Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 14:46
  #7045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hans advokatkollega Tomas Bodström skall också delta i Förrädarna. Undrar om Bodström kommer få några goda råd? Jocke besitter utomjordiska kunskaper
Haha 😂

Åh vad jag hade velat höra hur Jocke pratar med honom.

Nu kan ju inte jag det programmet, men går det inte ut på att ljuga och lite sådant?

Isf är ju programmet som klippt och skuret för Jocke.
Han kanske vinner och kan sedan öppet skryta om vilken förrädare han är.
Citera
Igår, 15:03
  #7046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Haha 😂

Åh vad jag hade velat höra hur Jocke pratar med honom.

Nu kan ju inte jag det programmet, men går det inte ut på att ljuga och lite sådant?

Isf är ju programmet som klippt och skuret för Jocke.
Han kanske vinner och kan sedan öppet skryta om vilken förrädare han är.

Jag har ingen aning, aldrig sett det. Men Jocke vinner lätt, annars kommer han skylla på fusk

Jag indrar om inte lille Jockiboi börjar kända sig trängd. Ogenomtänkta telefonsamtal och yttrande som kommer slå så hårt tillbaka på honom och hans apor
__________________
Senast redigerad av Goldentie Igår kl. 15:38.
Citera
Igår, 19:15
  #7047
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag har ingen aning, aldrig sett det. Men Jocke vinner lätt, annars kommer han skylla på fusk

Jag indrar om inte lille Jockiboi börjar kända sig trängd. Ogenomtänkta telefonsamtal och yttrande som kommer slå så hårt tillbaka på honom och hans apor
Efter hans utspel där han uppmanar sin miljon följare att bomba en myndighet med osakliga orosanmälningar för att stötta honom så tycker jag det är stötande att han får vara med i olika produktioner.
Vad vinner han på att C hamnar i fosterhem. Hur kan man använda ett barn i ett spel såsom han gör.
Citera
Idag, 01:08
  #7048
Medlem
Trött på att jockiboi kommer undan med alla uthängdningar han gjort.

Media ska vara en maktfaktor men de granskar inte denna psykopaten pga att de själva förlorar intäkter om jockiboi försvinner.
Sen så kan de själva få drev på sig av alla jockibois funktions varierade följare.

Herre gud vilken värld vi lever i.
Tycker jockiboi förstört livet på tillräckligt många nu.

Visst de kanske förtjänat de, men det är inte upp till jockiboi att bestämma.
Om Joz antadtastade folk, anmäl det då.
Ha inte en jävla offentlig rättegång
Citera
Idag, 02:14
  #7049
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Trött på att jockiboi kommer undan med alla uthängdningar han gjort.

Media ska vara en maktfaktor men de granskar inte denna psykopaten pga att de själva förlorar intäkter om jockiboi försvinner.
Sen så kan de själva få drev på sig av alla jockibois funktions varierade följare.

Herre gud vilken värld vi lever i.
Tycker jockiboi förstört livet på tillräckligt många nu.

Visst de kanske förtjänat de, men det är inte upp till jockiboi att bestämma.
Om Joz antadtastade folk, anmäl det då.
Ha inte en jävla offentlig rättegång

Jag tycker att du tänker rätt.
Citera
Idag, 05:32
  #7050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag har ingen aning, aldrig sett det. Men Jocke vinner lätt, annars kommer han skylla på fusk

Jag indrar om inte lille Jockiboi börjar kända sig trängd. Ogenomtänkta telefonsamtal och yttrande som kommer slå så hårt tillbaka på honom och hans apor

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Efter hans utspel där han uppmanar sin miljon följare att bomba en myndighet med osakliga orosanmälningar för att stötta honom så tycker jag det är stötande att han får vara med i olika produktioner.
Vad vinner han på att C hamnar i fosterhem. Hur kan man använda ett barn i ett spel såsom han gör.

Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Trött på att jockiboi kommer undan med alla uthängdningar han gjort.

Media ska vara en maktfaktor men de granskar inte denna psykopaten pga att de själva förlorar intäkter om jockiboi försvinner.
Sen så kan de själva få drev på sig av alla jockibois funktions varierade följare.

Herre gud vilken värld vi lever i.
Tycker jockiboi förstört livet på tillräckligt många nu.

Visst de kanske förtjänat de, men det är inte upp till jockiboi att bestämma.
Om Joz antadtastade folk, anmäl det då.
Ha inte en jävla offentlig rättegång
Det enda jag som hobbypsykolog och lekman kan se, är att det så många har hävdat om denna människa, stämmer.

Joakim är den tuffa killen, hela skolgårdens skräck, den som får andra att göra elakheter och begå brott för hans vinnings skull.

Om Jocke inte får som han vill, blir han manisk.
Han skyr inga medel.
Han är villig att skada ett barn denna gång, eftersom Chrippa inte lydr honom.

Det är svårt att ta in att Jockiboy, med över 1 miljon följare, öppet uppmanar till massanmälningar i syfte att förstöra inte bara en människas liv utan även en 3-årigs hela barndom och framtid.

Hur kan Jocke hata så mycket?
Varför söker han inte hjälp?

Jocke förklarade i poden? att han inte vill att det finns några papper på att han sökt psykvård, som kan användas emot honom...
Citera
Idag, 09:34
  #7051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det enda jag som hobbypsykolog och lekman kan se, är att det så många har hävdat om denna människa, stämmer.

Joakim är den tuffa killen, hela skolgårdens skräck, den som får andra att göra elakheter och begå brott för hans vinnings skull.

Om Jocke inte får som han vill, blir han manisk.
Han skyr inga medel.
Han är villig att skada ett barn denna gång, eftersom Chrippa inte lydr honom.

Det är svårt att ta in att Jockiboy, med över 1 miljon följare, öppet uppmanar till massanmälningar i syfte att förstöra inte bara en människas liv utan även en 3-årigs hela barndom och framtid.

Hur kan Jocke hata så mycket?
Varför söker han inte hjälp?

Jocke förklarade i poden? att han inte vill att det finns några papper på att han sökt psykvård, som kan användas emot honom...

Haha ni är så söta , Du borde också fundera på att söka psykvård tillsammans med en del andra att man kan vara så maniska över människor man inte känner
Citera
Idag, 09:49
  #7052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanboll123
Haha ni är så söta , Du borde också fundera på att söka psykvård tillsammans med en del andra att man kan vara så maniska över människor man inte känner

Kan du förklara för mig, som du tycker skall söka psykvård, vad i Jockes handlingar är det som är rätt och korrekt? Vad är det du stöttar i den människojakt han håller på med? Han vill LVU-placera ett barn där soc utrett och bedömt inte vara till fara för.
Alla gapar och skriker, hatar och hånar, men vad är det Chrippa och Linnéa gjort?
Vad är syftet? Vad är målet?
Soc har sagt sitt och tydligen har Anjo anmält om eko-brott så då är det väl bara att avvakta resultatet därifrån? Eller?

Förklara för mig vad i detta du stöttar
Citera
Idag, 11:18
  #7053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanboll123
Haha ni är så söta , Du borde också fundera på att söka psykvård tillsammans med en del andra att man kan vara så maniska över människor man inte känner
Visst är det konstigt, att få så mycket hat för att man står upp för det man tycker är rätt eller fel.

Jag kan inte tystas, har jag inte rätt att uttrycka min åsikt eller flytta på vägockumpanter som sitter och blockerar och saboterar för räddningsfordon och knegare som drar sitt strå till stacken, för hela samhällets skull.
Det finns inget behov av att åka barbielimousine

Jag har alltid sagt att Kejsaren är naken, om han är det, till människors förfäran, sorry mamma

Den som tiger den samtycker.

Gillar du inte mina inlägg, so what?
Scrolla
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback