Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-04, 00:45
  #1
Medlem
Stør mig på att man inte kan sortera søkresultaten nær man har søkt och jag kan inte vara den enda?
Fick fram det hær ur FAQen

Q: Hur sorterar man sökresultatet?
A: Det finns tre valbara sätt vid sortering av sökresultatet - relevans, stigande, och fallande ordning. Resultatet sorteras efter relevans om man inte väljer annat.

När sidan med sökresultaten visas finns möjligheten att ändra sorteringssätt längst upp, leta efter raden; "Sortering: relevans (Visa: stigande, fallande)".

Varfør kan man inte sortera efter antal svar eller visningar tex? Det måste ju vara mycket mer logiskt en det sætten man kan gøra nu, sortera efter relevans. Och vad menas med att sortera efter stigande och fallande. Ser inte vad de två sistnæmda gør før något.
Citera
2013-05-10, 08:39
  #2
Medlem
Vill också ha svar på detta, hur får jag fram de nyaste inläggen längst upp?
Citera
2013-05-10, 17:04
  #3
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timtimtim1
Vill också ha svar på detta, hur får jag fram de nyaste inläggen längst upp?
"När sidan med sökresultaten visas finns möjligheten att ändra sorteringssätt längst upp, leta efter raden; "Sortering: relevans (Visa: stigande, fallande)". Klicka på Fallande.
Citera
2013-05-10, 20:39
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
"När sidan med sökresultaten visas finns möjligheten att ändra sorteringssätt längst upp, leta efter raden; "Sortering: relevans (Visa: stigande, fallande)". Klicka på Fallande.

Det fungerar till viss del dock så blandas de nya och äldre inläggen i listan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback