Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-14, 10:58
  #841
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statham
eller ja, oftast handlar det väl om medveten underdosering. att räkna matte är oftast inte så svårt

Kinespulver är inte definitionen av pålitlighet precis.
2014-05-14, 12:01
  #842
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Kinespulver är inte definitionen av pålitlighet precis.

Exakt men ändå märket/shopen som får stå för deras produkter.
2014-06-11, 00:52
  #843
Medlem
Cartiers avatar
Vet någon varför mm:s galenika skiljer sig på streckkoden mot allt annat jag lyckas googla fram? Mm:s har fyra breda streck och fyra smala, medans övriga tycks ha fem breda och ett smalt.
2014-06-11, 13:44
  #844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartier
Vet någon varför mm:s galenika skiljer sig på streckkoden mot allt annat jag lyckas googla fram? Mm:s har fyra breda streck och fyra smala, medans övriga tycks ha fem breda och ett smalt.

Mina som är äkta har 5 breda och ett smalt iaf. Sen vet jag inte om dina är äkta eller inte.

mvh
2014-07-23, 18:08
  #845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartier
Vet någon varför mm:s galenika skiljer sig på streckkoden mot allt annat jag lyckas googla fram? Mm:s har fyra breda streck och fyra smala, medans övriga tycks ha fem breda och ett smalt.


muskel eller arga?
2014-07-23, 18:45
  #846
Avstängd
flashbackareees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
muskel eller arga?
Muskel är väl slut vad jag vet?
2014-08-23, 10:06
  #847
Medlem
Arnoldisnumerounos avatar
Någon som kan svara på om batch 02383 - 012018 från mm är fake eller the real deal ?
2014-09-02, 21:34
  #848
Medlem
Någon som kan uttala sig om galenika från mm? Fått bra effekt av den? Äkta eller?
2014-11-18, 02:19
  #849
Medlem
Tjena grappar och tjejer om det finns några

Ska köra i gång min kur så fort jag beställt grejjer, men ah snabb story till väldigt kort. Dum som man är letade man efter gröna sidor här på fb skrev något dumt kanske så blev bannad från att skriva!

Tog saken i mina egna händer, såg någon sida som verkade ok. Beställde dock halva kuren för safty, fick ett respons mail där jag skulle skicka adress osv sen fick jag inbetalnings konto ( säljaren verkade seriös) men baaam sa det fick ett mail på countermailen där det stod följande, tack för bidraget. Men det är ikke bra att bruka olagliga steroider grappen..

Efter detta har min tillit försvunnit helt. Har ingen aning vart jag ska beställa ifrån. Är sugen på PRO medica då responsen på deras testo E verkar bara bra !!

Men det jag ska köra på kuren är

Testo E
Dianaboll
Mastorone E
Hcg
Novla (ptc)

Hade önskat att D bollarna var 10/5mg per tab. Märke?
Axiolabs
British dispensary
Europharma
Melic thai
Bioreactor
Naposim


Så min stora fråga, vart ska jag vända mig till mina krav? Något bra att rekommendera ? Länka gärna trådar
Med vänlig hälsning,
2015-09-27, 19:30
  #850
Medlem
tj.s avatar
Eftersom folk bevisligen inte förstår skillnaden mellan att diskutera shoppar och märken, låser jag denna. All diskussion om shoppar tas enbart i tråden om drogshoppar. Ingen annanstans.
/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback