Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-25, 19:51
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antirealisten
Neger-Robban var en lovande boxare som blev skjuten i nacken
för cirka 15 år sen. Eddie som var springpojke åt ett par
svartskallar skulle hämndas, men det var bara snack.


Du vet inte vad du pratar om. Så därför orkar jag inte disskutera med dig om det där.
Citera
2013-12-25, 20:39
  #26
Medlem
Antirealistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackMatt123
Du vet inte vad du pratar om. Så därför orkar jag inte disskutera med dig om det där.

Skål Eddie
Citera
2013-12-30, 01:17
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antirealisten
Neger-Robban var en lovande boxare som blev skjuten i nacken
för cirka 15 år sen. Eddie som var springpojke åt ett par
svartskallar skulle hämndas, men det var bara snack.


Hörrö din jävla pisshora hur i helvete kan du lägga ut bild på hans barn din dumknullade jävla horunge! Fattar du inte att barn är totalt fridlysta man lägger ta mig satan inte ut bilder på barnen din jävla åsna. Sitt och smutskasta Eddie helt okej men inte lägga ut bilder på hans barn. Se till att få bort den din jävla fitta det där är övertramp så in i helvete! Fega kräk!!
Citera
2013-12-30, 11:56
  #28
Medlem
Antirealistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Hörrö din jävla pisshora hur i helvete kan du lägga ut bild på hans barn din dumknullade jävla horunge! Fattar du inte att barn är totalt fridlysta man lägger ta mig satan inte ut bilder på barnen din jävla åsna. Sitt och smutskasta Eddie helt okej men inte lägga ut bilder på hans barn. Se till att få bort den din jävla fitta det där är övertramp så in i helvete! Fega kräk!!

Din lilla pundare!! KOLLA en gång till vem som lagt ut bilden, det är inte jag.
Utan docktordoo. Skulle aldrig blanda i barn i era äckligheter. OBS-klassare?
Citera
2014-01-01, 18:53
  #29
Medlem
Kriminella jävla loosers
Citera
2014-01-01, 19:26
  #30
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushido69
Kriminella jävla loosers

Var ett grymt gäng som hade höga inträdningskrav, man skulle ha ADHD och kunna råna rommekiosken utan att kissa ner sig samtidigt.
Citera
2014-01-05, 12:18
  #31
Medlem
Antirealistens avatar
https://www.facebook.com/mikael.frantz.5?fref=ts
Haha. En av dom?
Citera
2014-01-05, 17:17
  #32
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Hörrö din jävla pisshora hur i helvete kan du lägga ut bild på hans barn din dumknullade jävla horunge! Fattar du inte att barn är totalt fridlysta man lägger ta mig satan inte ut bilder på barnen din jävla åsna. Sitt och smutskasta Eddie helt okej men inte lägga ut bilder på hans barn. Se till att få bort den din jävla fitta det där är övertramp så in i helvete! Fega kräk!!

Hur går det för Robban idag? En tuff kille uppfatta jag honom som trots sin skottskada.
Citera
2014-01-28, 14:16
  #33
Medlem
playboy7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
Hur går det för Robban idag? En tuff kille uppfatta jag honom som trots sin skottskada.


Ja, han vart skjuten av storpucken för 12-13 år sedan..
Frågan man ställler sig är om nu R är en sån thug, vart är...... wait for it... HÄMDEN?! Servera hämnden Kall i all ära men vad fan grabben det har inte hänt ett skit, så dra dina egna slutsatser
piiz
Citera
2014-03-14, 01:19
  #34
Medlem
här är en av dom http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13215574.ab, och du din jävla luffare som blandar in barn o grejer hållkäften.

Ni bör kolla vilka grunder innan ni lägger bilder förövrigt så kommer dom leva vidare som vilka personer som helst
__________________
Senast redigerad av zaiken 2014-03-14 kl. 01:36.
Citera
2014-03-23, 10:45
  #35
Avstängd
Kanel-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaiken
här är en av dom http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13215574.ab, och du din jävla luffare som blandar in barn o grejer hållkäften.

Ni bör kolla vilka grunder innan ni lägger bilder förövrigt så kommer dom leva vidare som vilka personer som helst
Va han verkligen med i "familjen"?
Citera
2014-03-23, 12:26
  #36
Medlem
Antirealistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Va han verkligen med i "familjen"?

ja. Lika mycket som han
https://www.facebook.com/stureragnarbergwall?fref=tset som han.
__________________
Senast redigerad av Antirealisten 2014-03-23 kl. 13:13.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback