4dygn iaf,
och när jag väl sov sen så brukade jag sova i säkert 20h!

Att man överdoserat och somnat har ju annars hänt några gånger, man drar den där sista
MEGA stora linan som man vet att man inte borde ta men den ser ju så jävla lockande ut!
Sen så slocknar man direkt och vaknar några timmar senare speedad som X2000...
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback