Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-11-15, 23:29
  #37
Medlem
doublelifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suntrop
Update:

Andeutdrivningen blev lite förskjuten på tiden, mediumet hade ju nämligen så mycket att stå i då han är så oerhört populär! I alla fall, ikväll var han här och renade huset minsann.

Jag tog mitt förnuft till fånga och stannade på mitt rum mesta delen av tiden, blev irriterad av människans blotta uppenbarelse. Han såg så överlägsen och mallig ut, sprang runt från rum till rum och "renade". När turen kom till mitt rum och jag började ställa ett par kritiska frågor fick han bråttom ut med motiveringen att "det gick rekordsnabbt att rena", nåt med att "andarna var väldigt samarbetsvilliga" i mitt rum

Jäkla pajas tillika sopa!!! Det här hade ju jag också kunna tagit betalt för, de tusenlapparna som spektaklet gick på. Tur att jag slapp betala, hyresvärdarna hintade lite lätt om det innan men jag sa vänligt men bestämt att det inte fanns på kartan.
Trevlig win-win. Medium sparade tid i ditt rum då du var skeptisk och du behövde inte stå ut med medium för länge.
Citera
2012-11-15, 23:42
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublelift
Trevlig win-win. Medium sparade tid i ditt rum då du var skeptisk och du behövde inte stå ut med medium för länge.

Mmm inte minst för honom som gick härifrån med några tusenlappar på fickan
Allt för att spatsera runt från rum till rum och spela någon teatershow med lite djupandning och handrörelser eller vad tusan han nu höll på med

Det roliga var att hyresvärdarna efteråt var sååååå imponerade och frågade om jag inte höll med om att "inte klokt så skicklig han är, inte sant? man märker ju verkligen att han vet vad han sysslar med när han arbetar" HAHAHAHA
Citera
2012-11-16, 08:41
  #39
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suntrop
Update:

Andeutdrivningen blev lite förskjuten på tiden, mediumet hade ju nämligen så mycket att stå i då han är så oerhört populär! I alla fall, ikväll var han här och renade huset minsann.

Jag tog mitt förnuft till fånga och stannade på mitt rum mesta delen av tiden, blev irriterad av människans blotta uppenbarelse. Han såg så överlägsen och mallig ut, sprang runt från rum till rum och "renade". När turen kom till mitt rum och jag började ställa ett par kritiska frågor fick han bråttom ut med motiveringen att "det gick rekordsnabbt att rena", nåt med att "andarna var väldigt samarbetsvilliga" i mitt rum

Jäkla pajas tillika sopa!!! Det här hade ju jag också kunna tagit betalt för, de tusenlapparna som spektaklet gick på. Tur att jag slapp betala, hyresvärdarna hintade lite lätt om det innan men jag sa vänligt men bestämt att det inte fanns på kartan.

Kunde inte låta bli att flina lite åt det fetstilta.

Nåja, det var ju skönt att det löste sig på bästa sätt för dig och att du slapp pröjsa för spektaklet!
Citera
2012-11-16, 10:23
  #40
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Slutet gott, allting gott!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback